پس از اینکه رهبر یکی از دو گروه موتورسوار ضد هم به زندان می افتد، آنها اقدام به ترساندن اهالی شهر کوچکی می کنند و...
چهل موتورسوار کت چرمى پوش که اسم خودشان را « یاغیان سیاهپوش » گذاشته اند به یک مسابقه ى رسمى موتورسوارى حمله مى کنند و مى خواهند وارد رقابت شوند ، اما انبوه تماشاگران مسابقه بیرونشان مى کنند ...
جانی استرایدر نفرت انگیز پلیس در حال بازگو کردن وقایع سرنوشت ساز منجر به "کل آشفتگی" به قول خودش ، نقش خود در این آشفتگی و اینکه آیا می توانست جلوی وقوع آن را بگیرد. شورشیان سیاه ، یک باند موتور سیکلت که جانی رهبر آن است ، هرجا که می روند با ایجاد ارعاب و با اقداماتشان غیرقانونی باعث فریب می شود. در روز آشفتگی ، آنها به یک رویداد مسابقه موتور سیکلت حمله می کنند ، که در آن یک اغتشاش عمومی ایجاد می شود و در نهایت یکی از اعضای باند با دزدیدن جایزه جایگاه دوم به جانی می رسد. علیرغم اینکه جایزه بزرگتر برنده بودن نیست ، این نشان دهنده رهبری او در گروه جانی است. ایستگاه بعدی آنها یک شهر کوچک است که در آن تاکتیک های مزاحمت و ارعاب ادامه دارد
اون یکی وحشیه دو باند موتور سواری رقیب پس از اینکه یکی از رهبران آنها به زندان انداخته می شود شهر کوچکی را به وحشت می اندازند...
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
یکی از معروفترین فیلمهای اولیه که شورش دوران جوانی را به تصویر میکشد، وحشی است که اکنون به دلیل استقبال از نشانههای فرهنگی گذشته، که ترکیبی عجیب را برای بینندگان مدرن ارائه میکند، جالب است، همانطور که برای مضامین جاودانهتر و جهانیترش جالب است. این یک فیلم عمدتاً موفق است که تنها به دلیل استقبال از کلیشههای سینمایی دوران، از گرفتن نمره 10 اجتناب میکند.
مارلون براندو در نقش جانی استرابلر، رهبر یک باند موتورسیکلتپوش چرمی به نام Black Rebels Motorcycle Club (پشت ژاکتهایشان «BRMC» میگویند)، در یکی از نقشهای نمادین اولیهاش. فیلم با ویرانی BRMC با مسابقه موتور سواری در یک شهر کوچک آغاز می شود. آنها به وسط "پیست" (در واقع فقط خیابان های شهر) سوار می شوند، جمعیت را آزار می دهند و در نهایت حتی مسئولان را نیز آزار می دهند. سرانجام یک پلیس آنها را بیرون می کند، اما نه قبل از اعضای BRMC، آنها یک جایزه را که برای مسابقه موتورسواری است می دزدند و آن را به جانی می دهند.
به طرز جالبی، این جایزه مقام دوم است، اما جانی هنوز آن را به آن گره می زند. جلوی دوچرخهاش - که اتفاقاً موتورسیکلت Triumph واقعی براندو بود. آنها که میخواهند با قانون مشکلی نداشته باشند، و به هر حال طوری رفتار میکنند که انگار حوصلهشان سر رفته است، به یک شهر مجاور، رایتزویل، که حتی کوچکتر است، میروند. به نظر میرسد شهروندان رایتسویل نسبت به BRMC بسیار مطیعتر به نظر میرسند، حتی اگر در بدو ورود یک تصادف رانندگی جزئی ایجاد کنند. تنها پلیس رایتزویل صمیمی است، و به نظر می رسد مردم شهر عمدتا از داشتن "گردشگران" خوشحال هستند که ممکن است تجارت را کمی تقویت کنند. جانی به سرعت عاشق کتی (مری مورفی) می شود که در بلیکرز، بار/غذاخوری محلی کار می کند، و بنابراین تصمیم می گیرد برای مدتی در رایتزویل بماند. هنگامی که یک گروه انشعابی از BRMC ظاهر می شود - بیتل ها به رهبری چینو (لی ماروین) - یک رقابت قدیمی و نیمه دوستانه شعله ور می شود که منجر به بدجنسی و خشم شهروندان رایتزویل می شود. وضعیت از بد به بدتر میرود.
براندو شایسته تمام تمجیدهایی است که در طول سالها از این نقش دریافت کرده است. او می توانست به راحتی فیلم را به تنهایی حمل کند. او کاریزماتیک، باحال و پیچیده است و با ادامه فیلم پیچیده تر و تاریک تر می شود. در نهایت او از طریق سکوت بیشتر از بسیاری از بازیگران با مونولوگ های طولانی می گوید.
کارگردانی خوب لازلو بندیک و فیلمنامه خوبی از جان پکستون و بن مدو، که از یک داستان کوتاه اقتباس شده است، به بسیاری از اینها کمک می کند. توسط فرانک رونی در مورد یک باشگاه موتور سیکلت واقعی معروف به "Booze Fighters". فیلمنامه، و کارگردانی بندیک، مملو از نمادگرایی ظریف است. یکی از بارزترین عناصر نمادین، جام است. ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد که جانی این را به جلوی موتور سیکلت خود ببندد، اما بعداً متوجه میشویم که او میخواهد از موقعیت فعلی خود در زندگی یا وضعیت فعلی خود در زندگی غلبه کند. این جایزه نشان دهنده آن برتری مورد انتظار است.
همچنین مناسب است که فقط یک جایزه در مقام دوم است. این هم به ریشههای روانشناختی جانی میگوید (در این مورد بعداً با جزئیات بیشتری آشنا میشویم)، که شاید به او اجازه نمیدهد به ماورایی که میخواهد برسد، و هم به نیاز او به یک فرد مستضعف دائمی. این نیز با شورشی بودن او مرتبط است. این چیزی است که او هم به آن نیاز دارد و هم آرزو دارد - شهادت خودخواسته او را تأیید می کند. گفتگوی به حق معروف که در آن دختری از جانی می پرسد که او علیه چه چیزی شورش می کند و او پاسخ می دهد: "وحدیا گرفتی؟" فقط یک اظهار نظر کوچک نیست به طور خلاصه این شخصیت جانی است.
