داستان در سال 1950 توسکانی می باشد که یک پرستار رسمی برای کمک به یک پسر نوجوان که مادرش را از دست داده می خواهد همه زندگی اش را بگذارد و ...
یک پرستار جوان بنام “ورنا” (امیلیا کلارک) استخدام میشود تا از یک پسر جوان کر و لال در قلعه ای واقع در توسکانی مراقب کند. پس از گذشت مدتی، “ورنا” متقاعد میشود که این پسر تحت طلسم یک شحصیت قدرتمند و مرموز قرار گرفته است…
حوادث فیلم در یک قلعه ی دورافتاده در دهه ی 1950 میلادی در توسکانی اتفاق می افتد و ماجرای “ورینا” پرستار جوان مصممی را بازگو می کند که استخدام شده است تا به جوانی لال کمک کند، اما با مشاهداتی که دارد به این نتیجه می رسد که این جوان تحت تاثیر یک شخصیت قدرتمند در این قلعه قرار گرفته و به سرعت تغییراتی در شخصیتش بوجود آمده است…
صدایی از سنگ داستان «صدایی از سنگ» در دهه 1950 توسکانی رخ می دهد، داستان هیجان انگیز و پر از تعلیق ورنا، پرستاری جدی است که برای کمک به پسر جوانی که پس از مرگ ناگهانی مادرش ساکت شده است، کشیده شده است...
دانلود فیلم Voice from the Stone 2017 (صدایی از سنگ) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
حالا ، * این * خیلی دوست داشتنی بود. ترکیبی از Rebecca و The Turn Of The Screw را به نوعی مفهوم کلی فکر کنید ، اما بسیار زیبا - چه از نظر زیبایی و چه از نظر احساسی - تا حد زیادی. این یک فیلم ترسناک نیست ، پس انتظار آن را تماشا نکنید. من یک آدم ترسناک هستم و با اعتقاد به این مسئله آن را تماشا کردم و اعتراف می کنم که یک غافلگیری واقعی کردم. این یک فیلم در مورد غم ، سازگاری و رستگاری نهایی است ، نه لعنت. این نشان می دهد که چقدر به طرز شگفت انگیزی اجرا شده است ، به عنوان یک اثر ، اینکه سوisa برداشت من هنگام شاخک زدن من را به ناامیدی و ناامیدی نمی کشاند. من فکر می کنم هیچکاک صدایی از سنگ را دوست داشت. من نمی خواهم صدایی از سنگ را * ساخته باشد ، اما من فکر می کنم او کسی را که ساخته بود تحسین کرده باشد.
سخت است که یک عنصر برجسته را انتخاب کنید ، بین تنظیمات جذاب داستان ، رشد شخصیت از ابتدای زخمی شدن جهانی ، تنش متورم و نتیجه نهایی ، امتیاز خیره کننده و برخی از زیبا ترین زمینه های جسمی که اخیراً دیده ام ، زیرا زیبایی مالیخولیایی در برابر یک املاک باشکوه ایتالیایی ، جنگل پاییزی و کمی وحشی ، مبهم بازی می کند تهدید به یک معدن سنگین آب گرفتگی ، سطح بالا. هر اجرا تعهد و حرفه ای بودن را نشان می دهد. زایمان متولدانه و طوفانی مارتین Czokas واقعاً ما را در به تصویر کشیدن یک عاشق فقیر که توسط غم و اندوهش شکسته شده است ، یک پدر تنها در انتهایش کاملاً تلخ * با چگونگی شکستن به دیوار سنگی یک پسر عزادار و در خانه ای سرد و ناخوشایند که هرگز کمتر از خانه خود احساس آرامش کرده است ، و یک هنرمند ناامید که با الهام گرفتن از انعکاس خروج عذاب آور موزه اش ، مدتها خلوت شده است. ابتکار امیلیا کلارک با چشمانی گشاد اما رilyیایی ، او را به عنوان یک زن جوان که زندگی خود را صرف خیره نگاه کردن بدون چشم پوشی به غیرقابل تحمل ، و اصلاح شکاف در خانه ها و خانواده های دیگران کرده است ، در حالی که هیچ یک از خود را برای ادعا یا جلب