در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم You Can't Take It with You 1938... لطفا منتظر بمانید ...
مردی از یک خانواده ثروتمند با زنی خوش اخلاق، اما از خانواده ای کاملا غیرعادی نامزد می شود و ماجراهایی پیش می آید که...
آلیس سیکامور ، ستاره شناس ، عاشق سرمربی خود تونی کربی است که معاون رئیس شرکت قدرتمند متعلق به پدر حریص وی ، آنتونی پی کیربی است. Kirby Srr در حال تجارت با انحصار تجارت اسلحه است و باید یک خانه آخر را در یک منطقه دوازده بلوک که متعلق به مادربزرگ و مادربزرگ آلیس است ، مارتین واندرهوف خریداری کنید. با این حال ، مارتین پدرسالار خانواده ای آنارشیک و خارج از کشور است که اعضای آن به پول اهمیت نمی دهند بلکه برای تفریح و دوست داشتن هستند. هنگامی که تونی آلیس را پیشنهاد می کند ، اظهار می کند که معرفی خانواده ساده و خونین او به کریبیس خرگوش اجباری خواهد بود ، و تونی تصمیم می گیرد یک روز قبل از برنامه ریزی به دیدار آلیس با والدین خود بپردازد. درگیری اجتناب ناپذیر از کلاس ها و سبک زندگی اتفاق می افتد
پسر یک بانکدار بداخلاق وال استریت با زنی از خانواده ای خوش اخلاق اما کاملاً عجیب نامزد می کند و متوجه نمی شود که پدرش در تلاش است خانواده او را برای توسعه املاک و مستغلات مجبور به ترک خانه کند...
دانلود فیلم You Can't Take It with You 1938 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
کار آتی کاپرا پنجرهای است به دورهای قبل از خوشبینی آمریکایی که جایگزین الگوی امروزی شکاکیت شد، عصری که با برخوردهای عظیم جنگ بزرگ دوم، ویتنام و واترگیت پاک شد. این نوع ناسیونالیسم مطمئن اولیه یک خاطره دور است و این چنین موهبتی است که کار کاپرا به ما کمک کند تا یک دوره خاطره دور را به خاطر بسپاریم. از این جهت، فیلمهای او مهم هستند در سال 1934، کاپرا همه چیز را با «یک شب اتفاق افتاد» تنظیم کرد، فیلمی آنقدر پربار و با چنان تأثیر گستردهای که اساساً پایههای تقلید اسکروبال و رام کام را تصور میکرد. بعد از 80 سال، واقعاً پابرجاست. او برای آن فیلم برنده اسکار شد و بعد از چهار سال بار دیگر برای دگرگونی فیلم جورج کافمن و گرینری هارت با عنوان «نمیتوانی آن را با خودت ببری» برنده شد که تا حدی تأثیرگذار بود که برنده جایزه پولیتزر شد. . واریاسیون کاپرا تاکنون برنده بهترین فیلم شد، در حالی که نام برند کاپرا را در خود جای داده است، اما زمان همهجوری نبوده است و با بیتوجهی به جایگاه آن در تاریخ اسکار، تقریباً به زبالهدانهای تاریخ رفته است.
فیلم وحشتناک نیست، اخیرا قرار است. داستان با تصویر بزرگتر از حد متوسط و موضوعی منسوخ در مورد ارزش همراهان بیش از پول نقد ناخوشایند است. داستان شامل محبوبترین آنتاگونیست کاپرا، متخصص مالی شرکتهای بزرگ است، برای این موقعیت، آنتونی پی کربی (ادوارد آرنولد) مدیر ارشد اجرایی. کربی و شرکت، بانکی که بهرغم رکود، با همه حسابها در حال انفجار است. کربی برای ورود به بازار تسلیحات باید تجارت خود را گسترش دهد و برای تحقق آن به زمین نیاز دارد. او تا این حد در خرید ساکنان مثمر ثمر بوده است، به استثنای یک نفر که در هیچ شرایطی نمیفروشد، وقتی چند برابر ارزش خانه به او پیشنهاد میشود.