نمادهای ظریفتر میتوانند در بیضررترین عکسها ظاهر شوند - مانند اینکه جانی آبجوش را به میله کوبیده و آن را حباب کند و لبههای آن را پر کند. هم یک نمادگرایی عاطفی کلی در آنجا وجود دارد - جانی احساس میکند که میخواهد از واقعیت فعلیاش بیرون بیاید، یا از مرزهای فعلیاش فراتر رود، و هم نمادگرایی جنسی به دلیل زمینه. او در باری است که کتی در آن کار می کند. او برای او می سوزد، اما او اساساً او را از دست می دهد. به طور مشابه، نگاهی دقیق به دوست داشتن کتی با موتور سیکلت جانی در هنگام حضور در پارک بیندازید. اگر یادداشتی ذهنی برای تماشا کردن با در نظر گرفتن این موضوع داشته باشید، احتمالاً میتوانید هر بار که فیلم The Wild One را دوباره تماشا میکنید، نمادهای بیشتری را در بیشتر گوشهها و گوشهها مشاهده کنید.
گرچه براندو به راحتی میتوانست فیلم را روی خود حمل کند. اگر نیاز داشت خودش را داشته باشد، نیازی به آن ندارد. تعداد زیادی اجراهای خوب دیگر، از جمله ماروین، مورفی، رابرت کیث در نقش کلانتر رایتزویل، و برخی بازیهای بامزه توسط افرادی که بعداً کاملاً مشهور شدند، مانند آلوی مور و جری پاریس، وجود دارد.
اگر The Wild One نقصی داشته باشد، آن آغوش "کوچکانه" کلیشه های شورشی است. جنون ریفر (1936) یا جنگل تخته سیاه بعدی (1955) در تصویر دوچرخه سواران در فیلم The Wild One وجود دارد.
اما برخی از چیزهایی که اکنون کمی احمقانه به نظر می رسد بخشی از وحشی است. جاذبه نیز از آنجایی که این اوایل دهه 1950 است، دوچرخه سواران به موسیقی جاز گوش می دهند و می رقصند، نه راک اند رول. آنها همچنین از فرهنگ بیت نیک، به ویژه در زبان خود استقبال می کنند. در یک نقطه، دو عضو BRMC شروع به انجام یک نوع رپ بیت نیک جیو تاکینگ می کنند. در نقطه ای دیگر، براندو در یک جوک باکس بانگو بازی می کند. ممکن است مسخره باشد، اما بسیار سرگرم کننده است.
من اغلب به شوخی می گویم: "این یک داستان عاشقانه است!" مهم نیست که چه نوع فیلمی را تماشا می کنم، زیرا اکثریت قریب به اتفاق فیلم ها نوعی داستان فرعی عشقی/عاشقانه دارند. Wild One نیز از این قاعده مستثنی نیست. می توان آن را به عنوان یک فیلم عاشقانه به عنوان یک فیلم در هر ژانر دیگری دید. به این ترتیب، از این جهت قابل توجه است که اگرچه دقیقاً پایان خوشی برای یک فیلم عاشقانه ندارد، اما مطمئناً پایان تلخی دارد، زیرا جانی از دو نماد شهادت و عصیان چشم پوشی می کند (نماد کمتر آشکاری که از دست داده است در چگونگی ظاهر می شود. او سفر می کند)، شاید نشان دهنده این باشد که او در نهایت از خود قبلی خود فراتر رفته است.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
مناسب ترین راه برای توصیف "وحشی" این است که "فیلم پاپ کورن دهه 50" است. این یکی از آن فیلم هایی است که می توانید بارها و بارها تماشا کنید و هر بار سرگرم شوید. وحشی دارای شخصیتها و دیالوگهایی است که ارزش و خاطرهانگیز بودن برای تبدیل شدن به بخشی از فرهنگ پاپ را دارند، و بنابراین حتی پس از گذشت سالها از اکران فیلم، فکر میکنم مردم باید گفته باشند: «هی ببین، دارند The Wild One را نشان میدهند! جانی و کتی را یادت هست؟ هر زمان که فیلم از تلویزیون پخش شد. میتوانید صفت «باحال» را به «وحشی» نسبت دهید، که جای تعجب دارد، زیرا فیلمهای قدیمی زیادی وجود ندارد که امروز آنها را «باحال» بخواند.
وحشی همچنین به این دلیل مهم است که جلوهای از تغییر نگرشهای سرکش و بیملاحظه نسل جوان در دهه 50 است، و بنابراین برخی از بینندگان مدرن ممکن است از تماشای برخی از صحنهها متحیر شوند (مانند صحنهای که در آن یک دوچرخهسوار با بارمن در حال صحبت کردن است. با لهجه beatnik) در یک فیلم سیاه و سفید قدیمی مانند این. اگرچه در مقایسه با بسیاری از فیلمهای این عصر بسیار ملایم است، اما برای یک فیلم دهه 50، The Wild One بسیار بد است.
وقتی «The Wild One» شروع میشود، پیام هشداردهندهای را میبینیم. واقعه بحث برانگیزی که ما شاهد آن هستیم. رک و پوست کنده نیازی به چنین پیامی نبود و فیلم میتوانست مستقیماً با روایت براندو شروع شود، زیرا وجود یک هشدار صریحاً باعث میشود «وحشی» برای لحظهای شبیه فیلم مضحک اد وود «طرح 9 از فضا» به نظر برسد. (سکانس افتتاحیه بد خنده دار در پلان 9 مردی را در مورد رویدادی که قرار است شاهد آن باشیم هشدار می دهد). این احتمال وجود دارد که هیئت سانسور در آن روزها، کارگردان Laslo Benedik را مجبور کند که مانند هشدار "این را در خانه امتحان نکنید" را درج کند تا از هر گونه تقلید از اعمال دیده شده در فیلم The Wild One جلوگیری شود.
بعد از آن پیام ناپدید میشود، ما میبینیم که دوچرخههای زیادی در جادههای بزرگراه رانندگی میکنند، زیرا دستهای از دوچرخهسواران یاغی به رهبری جانی (با بازی براندو) راهی یک مسابقه موتورسواری میشوند و جایزه جایزه دوم را میدزدند. این گروه دائماً با اقتدار درگیری دارند و خود را بدون هیچ گونه احساس جهت گیری از مکانی به مکان دیگر در حال حرکت می بینند. هنگامی که آنها وارد شهر کوچکی به نام رایتسویل می شوند، دوچرخه سواران تصمیم می گیرند تا با ایجاد یک غوغا و آرامش مزاحم، از امکانات شهر کاوش و بهره برداری کنند. رئیس شهر کوچک هری بلیکر (با بازی رابرت کیث) در کنترل وضعیت دوچرخه سواران بی تاثیر است و در میان برخی از مردم شهر که نمی توانند حضور دوچرخه سواران سرکش را تحمل کنند، آشفتگی فزاینده ای وجود دارد. یک زاویه عاشقانه بین جانی و دختر زیبای هری، کتی (با بازی مری مورفی) شکوفا می شود.