آرامش ندارد. ؛ عزم و اراده او برای انجام کار خوب ، ناامیدی * نزدیک به آن که فقط به سختی توسط هوایی با وقار و هراس کنترل می شود ، قلب بیننده را می شکند و ما را نسبت به آنچه ناامیدی ممکن است در انتظار او باشد ، ترس می دهد. اما شاید ستاره واقعی این قطعه ، ادوارد درینگ جوان باشد که با رد شدید و تنهایی دست دراز شده اش (و قلبی که درون آن چسبیده است) ، کمتر ضربه خورده و خشمگین است. او ، با یک نگاه ، با انبوهی از احساسات ارتباط برقرار می کند - رایج ترین آنها رد کردن جمعی خاص از همه تأثیرات اما از دست دادن و عصبانیت او است. نرم شدن متزلزل او ، با پیشرفت داستان ، کمتر شبیه یک خط خوانده می شود و بیشتر شبیه گربه ای است که به دنبال نشانگر لیزر است - از یک صحنه به صحنه دیگر ، او کم و بیش قابل دسترسی ، در دسترس ، علاقه آزمایشی و سپس در سایر موارد ، از البته ، آن دیوار شدید و غرورآمیز خراب می شود و او به جهان و کسانی که در آن هستند پشت می کند ... که تصویری واقعی از غم و اندوه در زندگی ، به ویژه در میان جوانان ، واقع بینانه است ، همانطور که من در صفحه نمایش و او همه این کارها را بدون یک خط انجام می دهد ، و او را به عنوان یک استعداد خام مشخص برای رفتن به مکان ها نشان می دهد. من با علاقه کار حرفه ای او را مشاهده خواهم کرد. من حتی مجبورم با کمال تأسف به شدت لرزشی را بپذیرم که عضو گل سرسبد Evanescence ، ایمی لی ، ایمی لی در موسیقی متن فیلم حضور دارد (این را شخصی نگیر ، امی ، من فقط از تئاتر تراژدی پایان گوت متال هستم ، و تا رسیدن بچه ها به صحنه پیر و دمدمی مزاج و مبهم بود. آیا * من او را استخدام کرده بودم؟ نه. آیا * او * را در نظر می گرفتم؟ نه. آیا می توانم ادعای نفس گیر او را تحویل دهم که گویی این آخرین اجرای اوست و می خواهد این اثر برای او در آینده باشد؟ نمی توانم.
نمی گویم این یک کار عالی است ، اما کاری کاملاً خوش ساخت و تحویل جدی است. احساس می شود که کارگردان واقعاً * به صدایی از سنگ اهمیت داده است. شاید این همان موردی باشد که او مدتی می خواست بسازد. در واقع صداقت ساکت که هر عکس ، هر صحنه برای تأیید بیننده ارائه می شود ، یک احساس واقعی عشق وجود دارد. شک ندارم که بازرسان که به طور خاص از درام های شخصیت پردازی لذت نمی برند ، اظهار نظر خواهند کرد که این کار کمی کند است (من هیچ بررسی قبلی را نخوانده ام ، من فقط مشتاق ارسال نظر خود بودم در حالی که هنوز تازه بود ذهن من). مانند همه موارد در مورد ترجیح ، قضاوت در مورد سرعت پایین بسیار کند یک قضاوت ذهنی است. من شخصاً معتقدم که این قدم زدن به داستان فرصت کافی داد تا در زیبایی کامل خود شکوفا شود و تحولات شخصیت همانطور که اتفاق می افتد ، همانطور که واقعیت نشان می دهد ، با افزایش آنها احساس باورپذیری کند. این همان گشت و گذار است - اگرچه من تصور می كنم كه برخی اراده ها ، و برای آنها این درست خواهد بود - من نمی گویم "برنامه ریزی" ، آهنگی كه اجازه می دهد تا توجه به جزئیات ، فضایی را كه كارگردان با عشق در عمل در هر كدام ساخته است ، درخشش این قطعاً * یک فیلم کند است ، با این حال ، اگر این کیف شما نیست ، می گویم چشمان خود را به جای دیگری بیندازید.
