در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم The Web 1947... لطفا منتظر بمانید ...
یک وکیل سهوا مری را در دفاع از زندگی کارفرمای خود می کشد و بعدا معتقد که قربانی به قتل رسیده است.
وب یک وکیل که نقش محافظ را ایفا می کند، ظاهراً مردی را در دفاع از جان صاحب کارش می کشد و بعداً معتقد است که قربانی برای قتل ساخته شده است...
دانلود فیلم The Web 1947 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«وب (1947)» مایکل گوردون یک بازی هیجان انگیز و اشتباه تاریک است، با این حال شما آن را از لیست بازیگران دریافت نمی کردید. ادموند اوبراین دائماً میتواند نقش یک افسانه نوآر بینظیر را بازی کند - نه از آن دستههایی که دائماً مسئولیت آن را برعهده دارند، هرچند که تمایلی تصادفی برای ایجاد مشکلاتی نسبت به او دارند. وینسنت کاست در ابتدا نام خود را با مجموعه ای از مشاغل جانبی شیطانی در نمایش های دهه 1940، از جمله "لورا (1944)" و "دراگونویک (1946)" بر سر زبان ها انداخت. ویلیام بندیکس، بدیهی است که یکی از اجزای اصلی توسعه فیلم نوآر است، و در اینجا او نشان میدهد که گسترهاش در بازی با جانوران وحشی و جوکسازهای با ارادهی ضعیف گذشته است. الا رینز زن مهلک کمتر از همبازی هایش قابل توجه است، با این حال، با توجه به The Web و چرخش کمدی او در «نماینده بی تدبیر (1947»)، او توانایی زیادی داشت. با این حال، این صرفاً بازیگران عالی نیستند. فیلمنامه ویلیام نوکس و برترام میلهاوزر (آخرین گزینه ای که اسرار «شرلوک هلمز» باسیل راتبون مختلف را نوشت) شوک های حیرت انگیز زیادی در گوشه و کنار دارد.
باب ریگان (اوبراین) یک مشاور حقوقی خوب برای هیچ با هوای داغ یک وکیل هزینه های بیش از حد. در خاطرهانگیزترین صحنهاش، ریگان از یک دفتر گردهمایی شلوغ عبور میکند، یک منشی (رینز) را با صحبتهای جنسی تکاندهندهای عصبانی میکند، قبل از اینکه اندرو کولبی (هزینه) مدیر امور مالی غول را مورد حمله قرار دهد و مبلغ دقیقاً 68.72 دلار را درخواست کند. کلبی که از انرژی ریگان برای کنسرت خیره شده است، او را برای یک بازی پر سود چهارده روزه به عنوان یک نگهبان استخدام می کند. به هر حال، وقتی ریگان با اسلحه گرم، لئوپولد کرونر (فریتز لیبر)، شریک قبلی کولبی را که اخیراً از زندان آزاد شده بود، سرنگون میکند، با تحلیلگر دامیکو (بندیکس)، که قتل را معطر میکند، در آب داغ قرار میگیرد. ریگان دیوانه برای نشان دادن بی گناهی خود شروع به بررسی معاملات مبهم کولبی می کند و با تردید از حرکات گرم نوئل فارادی منشی برای دریافت اطلاعات استفاده می کند. در همین حین، کولبی با هوشیاری وینسنت پرایس، ضربه آخر را طرح ریزی میکند که پرخاشگری پرمخاطرهاش را طراحی میکند، در یک قتل کامل به دور کامل میآید که در ابتدا به نظر میرسد آنقدر ضد آب/هوا است که من نمیتوانم. راهی برای فرار افسانه ما از آن متصور نیست.