مردی که آورده است. سختی کار مارتین واندرهوف (لیونل بریمور) است، جو خونگرمی که سازدهنی می نوازد و برای خوشگذرانی کار نمی کند. توجیه او در پشت سر گذاشتن این معامله ساده است: او به خاطراتی که به خانه پیوسته است برای هر نوع پول نقدی که کربی خواهد پرداخت می کند. کربی از آن دسته مدیران مالی خوشبینانهای است که جواب نه را نمیپذیرد و به زیردستانش دستور میدهد که واندرهوف و خانوادهاش را با استفاده از هر وسیلهای که لازم است از خانه بیرون کنند.
در همین حال، شیرین کربی کودک با ذات تونی (جیمی استوارت) جذب آلیس سیکامور، منشی او شده است. آلیس واقعاً نوه وندرهوف است. او واقعاً فرد معمولی اصلی خانواده است. بقیه با ویژگی های خود مشخص می شوند. خواهر اسی (اپراتور Ann Mill) هر جا که می رود حرکت می کند. نیمه بهتر او اد (به نام تیلور) زیلوفون می نوازد. پنی (اسپرینگ باینگتون)، مادر آلیس، ماشین تحریر را می کوبد. پل، پدر آلیس (ساموئل اس. هیندز)، با مجموعه های ارکتور بازی می کند. یک روسی متروک به نام بوریس (میشا اوئر) در نزدیکی خانه می ماند و به عنوان مربی رقص اسی می رود. علاوه بر این، یکی دیگر از افراد خانواده، آقای پاپینز (دونالد ایزیگوینگ)، دوست دارد چیزهایی بسازد.
همه افراد خانه دارای ویژگیهای شخصیتی هستند و به این دلیل که آقای واندرهوف اجازه میدهد آنقدر عجیب و غریب هستند. ویژگی های آنها برای شکوفایی او خانواده خود را به عنوان "مکانی که هر کس هر کاری می خواهد انجام می دهد" به تصویر می کشد. به طور معمول، مدتی نمیگذرد که کربیهای شجرهدار و سیکامورهای نامتعارف با هم تضاد فرهنگی دارند که واندرهوف را بر سر طمع کربی و غیبت انسانها به آتش میکشد. خیلی واضح است.
به نظر میرسد هیچ چیزی در اینجا کار نمیکند. پیام بی فکر و تاریخ است. شخصیت ها انواع مختلفی دارند، نه افراد. این احساس کسل کننده است، با توجه به اینکه جیمی استوارت و ژان آرتور نقش آن ها را بازی می کنند، شگفت آور است. فیلم هیچ ظرافت و واقعیتی ندارد. نوع فیلم طوری قرار می گیرد که پیام خود را منتقل کند و با پتک چنین می کند. چیزی که زمانی جدید و منحصربهفرد به نظر میرسید، بهشدت قدمت دارد، بهویژه پس از عکسهای پیامهای اجتماعی مشابهی که کاپرا بعداً مانند «آقای اسمیت به واشنگتن میرود» و «این یک زندگی عالی است» خواهد ساخت. چیزی که ما در اینجا داریم کاپرا با نرخ نازک است که توسط رئیسی ساخته شده است که فیلمهایش بعد از مدتی کار میکنند.
دانلود فیلم You Can't Take It with You 1938 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این یک فیلم باورنکردنی است. آن را با تمام مضحک بودن و نمونه اخلاقی خارق العاده آن گرامی می دارم. در سال 2016، این یک فیلم خارقالعاده برای فرهنگ ایالات متحده است که در جنبههای مثبت «پول پادشاه است» و «پیروی از شور و شوق شما دائماً باعث موفقیت میشود» است.
You Can't Take It with You واقعاً به سختی کار میکند که چگونه «ثروت» است. به هر قیمتی، مقررات گذشته و منافع همه بشریت را به وجود می آورد. به همین ترتیب به طور مؤثر نشان می دهد که پایه سعادت تخیل است، صرف نظر از اینکه آیا ابداع منجر به پیشرفت نمی شود و به دنبال سود برای همه افراد جامعه است. این یک آرمان آرمان گرایانه را نشان می دهد که همه می توانند شاد باشند در صورتی که به همه اجازه دهیم به طور طبیعی عمل کنند و هر فردی صرف نظر از موقعیت آنها در زندگی به نفع همه کمک کند.