من آن را یک مراقبه زیبا و زیبا ، با بازتاب جوی درباره طبیعت می نامم از دست دادن ، و چگونه می تواند ما را به موقع به دام بیندازد. خانه نیاکان زیبا اما در حال فروپاشی که بیشتر فیلم در آن جریان دارد به عنوان یک دال بصری قوی عمل می کند ، و این موضوع را برجسته می کند. بسیاری از عناصر به طور مشابه نمادین هستند ، به روشی که احساس باز بودن می کند اما هرگز سنگین نیست.
خداحافظ ، اما من فقط از این یکی خیلی لذت بردم. همانطور که گفتم عالی نیست ، اما در نوع خود کاملاً باشکوه است و همه افرادی که درگیر بازیگران و اعضای فیلم هستند می توانند به کار خود افتخار کنند. خیلی خوب 8 فکر می کنم من تحت تأثیر قرار گرفتم
دانلود فیلم Voice from the Stone 2017 (صدایی از سنگ) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
صدایی از سنگ در مورد یک پرستار منفرد (امیلیا کلارک) است که به اطراف می رود و از کودکانی که به نوعی نیاز دارند مراقبت می کند. هنگامی که کودک بهتر یا بهتر شد ، او حرکت می کند. او از کار خود لذت می برد اما دائماً خداحافظی و حرکت به او لطمه ای وارد کرده و در اعماق وجودش آرزو دارد که خودش عضوی از یک خانواده باشد. او می آید تا بعد از مرگ مادر (کاترینا مورینو) نزد پدر (مارتین تسوکاس) و پسر (ادوارد درینگ) بماند. این پسر از زمان مرگ مادرش صحبت نکرده است. چندین ماه گذشته است و پدر نگران است. پرستار وظیفه دارد پسر را وادار به صحبت مجدد کند. پسر ادعا می کند مادرش هنوز از طریق دیوارها با او صحبت می کند. هیچ کس باورش نمی کند. پسر در برابر پرستار مقاومت می کند اما او تلاش خود را ادامه می دهد و متقاعد می شود که قصد دارد در کنار پسر و پدرش بماند. سرانجام او می فهمد که پسر چیزها را درست نمی کند و مادر واقعاً با او صحبت می کند. پرستار یک روز بیمار می شود و در مقبره خانواده زنده زنده محصور می شود. هنگامی که او در آنجا است می بیند که مادر نیز در آنجا است. مادر دستش را به سمت پرستار می کشد و مورد بعدی که می بینیم آمدن پرستار در همان تختی است که مادر در آن فوت کرده است. پدر به او می گوید یک دقیقه او را ترساند. او بلند می شود و به سمت پسر می رود و او سرانجام صحبت می کند که دلش برای مادرش تنگ شده است که پرستار جواب می دهد "من اینجا هستم". آخرین صحنه پرستاری را نشان می دهد که کنار پیانو نشسته و به زیبایی بازی می کند. پسر وارد می شود و او به او می گوید که با او بنشینی و بازی کنی. به آنها نشان داده می شود که با هم پیانو می نوازند و فیلم پایان می یابد. اسپویلر این است که حتی اگر پرستار از تب فوت نکرد ، در واقع دیگر او نیست - روح مادر به بدن پرستار منتقل می شود. ما این را می دانیم زیرا در پایان پرستار می تواند کاملاً پیانو بنوازد در حالی که وقتی از او س askedال شد که آیا می تواند زودتر در فیلم Voice from the Stone بازی کند می گوید که اصلاً نمی تواند. شما فکر می کنید پسرک تصمیم گرفته است صحبت کند زیرا سرانجام پرستار را پذیرفته است در حالی که در حقیقت فقط به این دلیل که مادرش برگشته است صحبت می کند. مادر قبل از مرگ به او گفت كه او قصد دارد كلمه های او را برای زمان مناسب ذخیره كند و فقط وقتی كه او دوباره در بدن پرستار قرار می گیرد مشكلی است كه او سرانجام صحبت كند.