The Wild One ثابت میکند که وقتی بازیگرانی با کالیبر برتر و فیلمنامه خوبی دارید، میتوانید موضوعی به ظاهر سبک را مهم جلوه دهید، گویی که برای بیان نکتهای در آنجا هستید. دهه 80 نیز فیلمهایی با مضامین مشابه داشت، اما بسیاری از آنها در اجرای خود دچار تزلزل شدند، و بنابراین ما امروز خیلی جدی در مورد چنین فیلمهایی صحبت نمیکنیم و به آنها برچسب «چشمانگیز» میزنیم. مضامین بررسی شده در The Wild One در واقع آنقدرها سبک نیستند، و من کاملاً تحت تأثیر تفسیر اجتماعی که می توانستم در فیلم The Wild One درک کنم، قرار گرفتم - ما می بینیم که شورشیان جوان چقدر بی جهت بودند، بدون اینکه در مورد یکدیگر بفهمند و با هم آویزان شده بودند. به خود افتخار می کنند که به اشتباه چیزهایی را به دست آورده اند که واقعاً به دست نیاورده اند. ما همچنین در مورد جاه طلبی های زنان شهر کوچک، اصرار پنهانی آنها برای فرار اما بی میلی آنها در ترک می شنویم.
لاسلو بندیک به ما امکان می دهد به گروه های مختلف و نگرش آنها نسبت به یک رویداد خاص گوش دهیم. به عنوان مثال، وقتی جانی و رهبر گروه دوچرخه سواری رقیب، چینو با هم برخورد می کنند، دوربین به گروه های مختلفی می رسد که شامل الف) کتی که نگران جانی است ب) شهرنشینانی که دوچرخه سواران را محکوم می کنند ج) جیمی بزرگ که کمی درباره زندگی غیرقانونی اظهار نظر می کند و د. ) خود دوچرخه سواران که رهبران مبارز خود را تشویق و تحریک می کنند. از این رو وحشی به هیچ وجه خشونت یا رفتار دوچرخه سواران را تمجید نمی کند، بلکه تنها تلاشی برای درک (و درک ما) سبک زندگی آنها انجام می دهد.
مارلون براندو نشان میدهد که چرا تکنیک روش در سینما و تئاتر چنین اهمیتی دارد - روشی که با دقت و دقت انجام شود، عملکردی را به ارمغان میآورد که کاملاً با بقیه تصویر تطبیق پیدا میکند. از این رو، نمایشی را تماشا می کنیم، هر چند قوی، که به جای اینکه هویتی جداگانه شکل دهد، بخشی از فیلم می شود. مورد دوم برای بازیگرانی مانند مریل استریپ اتفاق میافتد که بازیهایشان به خودی خود فیلم هستند، و بنابراین ما دو فیلم را به طور همزمان تجربه میکنیم، یکی خود فیلم و دومی خلق زندگی شخصیت استریپ. اجازه دهید قبل از اینکه بدم بیاید، توضیح دهم که به همان اندازه در مورد فیلمهای استریپ هیجانزده هستم و این بیانیه فقط برای این است که به این نکته اشاره کنم که چگونه رویکردهای مختلف بازیگری میتوانند تجربیات متفاوتی را ایجاد کنند. کاری که براندو انجام میدهد این است که شخصیت شخصیتی را که در آن بازی میکند تزریق میکند و سپس نقش خود را انجام میدهد، و بنابراین ما همیشه شخصیتهای به یاد ماندنی مختلفی از او دریافت میکنیم، چه مارک آنتونی در ژولیوس سزار یا دون کورلئونه در فیلم The Wild One The. پدرخوانده قسمت 1، یا تری مالوی در On The Waterfront. مری مورفی نقش دختر جانی را بازی میکند، و او هم زیبا و هم رسا است.
یکی در نهایت عاشق چیزی در مورد The Wild One میشود، خواه جانی براندو و ویژگیها، رفتار یا کمد لباسهایش باشد (از نحوه پوشیدن آن خوشم میآید. کلاه)، یا لباس دوچرخه سوار (کت و شلوار جین)، یا اکشن یا داستان عشق. اما چیزی وجود ندارد که واقعاً از فیلم متنفر باشد. شاید به همین دلیل است که وحشی به بخش بزرگی از فرهنگ پاپ تبدیل شده بود و هنوز هم به عنوان یکی از شناخته شده ترین فیلم های براندو دیده می شود.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
در طول 25 سال گذشته یا بیشتر، این تشخیص ایجاد شده است که دهه 1950 یک دهه سنت گرا و سنت گرا بود و این در بسیاری از فیلم های مربوط به ده سال گذشته مانند "لبخند مونالیزا"، "Pleasantville"، "Far" منعکس شده است. از بهشت، «جاده انقلاب» و «کارول». ما واقعاً میخواهیم به یاد بیاوریم که بدیهی است که در آن مرحله برای افراد اینطور به نظر نمیرسید. افراد زیادی به خصوص جوانان در طول این ده سال آماده مخالفت با نمایش بودند و سازندگان آن دوره بسیار توانستند فیلم هایی در تمجید از جنبه سرکش فرهنگ جوانان بسازند - به طور غیرقابل انکاری بیشتر به این شکل. در واقع، از تولیدکنندگان دهه سی و چهل. با در نظر گرفتن همه چیز، دهه پنجاه، ده سالی بود که «نوجوان» به یک قطعه معمولی از واژگان انگلیسی تبدیل شد، به معنای گردهمایی جدا از بچهها یا بزرگسالان جوان.
دو سرگرمی که بهترین نمونه بودند. روح شورش پرانرژی در طول دهه پنجاه مارلون براندو و جیمز دیگنیتاری بودند. براندو از این دو تثبیتتر بود و شیوهی بازی او بهطور فوقالعادهای بر اعضای ارشد تأثیر گذاشت. «وحشی»، در کنار «کالسکه ای به نام هوس»، فیلمی بود که وضعیت شورشی برند را به تصویر کشید، همان طور که دین توسط «شورش بدون دلیل» و «شرق عدن» ساخته شد. به همین ترتیب، وحشی اصلی برای مدیریت موضوع دوچرخههای "قانونی" آمریکایی بود، ویژگیای که به دهه 1930 بازمیگردد، اما به طور قابل توجهی در سالهای پس از جنگ بزرگ دوم گسترش یافت، زمانی که مشارکت صاحبان با تعداد زیادی از افراد مورد حمایت قرار گرفت. سربازانی که به سختی میتوانستند خود را با زندگی عادی شهروندان تطبیق دهند.