A دیدگاه خارقالعادهای که حتی یک «بچه پولدار» که شیفته است، با وجود محبتش، باز هم نمیتواند به طور کامل به مردم رسیدگی کند. (صحنه کافه.) او شانس کافی داشت تا عزیزش را تحقیر نکند، اما از شرایط او نهایت استفاده را می کند تا از یک خنده لذت ببرد. در نتیجه، او جذب استحکام صادقانه و استقلال او از ترس شده است، اما به شکل گیری افرادش وابسته است.
او تلاش خود برای شادی را به واسطه فراوانی خانوادهاش محدود میکند تا اینکه سرانجام از آن جدا میشود. اخیراً تأیید نشده اند. شخص باید بدون توجه به اندازه کیف پول آنها، مسیر خود را به قلب و زندگی دیگران جلب کند. بهعلاوه، دستیابی به سمت و سوی خود به سوی وجود دیگران چیزی است که همه ما باید برای آن تلاش کنیم.
بدون شک، چند نقص در دنیای واقعی وجود دارد. یک مدل فردی است که هزینه های شخصی خود را برای بیش از 20 سال پرداخت نمی کند. به همین ترتیب، ناظر به این فکر می کند که چگونه خانواده بدبخت به حرفه خود ادامه می دهند. همراهانی که نقش قهرمان را ایفا می کنند (با این حال این امر اخلاقی را پیش می برد که با فرض اینکه به دنبال منافع همه باشید، جبران ناپذیری وجود دارد).
صحنههایی وجود دارد که برخی از حساسیتهای بعد از امروز را تحریک میکند - رفتار زشت در محیط کار، اسببازی اواسط قرن بیستم از سوی سرگرمیهای تاریک، روسها بیکلاس و غیره.
جالب است که چگونه You Can't Take It with You به نفع همه است، به جز اینکه به سادگی کمی جزئی از وحشتناک بودن سوسیالیسم را اضافه می کند. طبقه کارگر افسانه و «راه درست» برای بشریت است. بخشهایی از قدرت برای پیام دارد، اما دیدگاه محافظهکارانهای دارد که از منافع همه طبقه کارگر حمایت میکند و به تنهایی به ثروتمندان خدمت نمیکند.
پدربزرگ یک فرد کانونی جذاب است. همه عاقل، پیوسته گرامی، آماده تسلیم شدن از خود، مبتکر، آزاد، و مناسب برای قدردانی از استراحت، سازگار با دشمنان، بدون مشکل کلیسای شناسی هر چند سختگیرانه. پای بیش از حد کشیدهاش را میتوان بهعنوان صلیبی که او برای ستایش جوانانش در معرض دید قرار میدهد، رمزگشایی کرد - آزاری که نمیتواند او را از سرخوشی ذاتیاش رد کند. او حتی تسلیم وسوسه پرتاب دارت نمی شود، اما واقعیتی را بیان می کند که به تصویر خود افرادی که در وجود ثروت های خشن گم شده اند آسیب می زند. او کار خود را مدتی قبل به پایان رساند و "از آسانسور پایین آمد" تا در خلقت و خانواده اش سهیم شود. او تصویری از خدای مسیحی یا اگر هیچ چیز دیگری آرمان مسیحی نیست.
اگر پدربزرگ خدای مسیحی باشد. آنتونی کربی را با شیطان تشبیه می کنند که با همه اطرافیانش بدرفتاری می کند و حتی باعث مرگ فردی می شود که قبلاً همراه او بوده است. او قدرت مشترکی دارد، اما نمی تواند به نفع همه یا بینش پدربزرگ و آرمان نجیب او تحمل کند. با این حال، در پایان، او تاوان گناهان خود را میپردازد.
یکی دیگر از موضوعات مسیحی، سازدهنی است. در نقطه ای که انسان در طول زندگی روزمره حول برخی چیزهای غیرقابل قبول متمرکز می شود، هیچ آهنگی در قلب او وجود ندارد. در هر صورت، اگر حق با خدا باشد (مثل پدربزرگ باش)، زندگی به آهنگی تبدیل میشود که دیگران را به خوشی میپذیرد.
قطعاً در کتاب من نمونه است. هالیوود آنها را مانند گذشته نمی سازد.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.