این به عنوان صورت حساب شده است رمز و راز / هیجان و برخی از بررسی ها بیان می کنند که این یک فیلم ترسناک نیست زیرا ترسناک نیست اما من تقاضای تفاوت دارم. من فکر می کنم این بیشتر شبیه یک فیلم ترسناک فانتزی بود زیرا بعد از اتمام آن و فرصتی برای فکر کردن در اختیار شما قرار گرفت که کاملاً وحشتناک است. تقریباً به نظر می رسد که خانواده فقط منتظر بودند کسی بیاید که مادر برای مراقبت از شوهر و پسرش خوب باشد. من نمی توانم بفهمم که آیا همه پرستارها (که پدر می گوید قبل از پرستار فعلی آمده اند) به میل خودشان را ترک کرده اند یا وقتی آنها انتخاب نشده اند که کشتی برای مادر باشند کشته شده اند. همچنین از آنجایی که ما اکنون می دانیم پرستار با مادر محصور شده است ، وحشتناک است به علاوه پرستار مرتباً زن بزرگتری را می دید که در همان روز مادر فوت کرده بود ، بنابراین این در گروه فوق طبیعی است. این اساساً شوم بود زیرا این پرستار بی خبر و بی خبر "کشته شد" تا مادر دوباره زندگی کند. بله این بدن او است اما او دیگر نیست او مادر است بنابراین مثل اینکه پرستار پاک شده است. او تا آن زمان پرستار خوبی بود و تنها کاری که می خواست انجام دهد این بود که کمک کند اما در تمام مدت زمان خانواده برنامه های دیگری برای او داشتند.
من صدایی از سنگ را دوست داشتم اما بعد از پایان آن واقعاً به خانه آمد چقدر وحشتناک بود و فکر می کنم یک دقیقه با من بماند. بخشی از آن به دلیل موقعیت زیبا اما به این دلیل است که پرستار با پایان وحشتناکی روبرو شد و این برای او بسیار بی رحمانه و غیرمنصفانه بود.
امیلیا کلارک در صفحه نمایش بسیار زیبا و فریبنده است ، اما مگر اینکه آنها او را کاملاً از بین ببرند او کمی کسل کننده و کمی در جناح سنگین وزن است و هنگام ظاهر کسل کننده و بی حوصله ، کاملاً صفحه نمایش یکسانی ندارد. در صدایی از سنگ او یک ساده لوحی شرم آور دارد و با ناامیدی آزار دهنده ای روبرو می شود. واضح است که هیچ کس او را در آنجا نمی خواست و آنها کاری نکردند که احساس خوش آمد گویی کند. او به سادگی وسیله ای برای دستیابی به آنها بود.
به بازیگران دیگر کار زیادی داده نشده بود اما احساس کردم پیرزن و سرایدار با قطعات کوچک خود به خوبی کار می کنند.
صدایی از سنگ علاقه من را جلب کرد. مناظر زیبایی دارد و آنها به خوبی می توانند فضایی پیشگویی را به تصویر بکشند. شما نمی بینید که پایان آن خوب است. و پایان کامل بود. این برای من تازه و بدیع بود. تنها چیزی که نمی توانم درک کنم این است که چرا امیلیا کلارک به خاطر این موضوع برهنه شد. صدایی از سنگ خوب عمل نکرد و از نگاه آن به سختی کسی آن را دیده یا چیزی در مورد آن نشنیده است ، بنابراین احساس می کنم او به نوعی برهنگی خود را هدر داده است. لازم نبود فیلم بدون آن کاملاً خوب بود.