قرار است مناسبتهای وحشی بر اساس «شورش هالیستر» در سال 1947 باشد، زمانی که یک تجمع رزمناو در یکی از شهرهای کالیفرنیا مورد تخریب قرار گرفت. شیوه رفتار پرخاشگرانه براندو در اینجا نقش جانی استرابلر را بازی میکند، رئیس یک گروه دوچرخهسواری معروف به کلوپ رزمناوهای تاریک دیسیدنت که در شهر کوچک رایتسویل کالیفرنیا ظاهر میشوند. وحشی تضعیف ارتباط بین دوچرخهسواران و ساکنان، وحشیگری است که با ورود گروه رزمناو دیگری به شهر به وجود میآید، و احساساتی که در میان جانی و کتی، دختر کوچک صاحب اغذیه فروشی در همان نزدیکی، رشد میکند. />
تیتراژ آغازین شامل عبارت "این یک داستان خیره کننده است. هرگز در اکثر شهرهای آمریکا اتفاق نمی افتد - با این حال در این شهر اتفاق افتاد. این یک آزمایش عمومی است که اجازه ندهید دوباره تکرار شود". احتمالاً انتظار می رفت که این سخنان دفتر فیدها را آرام کند و به مردم مضطرب دلداری دهد که فیلم هولیگانیسم را تحسین نمی کند. (آنها از اداره Roughages گذشتند اما با همان انگلیسی خود کارما کمتری داشتند، گروه انگلیسی پیشرو کنترل فیلم، که بلافاصله آن را محدود کرد. در سال 1953 گروه های دوچرخه سواری راهزن ادامه بزرگی در بریتانیا نداشتند، و BBFC این کار را انجام داد. وحشی تا سال 1967 نمیتوانست آزادانه از انگلستان جدا شود.
علیرغم آن سخنان آشتیدهنده، گرایش فیلم به دوچرخهسواران بهطور برجستهای غیرقابل تصمیم است. پیام آوران تاریکی مقدس به همان اندازه که در برابر آنها تجاوز شده است به عنوان خطاکار به تصویر کشیده می شوند و در ابتدا مقصر کمتری بیش از بی نظمی هستند. مشکل واقعی تا زمانی که توسط گروه حریف و همچنین توسط افراد سر گرم از منطقه محلی محله که خود را به نوعی گروه غیررسمی هوشیار تشکیل می دهند، تحریک نمی شوند، منتشر نمی شود. شخصیت «جانی» براندو با کت پوست گاو، کلاه، چکمههایش، راه رفتن و گفتار موجز به نمادی اجتماعی تبدیل شد، افسانهای که باید توسط جوانان آمریکایی تقلید شود و نه افراد مطرود. شاید این هدف فیلمسازان نبود، بلکه تأثیر مثبت فیلم آنها بود. یک خط به طور خاص شناخته شده شد. بانوی جوانی از او پرسیده است: "تو چه چیزی را رد می کنی، جانی؟"، او پاسخ می دهد "Whaddaya گرفت؟"
"The Wild One" فیلمی دردسرساز است که تقریباً هفتاد سال پس از نمایش اولیه آن قابل ارزیابی است. اعدام براندو در اینجا به طور مثبتی قابل اجرا است، با این حال از عمق شخصیت پردازی و قدرت نزدیک به قدرتی که او پیش از این در «ترولی به نام هوس» برای استنلی کوالسکی خود آورده بود یا سال بعد برای تری مالوی می برد کوتاه است. در "در ساحل". وحشی که اساساً به عنوان یک نمایش دیده می شود، در عین حال که به اندازه کافی جذاب است، به اندازه هر دوی آن فیلم ها یا به عنوان «شرق عدن» یا «شورش بدون دلیل» عمیق یا قابل توجه نیست. با وجود این، دیدن فیلم فقط به عنوان یک نمایش یک اختلاط خواهد بود. انجام این کار به معنای نادیده گرفتن جایگاه قابل توجهی است که در طول سال ها به عنوان تصویری از جوانی و فرصت به دست آورده است. 7/10.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
همه چیز را در نظر بگیریم، نمیتوان با بازیگرانی که شامل تعداد بیشماری از بازیکنان حمایتکننده مورد توجه، یک بانوی جوان فوقالعاده، و نقشهای است که مارلون براندو ضدنامی کنترلشده را در مخالفت با حریفش لی ماروین قرار میدهد و همچنین در برابر هر چیزی که قرار میگیرد، بد عمل کند. این قانون در هالیستر، کالیفرنیا تصویب شد.
این چه ترکیبی در تحویل آن ایجاد کرد. هر یک از بچه های مدرسه من "گیج می کردند". اینجا براندو است، با کت چرم گاوی تیره و چکمه های تخصصی اش، با عینک آفتابی، پشت رزمناو پر سر و صدایش، رئیس باشگاه دوچرخه سواری The Dark Agitators - - داس مفصلی موتور. مهربان، براندو چقدر باحال است. او صدای بلند کانالی را با تمسخر ضمنی در آغوش می کشد. وقتی به او گفته میشود که شهر را ترک کند، در حالی که پلیس در حال تماشای او هستند، به همان اندازه که نیاز است زمان میبرد تا عینک آفتابیاش را بزند و آنها را عوض کند. مراقب افکار او باشید که موتورسیکلش را وارد زندگی می کند و به رعد و برق صاف و بافت آن توجه کنید. به نحوه تقلید دیگران از حرکات او توجه کنید.
شات ابتدایی به ما اطلاع می دهد که چه چیزی در انتظار است. یک جاده خاکی آرام، آرام و خالی در کالیفرنیا، که توسط یک دوربین ثابت از روی آسفالت دیده می شود. اما، در جایی دور، دوازده لکه تاریک را می بینیم. همانطور که تیتراژ می چرخد، داب ها به موتورسیکل های غوطه ور ظاهر می شوند و هیاهوی عبور آنها بر ما تأثیر می گذارد. یکی از چیزهای رقت انگیز کمی می لغزد و لاستیک عقب تقریباً به دوربین برخورد می کند.
گروه در شهر کوچک هالیستر می لغزد و کمپ می زند. (در واقع، در هر صورت، این نام اصلی شهر بود.) آنها آبجو می نوشند، شیرین کاری انجام می دهند، در دفاتر جم می زنند، جاز پر سر و صدا می نوازند، در جنگ های دست و پا می نشینند، دوطرفه حرف می زنند، ضربه می زنند. زمین رقص با عینک به بچههای کوچک نگاه میکند و هر نوع غوغایی ایجاد میکند.
در ابتدا، همه ساکنان مخالفت نمیکنند. با در نظر گرفتن همه چیز، آنها مقدار زیادی پول به یک شهر بی حال می آورند. در هر صورت، همه چیز گام به گام دیوانه می شود. پنجرهها خرد میشوند، یک خانم جوان عملا مورد حمله قرار میگیرد، مغازهها ضربه میزنند و غیرقابل فرار رخ میدهد. یک موتورسیکل آزاد در جاده در حال حرکت است و یکی از آن پیرمردهای پر سر و صدا بیرون می آید تا ببیند این همه هیاهو چیست - - "چه خبر است؟ همه کجا می روند؟ این روزها همه دارند می روند. نمی دانم به کجا می روند. ، و" - - WHAM، لحظه کشتار خیابانی.