اگرچه اساساً هیچ ماده جدیدی برای واژگان فیلم نوآر ارائه نمی دهد، و همچنین «وب» ابداع نمی شود. احساسات بین اوبرایان و رینز بدون شک میتوانست با بازیگری تلف شود، با این حال فیلم معمولاً رابطه آنها را پرتنش نگه میدارد. حرکات گرم نوئل، تا آنجا که ممکن است به آن مربوط شود، آشکارا بین ریگان و کولبی، که رابطه آنها با او ظاهراً از حوزه تخصصی گذشته است ("وقتی او را می بینم به یاد می آورم") جدا شده است. خود ریگان، در حالی که اساساً قلب بزرگی دارد، در مورد او ناهمواری دست و پا گیر دارد، جایی که خانم ها نگران هستند، جالب است که با کلبی، که عموماً می داند چه بگوید و چگونه بگوید. در نمایشگاه های دهه 1940 پرایس چیزی به طرز محجوب جالبی وجود دارد. این به نحوه صحبت او مربوط می شود. در زمانی که شخصیت او یک تعبیر نادرست را بیان می کند، به گونه ای عمل می کند که تا آنجا که ممکن است به ما مربوط شود، بوی حیله به مشام می رسد، اما ما می توانیم به طرز بی عیب و نقصی دلیل قورت دادن شخصیت های فیلم - مثلاً یک پلیس - را درک کنیم. دروغ را پایین بیاور او تفاوتی را به سختی قابل تشخیص است، اما میداند چگونه بیاعتمادی مخاطب را تعلیق کند. شاید به همین دلیل بود که Cost از حضور در چنین تصاویر متحرک وحشتناک بیشماری دست به کار شد.
دانلود فیلم The Web 1947 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من هرگز دلیل اینکه چرا کسی به ادموند اوبراین کار اصلی را در فیلم The Web های مختلف متحرک داده است، و اینکه چرا کسی نیاز به تماشای آنها دارد، متوجه نشده ام. من این را دیدم زیرا از الا رینز (لبخند دلربا، لذت بخش، نوعی دریاچه سبزه ورونیکا) خوشم می آید و با توجه به این واقعیت که وینسنت کاست می تواند به طرز عجیبی ترسناک باشد. با این حال، حضور اوبراین هیچ کمکی به The Web بدیهی و سخت نیست. او طبق معمول بداخلاق، ترسو و متواضع است، با حیله گرترین پوزخند دنیا. او ناامیدیهای گذشته را از خانمهای جوان اعتراف میکند، مانند کسی که از کسی درخواست میکند احساس پشیمانی کند، دوست ندارد کسی حقیقت را بگوید و خودش را سرگرم کرده است. او، در بیان یک هجا، یک لول احمقانه اصلی است.
بدیهی است که هیچ علمی در میان او و رینز وجود ندارد، با این حال شخصیت او اکنون به دلیل رابطه اش با کاست کم رنگ است. او منشی او است، اما آیا او یا میخواهد بگوید که معشوقه او نیست؟ واضح است که محتوا باید از هر گونه احساسی که او یک مشکل ساز است دوری کند، با این حال او درباره رفتن با کاست به پاریس بحث می کند، و او انرژی زیادی را در خانه او سرمایه گذاری می کند که اساساً در آنجا زندگی می کند. سپس، در آن نقطه، ویلیام بندیکس با صدای خس خس خس سینه و بی حیا وجود دارد، که به هر حال دلیلش بر روی زمین این است که ادموند اوبراین را جذاب جلوه دهد.
بدترین از همه چیز محتوا است - اوبراین و پلیس فوراً به ساخت آشکار می پردازند. تلاش های قبلی، با یک شیرین کاری بسیار ناشیانه، برای به دست آوردن کالا در Cost، که برای مدت کوتاهی فریب نمی خورد. با این حال، با توجه به این واقعیت که پلیس هنوز به طرز ماهرانهای روی آن کار میکند، خوب است، و برای خودش شیرین کاریهایی انجام میدهد - از جمله گزارش یک دکتر که کاملاً دیوانهکننده است و در عین حال شگفتانگیز است که عمیقاً بر هزینه تأثیر میگذارد. کل وضعیت این ویژگی را دارد که هیچ کس تلاش محکمی نکرده باشد.