غیر از این من این را توصیه می کنم. مثل اکثر فیلم های ترسناک ترسناک نیست. هیچ چیز ترسناک و غیره وجود ندارد ... اما مدتها پس از اعتبار گرفتن ، با شما باقی می ماند.
دانلود فیلم Voice from the Stone 2017 (صدایی از سنگ) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
جای تعجب است که چرا ستارگان آینده مانند امیلیا کلارک حتی در معرض خطر ساخت فیلم هایی در ژانر ترسناک هستند، زیرا راضی کردن تماشاگران آن از همه سخت تر است. نه تنها مردم به خاطر طرفداران بازی تاج و تخت او انتظارات بالایی خواهند داشت، بلکه فیلم های ترسناک روانشناختی بدون خون و خون تقریباً همیشه برچسب خسته کننده می زنند، یا متهم به انجام همان ترفندهای قدیمی هستند که قبلاً در چندین فیلم از آنها استفاده شده است. قبل از آن. با برنده شدن به عنوان یک بازیگر یا بازیگر تقریبا غیرممکن است.
من فکر میکردم صدایی از سنگ پر از تعلیق است، در کل فیلم باعث شد تا حدس بزنم، و فکر میکردم که خانم کلارک در به تصویر کشیدن نقشش عالی عمل کرده است. من قطعا صدایی از سنگ را توصیه می کنم!
دانلود فیلم Voice from the Stone 2017 (صدایی از سنگ) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
VOICE FROM THE STONE یکی دیگر از بهروزرسانیهای داستان کلاسیک ارواح در مورد یک خانم است که برای کمک به یک کودک ناسازگار و والدین عزادار تنها آورده شده است. این بار در اطراف صحنه، توسکانی است، که هرگز واقعاً به طور کامل مورد استفاده قرار نمیگیرد، اگرچه ما از برخی ستارههای قدیمی ایتالیایی از جمله لیزا گاستونی و رمو جیرونه حمایت میکنیم. متأسفانه، فیلم تا حدودی به صورت تصادفی نوشته شده است و علیرغم فرصت کافی برای انجام آن، هرگز واقعاً پیش نمی رود. من از مشعل های آهسته مهم نیستم، اما این اتمسفر یا عمق کمی برای حفظ آن دارد. امیلیا کلارک تمام تلاشش را میکند، اما همچنان احساس میکند که دارد بازیگری میکند، نه اینکه به طور کامل در نقشش نقش آفرینی کند، در حالی که مارتون چوکاس کار کمی با او دارد.
دانلود فیلم Voice from the Stone 2017 (صدایی از سنگ) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هشدار: آرای مثبت تقلب شده (متوسط امتیاز فیلم وقتی بررسی کردم 8 بود)
متاسفانه این روزها اکثر استودیوهای فیلم سعی در تقلب در آرا به نفع خود دارند. اگر از قبل نمیدانید، بهتر است روی «تعداد آرا» زیر امتیاز اصلی کلیک کنید و صفحه تفکیک رأیگیری را تماشا کنید. در اینجا می توانید به راحتی ارزیابی کنید که چه زمانی در رای گیری تقلب شده است. وقتی یک فیلم به تازگی منتشر شده است و در حال حاضر دارای 10 رای کامل است، می دانید که جعلی است! پس گرفتار آن نشوید.
درباره فیلم: من را به یاد "دیگران" با نیکول کیدمن می اندازد که از راه دور در یک سطح نیستند. در کل واقعا کند و بدون حادثه است. داستان کمی ضعیف و قابل پیش بینی است. بازی خوب است اما عالی نیست. این در دستهای قرار میگیرد که قبلاً 1000 بار دیده شده است.