مری مورفی یک خانم بی عیب و نقص است که کاملاً مرسوم است. علاوه بر این، او نیز جذاب است. او خیلی اهل سرگرمی نیست، بلکه تمام تلاش خود را برای کار ناتوانی میکند، با بصیرت، از شخصیت براندو میترسد، اما در نتیجه آنچه که او به آن اشاره میکند، جذب او میشود. او بیانگر ولع او برای فرار از این شهر کوچک خفهکننده است.
لی ماروین در راه شکستهاش همانطور که انتظار میرفت عالی است. لباس های پاره پاره ای که او و گروهش می پوشند، انقلابیون تاریک را به نظر می رسد که یک پیروزی سبک است. نبرد بین او و براندو در آن نقطه سخت تلقی میشد و هنوز هم به طرز جذابی شروع شده است، براندو با مهربانی تلاش میکند تا داراییاش را از ماروین پس بگیرد و ماروین دست براندو را میکشد. براندو با صدایی که میتوانی با بچههای غرغرو استفاده کنی، تشویق میکند: «این کار را نکن». وکیل قبول نمی کند و در یک خط تیره غیرمعمول از پاسخگویی اجرایی، تیموتی کری دیوانه را می بینیم که دم کرده روی ماروین سجده شده می پاشد و فریاد می زد: "بلند شو! با این حال، برخیز!"
دیدن وحشی سالها بعد از این واقعیت، مشکلی را پیش میآورد. وقتی مارلون براندو این شغل را تایید کرد، چه چیزی در ذهن او می گذشت؟ این شروع یک کاهش طولانی و آهسته در حرفه او بود. با وجود تمام شهرت معروفش در آن نقطه، آزمون چندان قابل توجهی برای یک سرگرم کننده احساسی باورنکردنی نیست. براندو در حال حاضر یکی دو سال زودتر «بچه» فیلمهایش نبود. داشت پژمرده می شد. علاوه بر این، او به انتخاب قطعاتی میپرداخت که برای مردی با تواناییهایش بهتدریج دیوانه به نظر میرسید - شغلی پشتیبان به عنوان مترجم ژاپنی در «چایخانه ماه آگوست»، خواننده و هنرمند در «بچهها و عروسکها». هیچ چیز در مورد آزمایش میزان دسترسی شما به عنوان یک سرگرم کننده وجود ندارد. اولیویه مدام این کار را انجام می داد. در هر صورت، شما باید از تبدیل شدن به یک احمق فرانسیسکن و گرفتن هر چیزی که برای شما پیش می آید خودداری کنید. (در هر صورت، از جان تراولتا بپرسید.) با این حال براندو هرگز در مورد شغل عمومی خود زیاد فکر نمی کرد. او مدام توسط یک ژیروسکوپ درونی هدایت میشد.
خب، میتوانید در مواقعی که دوست دارید از آن بگذرید یا از طرف دیگر در صورتی که متوجه شدید که براندو چه چیزی قرار است به همان اندازه وحشتناک شود. همانطور که بسیاری انجام می دهند، با این حال، این یک نماد اجتماعی است که بر لایه ای از کودکان عادی تأثیر می گذارد، چگونه «شورش بدون دلیل» قرار است در چند سال دیگر برای طبقه کارگر انجام دهد. هر دو به مقام معروف دست یافتند.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
وحشی در مورد یک گروه رزمناو است که یک مسابقه در نزدیکی را به هم می زند، جایزه می گیرد و یک شهر بی حال کالیفرنیا را با نوشیدن مشروب الکلی، ایجاد رعب و وحشت، سرگردانی در جاده ها و بدجنسی کردن جامعه شهر محله تهدید می کند. جامعه شهر بهعنوان افراد مسن خوابآلود به تصویر کشیده میشوند که اهل بحثهای جدید نیستند و نمیدانند چگونه اوقات خوشی داشته باشند (فرد مسن در حال سرو نوشیدنی میگوید: «ما فقط به رادیو توجه میکنیم». گانگسترها شاد و آزاد هستند - و آماده اند تا هر چیزی را که نیاز دارند انجام دهند زیرا کلانتر ناکافی شهر - یا هر فرد دیگری از آنها محافظت کافی در برابر بی نظمی آنها وجود ندارد. زن جوان بی گناه توسط جمعی از مردان تهدید می شود که او را با دوچرخه های خود در جاده تعقیب می کنند. این بیان در همه جا کاملاً وحشتناک است، زیرا مطمئن هستم که او به این فکر می کند که آیا قرار است به او حمله شود یا کشته شود یا هر دو. به هر حال، جانی (براندو) او را "نجات میدهد" که او را با دوچرخهاش به نقطهای منفصل میبرد و عملاً او را میبوسد - انتظار میرود که فکر کنیم این همان چیزی است که او میخواهد او را بیهوده از خیر رهایی بخشد. حضور بدون انرژی کار در فروشگاه نزدیک. شهرنشینان واپسگرا (ظاهراً دشمنان داستانها) تصمیم میگیرند که کنترل مسائل را به دست بگیرند و در برابر آزاردهندههایی که شهرشان را نابود میکنند (تخلیه زباله، شکستن پنجرهها، ایجاد حوادث ناگوار و غیره) تلافی کنند. آنها یک ارتش داوطلب مجهز را تشکیل می دهند و پس از پرتاب کردن اتوی لاستیک به سمت جانی در حالی که او در حال رانندگی است، باعث یک اتفاق ناگوار می شود که یک فرد مسن عزیز را می کشد. سرانجام متخصصان این است که این اتفاق ناگوار نتیجه ساکنان خشمگین و وحشی بوده است. بنابراین گروه بدون هیچ عواقبی فرار میکنند، با این حال با یک اخطار شدید از قبل مبنی بر اینکه در صورتی که یک بار دیگر در شهر خود ظاهر شوند، برای همیشه محبوس خواهند شد. صحنه پایانی این است که جانی یک بار دیگر در شهر ظاهر می شود - با این حال آیا او می گوید که تا آخر زمان در قفل است؟ بدیهی است که نه. انتظار می رود که روح اصیل و شایان ستایش او را در حالی که جایزه گرفته شده خود را به بانوی جوان بی گناهی که از او بی تقصیر گرفته است، می دهد. او پوزخند می زند، با توجه به این واقعیت که انتظار می رود صداقت خود را درک کند، چیزی است که حق دارد مانند یک جایزه پلاستیکی معمولی داشته باشد.