دانلود فیلم The Web 1947 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
وب به وسیله انگشتان استاد یک هوسباز که بیش از حد پیشرفت کرده است تا حتی نزدیکترین نزدیکان او را ببینند، بافته شده است، با این حال حتی بهترین متخصصان در صنعت خطاکاری باید گاهی مرتکب خطا شوند تا همه چیز از بین برود. جذابیت اصلی این فیلم، تبادل بی عیب و نقص تیز و هوشمندانه است که از این نمایش سخنگو تا انتها پشتیبانی می کند. در واقع، چند شات رها شده و چند پاس وجود دارد، با این حال آنها در معاینه با ساقه متقاطع مداوم علاقه و دانش شفاهی بی ربط می شوند. خوشبختانه هر یک از سرگرمکنندهها نیز فوقالعاده هستند، هر یک نمایشگاه مهمی را ارائه میکنند، با ادموند اوبراین، ویلیام بندیکس، الا رینز و وینسنت کاست که با پوشش دادن بیش از حد خوب آن را به قتل رساندهاند که ممکن است شک و شبههای برای آنها ایجاد شود. به همین دلیل است که اینها اجتناب ناپذیرتر می شوند. وینسنت کاست در تظاهر دوگانهاش به همان اندازه که میتوان انتظار داشت روان است، الا رینز به خاطر جذابیت، عالی بودن و دانشش قدرتمند است، ترکیبی غیرمعمول در ستارگان سینما، ادموند اوبراین به همان اندازه که هر کسی ممکن است فکرش را بکند، یک شخصیت واقعی است. سوال این است که آیا ویلیام بندیکس نیست که جذاب ترین نمایشگاه را در اینجا به عنوان پلیس کنترل می کند، ستوان دامیکو، که بی درنگ حقیقت را در مورد وب می بیند و در عین حال به بقیه اجازه می دهد تا ابتدا قبل از ضربه زدن، سعی کنند خود را باز کنند. . این یک سواری هیجانانگیز عالی است، تا حد زیادی به یادآوری «شاهین مالت» در شخصیت بازی مجلسیاش کمک میکند، و مانند اولین فیلم جان هیوستون، فیلمهای زیادی در لبههای نازک فعالیت وجود ندارد که با تماشاگر ارتباط عمیقی برقرار کند.
دانلود فیلم The Web 1947 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
اینترنت توسط مایکل گوردون هماهنگ شده و در کل توسط ویلیام نوکس، برترام میلهاوزر و هری کورنیتز ساخته شده است. در The Web ادموند اوبراین، الا رینز، ویلیام بندیکس و وینسنت کاست به ایفای نقش پرداخته اند. موسیقی توسط Hans J. Salter و فیلمبرداری توسط Irving Glassberg است.
یک فیلم نوآر عالی و قوی از یکی از دوره های طولانی درخشان سبک فیلمسازی. طرح داستان، اوبراین را به عنوان یک مشاور حقوقی متواضع معرفی می کند، که پس از وینسنت کاست، متخصص مالی حیله گر و تعهدی که به کارش دارد، به عنوان یک متذکر استخدام می شود، زیرا کاست به خاطر شریکی قدیمی که به وضوح خطری گذرا را تهدید کرده است، تحت فشار قرار می گیرد. مطمئناً همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و بعد از مدت کوتاهی اوبراین برای مرگ همکار زیر میکروسکوپ قرار می گیرد.
آهنگسازی با توجه به پیچ های هیجان انگیز در فیلم The Web فوق العاده نیست. جاده، آنها کاملاً علامت گذاری شده اند و با حروف قوی روشن شده اند، با این حال این یک گلایه کوچک است با توجه به این واقعیت که ابلهانه در مشخصات و تبادل از پیش تعیین شده است. O'Brien شوخیها و شوخیها را دارد، Raines تهوع داغ را دارد و برای نقشههای راسو ارزش قائل است. Bendix به عنوان یک پلیس شایسته، بیش از حد در حاشیه قرار دارد تا به شکلی که طرفدارانش دوست دارند، بر داستان تأثیر بگذارد، با این حال صحنه های او با اوبراین لذت و درخشش با تمسخر خاردار است، در حالی که گوردون و گلاسبرگ فیلم را آورده اند. سبک نوآر از طریق معیارهای ضروری سایهبازی و شیبهای دوربین (عاشق این تکیهگاهها و نردهها) بندیکس = امتیاز! 7/10
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.