موقعیت مکانی و مجموعهها خوب هستند، اما همین. قطعا سبک بیش از ماده
دانلود فیلم Voice from the Stone 2017 (صدایی از سنگ) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
سلامی دوباره از تاریکی. صحنهای دردناک در بستر مرگ و خداحافظی کودکی با چشمان اشکآلود با پرستار مورد علاقهاش، صدایی از سنگ را شروع میکند که بلافاصله پس از آن دو اوج احساسی، به سرعتی عمدی کاهش مییابد. اولین فیلم از کارگردان اریک هاول توسط اندرو شاو از رمان سیلویو رافو اقتباس شده است و در ارائه اتمسفر و ناراحتی بصری ایجاد شده توسط فضای خیره کننده قلعه توسکانی مه آلود که خود یکی از شخصیت های کلیدی فیلم است، عالی است.
امیلیا کلارک («بازی تاج و تخت»)، و آن ابروهای رسا او، در نقش ورنا، پرستار توانبخشی که در کمک به کودکان آسیب دیده تخصص دارد، بازی می کند. ورنا وقتی به خانه هنرمند/مجسمهساز کلاوس (مارتون چوکاس) و پسرش یاکوب (ادوارد درینگ) به سبک گوتیک میرسد، بداخلاق و با اعتماد به نفس است. بیش از 7 ماه از مرگ مادرش (کاترینا مورینو، سولانژ در کازینو رویال) و همچنین از آخرین باری که جاکوب جوان حتی یک کلمه صحبت کرد می گذرد. ورنا انتظار دارد در جایی که سایر پرستاران شکست خورده اند موفق شود.
توسکانی دهه 1950 علیرغم یا شاید به دلیل نور طبیعی دلگیر و کمینه و عناصر اسرارآمیز قلعه باستانی و جنگل های اطراف و معدن سنگ زیبا است. همچنین کمی ترسناک است و به سرعت اندازهگیری شده داستان اجازه میدهد تا کار کند - زمانی که ما در حال گذراندن روند آهسته با Jakob و Verena هستیم. خوب، تا زمانی که این کار را نکند کار می کند. تغییر شخصیت برای ورنا و کلاوس خیلی ناگهانی رخ می دهد - تقریباً مانند اینکه صفحات فیلمنامه نادیده گرفته شده اند. به نظر میرسد که هر دو تغییر در فیلم Voice from the Stone نامناسب هستند و تماشای خستهکننده هستند و آنطور که ما از یک فیلم هیجانانگیز انتظار داریم، آزاردهنده نیستند.
بیشتر از اینکه داستان به کجا میرود تعجب نخواهند کرد، اما فقط در صورت امکان ، در اینجا هیچ اسپویلری مورد بحث قرار نخواهد گرفت. کافی است بگوییم که ظاهر و احساس این یکی باید برای کسانی که از فیلم هایی مانند دیگران، ربکا، حس ششم، قله زرشکی و داستان های ادگار آلن پو لذت برده اند، جذاب باشد. شاید اجرای داستان در آن سطح نباشد، اما فضا و حال و هوای آن قطعاً همینطور است. مجسمههای بزرگ، پرترههای اندازه واقعی، تخت مرگ دست نخورده، و حتی یک پیانوی بزرگ اجازه میدهند بافت بیشتری نسبت به هر نوع پرش ارزان قیمت داشته باشند.
هیجانانگیز معلق گوتیک، رمانتیک و فوقطبیعی بسیار سخت است، اما حتی نزدیک شدن هم باعث لذت تماشای سینمایی می شود. به عنوان یک امتیاز اضافی، موسیقی دوست داشتنی مایکل واندماچر هرگز بر سر ما فریاد نمی زند و امی لی (ایوانسنس) با پایان فیلم آهنگ زیبا و مناسبی به نام «به من صحبت کن» را ارائه می دهد.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.