کارشناسان صنایع دستی معاصر آن را به عنوان سرپیچی از سرپیچی جوانان پس از جنگ به آن ستایش کردند. قدرت. با این حال، آنچه که بیش از هر چیز به آن اطلاع داده شده، توهین به افراد مسن است (افراد سالخورده مردان را تحقیر می کنند، به اطراف هل می دهند، مجبور می کنند دنبالشان را مرتب کنند)، خانم ها (خانم های جوان را هق هق می دهند، مثل گوشت می پرند، آزار می دهند به محل اقامت)، رسم. (هر کسی که آنها را درک نمی کند "مربع" است)، پلیس ("من پلیس را تحقیر می کنم") و غیره. خط معروف این است که خانم جوان محله از جانی می پرسد: "تو علیه چه چیزی شورش می کنی" که او پاسخ می دهد "Whadd'ya?" بنابراین نوجوان گیج و بی سکان است و بیان اصلی آنها تمسخر و مبارزه با چیزی - هر چیزی - است که مرسوم است یا جزء قدرت، احترام متقابل یا درخواست است. همچنین، ناظر باید مجذوب وحشی، بی خیال، وحشی باشد که در گانگسترها نمونه است. با این حال، تنها یک کلمه وجود دارد که به درستی این قهرمانان ادعایی را به تصویر می کشد: مشکل سازان. هیچ احترامی در گانگسترها وجود ندارد، هیچ نبرد درگیری بین سرپیچی و تحمل وجود ندارد. چیزی به اندازه یک اخلاق یا پیام قاطع وجود ندارد که مقالهنویس/سرپرست پیشبینی میکند که ما باید با آن ارتباط برقرار کنیم - به جز اینکه هدف آنها "خیلی جالب است که یک پانک باشی" باشد. آنها باید فیلم را با صحنه ای در مراسم یادبود یک فرد مسن می بستند، زیرا افراد به روشی که این گروه هنوز اجازه دارد شهرهای مختلف را تهدید کند و کاری نمی توانند در مورد آن انجام دهند در نظر گرفته اند. با زمان کنار بیایید و اینقدر "مربع" نباشید.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
مارلون براندو در شغل رئیس گروه دوچرخه قابل توجه است، با این حال این یک فیلم افراطی برای من بود. کلوپ رزمناو رادیکالهای تاریک افراد زیادی هستند که وارد شهر میشوند، خانمها و افراد مسن را به دردسر میاندازند، اتفاقات ناگوار ایجاد میکنند و جنجال عمومی به راه میاندازند، همه اینها در حالی که خطوط صاف و نافرمانی را در اواسط دهه 1950 بیان میکنند که «مربعها» متوجه نمیشوند. . کلانتر شهر بی خیال و ضعیف است و شانه های بالا انداختن او و "چه کنم؟" واکنش ها به سرعت تحریک کننده می شوند. یک سرور (بدیهی است که دخترش) مورد حمله قرار میگیرد، اما به هر نحوی هنوز تسلیم براندو (argh) میشود، و پس از آن مردم شهر انتخاب میکنند که به اندازه کافی داشته باشند و جمعیتی هوشیار را تشکیل دهند. شاید در این همه جوهری وجود داشته باشد که با آن کسی که با او همذات پنداری میکنید چیزی در مورد شما یا شاید ایستگاه مداوم شما در طول زندگی روزمره بیان میکند، به جز من، تقریباً چیزی از آنچه ذکر شد نبود، و دیدن آن دشوار بود. فیلم احساسات خود را به سمت رزمناو متمایل می کند. بدیهی است که آخرین گزینه با حضور چشمگیر براندو در صفحه نمایش کمک می کند.
نمایشگاه ها در بیشتر موارد عالی هستند و در کنار براندو، لی ماروین به عنوان رئیس گروه حریف عالی است. چه سرگرم کننده خوبی بود، و با انتشار The Huge Intensity در همان سال، 1953 مطمئناً سال مناسبی برای او بود. من از مسیر لازلو بندیک لذت بردم، به خصوص وقتی که او براندو و بانوی جوان (مری مورفی) را در نزدیکی قرار داد، یا شانس های شگفت انگیزی از انبوه رزمناوها دارد که مانند طاعون ملخ در شهر فرو می روند.
واکنش مکرر براندو به پرسش "جانی، علیه چه چیزی شورید؟" (پاسخ: «چی داری؟») به نظر میرسد که یک حالت شکاک را چنان کاملاً جلب میکند که اگرچه ضروری است، اما تا حدی برای من ناخوشایند بود. با این وجود، خط بسیار متواضعتری که بعداً بیان شد، در حالی که او مورد تحسین افراد شهر قرار میگیرد که به قدر کافی از قدرت او بر همه چیز دویده است، حاوی درخشش چیزی است که به نوعی کنار گذاشته شده است، و به احتمال زیاد شگفتانگیزترین جنبه برای من فیلم او میگوید: «پیرمردم بیشتر از آن ضربه میزد» و در همین لحظه به من ضربه زد که او نتیجه سوءاستفاده و جوانی دردسرساز بود. با توجه به آن، تمایل ایجاد می شود. به چه دلیل این شخص آنقدر به یک جایزه بیمعنایی مرتبط است که یکی از اعضای صاحب او از یک رقابت پرهیجان خارج شد؟ به چه دلیل او پیشنهاد می کند که یک بار با یک پلیس هماهنگ شده باشد (و احتمالاً تمام شده است)؟ به چه دلیلی ممکن است در هر ایستگاه پلیس فقط تشکر نکند، آیا کسی می تواند توضیح دهد که چرا "او نمی داند چگونه"؟ او مهربانی کافی را در آن چارچوب ندیده است، در ادامه دادن حتی کمتر از آن می بیند، در پیچ و تاب تبدیل شدن به یک خارجی نادرست.
من نمی دانم که آیا به اندازه کافی آرام است این دیدگاه برای تنظیم شخصیت براندو، به طور قابل توجهی کمتر از نحوه عملکرد بقیه در فیلم The Wild One. شاید وحشی اصیل ترین محاکمه همدردی باشد، یا شاید این مرد صرفاً یک دردسرساز باشد که باید بهتر عمل کند (اما یک دردسرساز معروف به شما توجه می کند)، یا شاید در نشان دادن نافرمانی اجتناب ناپذیر از استانداردهای پس از آن، تا حدودی انقلابی بود. جنگ آمریکا شاید تمام موارد فوق الذکر.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«وحشی» مارلون براندو محصول 1953 (تاریک و سفید) ظاهراً میتواند به عنوان اولین فیلم دوچرخهسواری شناخته شود، علیرغم این واقعیت که قطعات داستان/گفتمان تقلبی، سرگرمکننده و رام میشوند، به ویژه در تضاد با فیلم اصلی دوچرخهسواری واقعی. ، "فرشتگان وحشی" پیتر فوندا از 1966.
داستان: دو دسته دوچرخه در هالیستر، کالیفرنیا، تاریکی ها مارلون براندو و بیتلز لی ماروین درگیر شدند. (مطمئن نیستم که هالیستر نام شهر در فیلم The Wild One باشد، با این حال واقعاً در آنجا فیلمبرداری شده است؛ هلیستر در حدود 70 مایلی جنوب شرقی سانفرانسیسکو است).
چه کار می کند: بدیهی است، مارلون براندو به عنوان پیشگام شورشیان تاریکی عالی است. لی ماروین در لبهی دور از محدودهی موقعیت، به همان اندازه دوستداشتنی است که سر شاد و سرگرمکننده The Creepy Crawles. مری مورفی نیز بهعنوان متخصص اغذیهفروشی فوقالعاده است که درخششهای صمیمانهای را به براندو میدهد.
براندو در ساعتی که این عکس منتشر شد، 30 ساله بود، بنابراین این که مدام از او تذکر داده شود، خیلی درست نیست. به عنوان "پسر" در فیلم The Wild One. با وجود این، مارلون بهعنوان «وحشی» اسمی، مطمئناً مدل «باحال» فونزی است، 2 سال قبل از ظهور «شورش بدون دلیل» جیمز دین. او "Whaddaya گرفت؟" واکنش به استعلام "شما علیه چه قیام می کنید؟" حداقل میتوان گفت ارزشمند است.
چه کار نمیکند: اگرچه طرح داستان عالی است (دقیقاً در یک موقعیت واقعی ساخته شده است)، صحنهبندیها و حرکات احساسی داستان، همچنین تلاش برای بودن زبان غیرمجاز، یک واکنش سرگرمکننده «آره، درست» را تحریک میکند. چنین تقلبی معمولاً تماشاگران امروزی را از خوشحال شدن از داستان جلوگیری می کند («بیننده مدرن» هر فردی را که دوران کودکی خود را با فیلم های پس از دهه 50 تجربه کرده است - به عنوان مثال از اواسط دهه 60 تا کنون، در بر می گیرد).
با این حال، دو یا سه مولفه داستان به طرز تحسینآمیزی عمل میکنند، شبیه به ***هشدار کوچک SPOILER*** هنگامی که پلیسی از براندو میخواهد از مری و پدرش تشکر کند. به نظر میرسد مارلون در هر صورت سعی میکند با روحیه آرام و آرام خود همگام شود. مری سپس پاسخ می دهد: "اشکال ندارد، او نمی داند چگونه." علیرغم این واقعیت که او درست می گوید، براندو یک روز بعد باز می گردد تا بدون شک بسیار متعهد و در عین حال به شیوه ای غیرکلامی با او ارتباط برقرار کند.
خط پایین: اگر به دنبال نمونه ای هستید. تلنگر دوچرخهسواری، پیشبینی نکنید که «وحشی» به هیچ وجه شبیه فیلمهای معروف دوچرخهسواری اواخر دهه 60/ اواسط دهه 70، مانند «فرشتگان وحشی» یا «پیامآوران بهشتی جهنمی روی چرخها» باشد. به یاد داشته باشید که "رئالیسم سنگدل" تا دهه 60 مد نبود. متعاقباً، نباید کسی را شوکه کند که «وحشی» عموماً ضعیف، قابل کنترل، ساختگی و سرگرم کننده به نظر می رسد. در هر صورت، مارلون براندو مواد را تحت الشعاع قرار می دهد و چندین ویژگی مفید وجود دارد، همانطور که قبلاً تأیید شده است. بدیهی است که برای طرفداران براندو و کسانی که از فیلم مثال زدنی یا گفتمان منسوخ سرگرم کننده الهام گرفته اند، یک نیاز غیرقابل انکار است.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
بهتر است باور کنید، The Wild One (1953) schlock است، با این حال، این schlock ممتاز است و بدیهی است که برای بسیاری از نظرسنجیهای منفی که من برای آن دیدهام، بسیار ماهرانه است. من در فیلم The Wild Oneهای نمونه Turner کوک کردم و انتظار داشتم اردوی بدون تحریف را فقط با براندو به امانت بگذارد تا مواد کمی با ارزش را قرض دهد، فقط برای اینکه از اینکه در پایان هشتاد دقیقه بعد از این واقعیت چقدر تحت تأثیر قرار گرفتم شگفت زده شدم. نه اینکه من پیشنهاد میکنم که این یک بازیکن خیانتکارانه قابل احترام است. همانطور که گفتم، مصرف واقعی آن دشوار است و اغلب بیش از حد کثیف است. با این حال، علیرغم فعالیتهای تا حدی قابل کنترل روی صفحه و شوخیهای کثیف بچههای دانشگاهی دوچرخهسواران، هنوز چیزی در سطح عمیقتری اتفاق میافتد، احساس نارضایتی و بیگانگی قابل توجهی.
The Wild One شروع میشود. ظلم به شباهت در آمریکای دهه 1950 و شیوه ای که سن جوانی بیشتر از وجود روزمره می ترسد که به طرز وحشتناکی رایج و جدی است. این به بهترین وجه در کتی نشان داده میشود، که توضیح میدهد که مستقر شدن و پس از آن لگد زدن به سطل در یک شهر خستهکننده مشابه برای او شگفتآور است. رگهای سرکش و غیر متعارف در او وجود دارد، زمانی که خودش را به جانی در حاشیه شهر پیشنهاد میکند، واضحتر است، اما این صحنه نیز نشان میدهد که او احتمالاً آماده است تا این حد پیش برود با این فرض که او به رانندگی خود ادامه دهد. او او از شباهت شهر جدا نمی شود مگر اینکه مردی او را از همه چیز دور کند. او آرزوی زندگی آزادانه ای را دارد که به نظر می رسد جانی دارد.
اما، حتی جانی هم روح گمشده ای است که به هیچ وجه نمی داند واقعاً به چه چیزی نیاز دارد. ما کمی از گذشته او را می دانیم، در کنار پیامدهایی که او یک نوجوانی ظالمانه داشته است. اگرچه کوچکترین ارائه بهترین حرفه براندو نیست، اما نمایش خوبی است که فیلم را بالا می برد. او از نگاه و ارتباط غیرکلامی استفاده میکند تا همه بیتفاوتی و بینظمی نوجوانان را که تبادل schlock نمیتواند به طور کامل منتقل کند، به دیگران منتقل کند. در نهایت، جانی هنوز یک معماست، با این حال با تصمیم گیری در آخرین ثانیه خود با کتی، او به هر حال از خودش راضی تر است. شما واقعاً باید فکر کنید که او کجا این کار را دنبال می کند، اگر هنوز تا پایان زمان در حال پیچیدن است. علاوه بر این، چه کسی به کتی اهمیت می دهد؟ آیا او در هر لحظه خود را از آن شهرستان کوچک بدبخت رها خواهد کرد؟
این سؤالات چنین قدرتی را به بسته شدن می دهند، و تقریباً باعث می شود که به خاطر بسپارید همه چیزهای دیگر قبلاً چقدر آشفته بودند. با این حال، من فقدان هدف واقعی را دوست دارم. این به آن عزیزان متقاطع ستاره زندگی پس از مرگ می دهد که چند شخصیت فیلم B قدردانی می کنند.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
THE WILD ONE فیلمی است که بسیار عجیب و غریب و نسبتاً وحشتناک قسمتی از وجود جوانان امروزی را به تصویر می کشد. دوچرخه سواران به شیوه ای نادرست معرفی می شوند. من فکر می کنم رفتار تک تک قهرمانان فیلم برازنده محکومان است. این دو روش بیان ناهمخوان هستند. اصطلاح "شورش بدون دلیل" در اولین نقطه مرجع به اشتباه رمزگشایی شده است. دلایل و مسائل کاملاً وجود دارد. معمولاً این نادیده گرفتن و تصور نادرست از استانداردهای خاص اجتماعی یا عرفی است. در اینجا چند اصل خارق العاده وجود دارد. انقلابیون باید به آزادی کامل ادامه دهند، هر طور که می خواهند. جامعه چنین شیوههایی از رفتار را معمولاً بزهکارانه توصیف میکند و این یک مسئله است. یک فیلم عجیب و وحشتناک.
البته، موتورها، مجموعههای شگفتانگیز، که از اقلیم منحرف میشوند و رئیس بسیار غالب گروه رزمناو برای تماشاگران است. این جذاب است که هیچ موقعیت معقولی در فیلم The Wild One وجود ندارد. موتورسواران در دنیایی از احساسات، اخراج و شورش زندگی می کنند، در حالی که افراد معمولی موظف و مشکوک هستند. در چنین ارتباطاتی نارضایتی پرانرژی به یک دسته تبدیل می شود. بدیهی است که به احتمال زیاد شروع به افشای آنچه در زیر است می کند. این راه است. در حقیقت، ناامیدی تضمین شده است. بیاهمیت اهمیت و عمق داستان را مورد بحث قرار میدهد. نمایش اجتماعی واقعاً وجود ندارد.
مارلون براندو در نقش جانی استرابلر فردی ترسناک، بیرحم و کم عمق بود. ظاهر و فن بیان او چیزی است که وحشی منحصر به فرد کرده است. او از بقیه بدنها جدا می ایستد. ساکت باشید و هر طور که صلاح می داند ادامه دهید. لی ماروین در نقش چینو معکوس مستقیم افسانه اصلی است. او به وضوح، احتمالاً یک دارو است. شیطان یا کاملاً دیوانه. قهرمانی که هنوز مشخص شده است. او در فرصت ها شریک می شود و می ترسد. مری مورفی در نقش کتی بلیکر بانوی جوانی است که از زندگی خود ناامید شده و به دنبال چیزی می رود محدود به او با وجود این، او فرصت خاصی را در شخصیت اصلی احساس کرد و در پایان باید به او کمک کند.
آقای. براندو، پیشگامان بسته و بزهکار جوان، با پوشیدن کت چرم گاوی روی دوچرخه Win Thunderbird 6T. از همه نظر کافی است.
در وحشی کمی استحکام ذهنی و اصالت وجود دارد، اما همانطور که می خواهم فکر کنم کافی نیست.
دانلود فیلم The Wild One 1953 (وحشی) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هرگز این «بازیگر وحشی و رام نشده» آنطور که واقعاً بود دیده نشد... این مرد شیرین و بی عیب به مرد جوانی نگاه کرد که تلاش می کرد یک دوچرخه سوار شدید را به تصویر بکشد. در واقع، زبان پوچ است و چشمان خیس دختران بازتاب یک ناحیه دیگر از خیسی است، زیرا آنها در سراسر کودک دوچرخه سوار بی احترام براندو می افتند. فعالان زنان، مراقب باشید - ممکن است بیمار شوید. در حالی که خانم جوان به طرز احمقانه ای در جاده ای می دود تا از دوچرخه سواران دور شود، شما باید فریاد بزنید: "فقط به حیاط برو، گنگ، به خانه کسی برو." هر بار که فیلمی را می بینم که در آن شخصی سعی می کند از فالوورهای خود در یک وسیله نقلیه در جاده فرار کند، از غیرواقعی بودن دیوانه کننده همه آن شگفت زده می شوم.
من عاشق چینو لی ماروین هستم... وحشی بودن او. و شیفتگی هوموروتیک به ندرت تصعید شده با براندو به این قطعه گالری علاقه می بخشد. ما بهعنوان یک کشور واقعاً تغییر کردهایم و این واضحتر از عجلهای که در نوجوانی برای تماشای وحشی داشتم و قهقههای که اکنون به بار میآورد، نیست.
هیچکس به تمایلات «ایستاده» اشاره نکرده است. پایین تهدید سرخ» که این باید به تصویر بکشد. به نظر من خرید آن سخت است، با این حال این واقعیت کاملاً ثابت شده است که باید در اولین نشانه به جای ضعف تحقیرآمیز پنهان شده به عنوان استراتژی نشان داده شده توسط پلیس شهر، با آزاردهنده ها و خصومت مقابله کرد. آن کار به طور استثنایی به تصویر کشیده شد، زیرا شما از زردی پلیس تحقیر می شوید، حتی با صدای لرزان و بی قدرت او نشان داده می شود. در هر صورت، توجه داشته باشید که کلانتری افراطی که برای ایجاد تفاوت از یک شهر مجاور ظاهر می شود، توسط یک واحد از پلیس های تقویت شده همراه می شود. عناصر واقعاً با «راست» تغییر کردند، با این حال «شایدی که درست میکند».
و بحث در مورد صداهای ضعیف و بیگناه!!!! براندو، وای- - چه مردی؟؟؟؟ جای تعجب نیست که او لباس بیرونی مرد مغرور، یک آدم ماچو را در نظر گرفت - برای جبران بیش از حد "شیرینی" او!!! به طور تصادفی که قبلاً آن را دیده اید)، و همچنین برای تشخیص چرخش نزولی ابتدایی در جامعه خودمان.......آن بچه ها باید جایی در اطراف تلویزیون خودمان بریده می شدند، سلاحی که کودکان و بزرگسالان را به آنها منتقل می کرد. به سرعت.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.