در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم Repast 1951... لطفا منتظر بمانید ...
"میچیکو" به همراه همسرش دو سال پیش به اوزاکا نقل مکان کرده است. او تمام روز را غذا می پزد، می شورد و خانه را تمیز می کند.همه آرزوها و رویاهایش پنج سال پیش و پس از ازدواجش از بین رفته اند و...
میچیو در مکان کوچک اوزاکا زندگی می کند و از ازدواج خود راضی نیست، تنها کاری که می کند این است که برای شوهرش آشپزی و نظافت می کند...
دانلود فیلم Repast 1951 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این سومین فیلم Naruse است که من می بینم و با در نظر گرفتن این که فکر نمی کنم به اندازه صدای کوه عالی باشد، تأیید می کند که او در کنار کلاس فوق العاده بالای کارگردانان قرار می گیرد.
نکته درخشان در مورد Repast لحن است - Naruse آن را به طرز بی عیب و نقصی در بین بدبختی و طنز تنظیم می کند - ظرافت و نمایش. Repast به ندرت اغراقآمیز یا با طنز سرگرمکننده است - بسیار شبیه به واقعیت، هماهنگی خوبی بین لذت از شگفتیهای جهان و بدبختی از پیش پا افتادههای آن وجود دارد.
این باید در زمره بهترینها قرار گیرد. واقعی ترین و تکان دهنده ترین تصویر در فیلم Repast یک ازدواج. Repast به یک زمان فوری در ازدواج جوانی میچیو و هاتسو می پردازد که پنج سال در ژاپن پس از جنگ با یکدیگر ازدواج کردند و در حال مبارزه برای زندگی روزمره در حومه ای کسل کننده و تهی دست اوزاکا هستند. میچیو دیوانه وار خسته است و دلتنگ محله قدیمی خود در توکیو شده است و با احتیاط از نیمه بهترش عصبانی می شود که چگونه او را دست کم می گیرد. او در حال مبارزه با کار است، احترامش او را از آوردن پول نقد دور می کند که شرکای ماهرترش به وضوح از مبادلات مالی جمع آوری می کنند. همه چیز به مرحله مهمی می رسد که خواهرزاده آتشین و در عین حال عجول او ساتوکو، در حالی که از خانه خارج شده است، در آستانه در ظاهر می شود. او او را با توجه به نارضایتی آرام نیمه بهترش که به طور مداوم از ساتوکو لذت میبرد متنفر میکند.
میچیو به توکیو میرود تا پیش مادرش بماند. در ژاپن پس از جنگ، با تعداد زیادی مرده از درگیریهای مرد، هاتسو (در کمال تعجب) به سرعت کانون توجه هر زن مجرد یا غیر مجرد است. به سرعت آشکار است که او آن آدم بدجنسی نیست که دیگران فکر میکنند - اجبار او باعث شده است که ویژگیهایش را نبیند، همانطور که نگرانیهایش در محل کار او را از درک ناراحتی خود باز داشته است.
برخی از کسانی که در اینجا اظهار نظر می کنند چنین استنباط می کنند که تکمیل چیزی شبیه یک رویای بد فعال زنان است - او به او باز می گردد و می گوید که رضایت او به عنوان یک خانم این است که در نزدیکی باشد. به نظر من این تصور اشتباهی از تکمیل و موضوع فیلم است. من می پذیرم که نکته این است که او به عنوان توجیه ناامیدی خود حول نیمه بهتر خود متمرکز شد، در حالی که توجیه واقعی آن چیزی بود که در جریان بود - نیاز آنها و نداشتن شانس در طول زندگی روزمره. آنها دو قربانی یک جامعه تلاشگر هستند - عکس های کوچک مختلفی وجود دارد که بیکاری و رفتار دوگانه افراد عادی را در آن نقطه به ما نشان می دهد. آمادگی او برای بازگشت نزد او برداشتی از تصدیق اوست که هر دو با هم هستند، مهم نیست چه باشد. این چیزی جز یک مسیر ایده آل برای رضایت است، اما با توجه به شرایط آنها تمام چیزی است که آنها می توانند به دست آورند. برای او بیان این نکته که نزدیک ماندن "خوشبختی یک زن" ادعای یک بانوی مطیع نیست - صرفاً تصدیق زندگی برای همه مقاصد و مقاصد برای افرادی که با پول نقد به دنیا نیامده اند. موفق باشید.
این واقعاً فیلمی باورنکردنی، محجوب و جالب است. به همین ترتیب، دانش معاصر فریبنده در مورد ژاپن پس از جنگ و نبرد افراد عادی در آنجا برای بازسازی زندگی خود است. علاوه بر این، شامل ارائهای باورنکردنی از ستسوکو هارا به عنوان همسر، با بازیگران پشتیبان واقعاً توانا میشود (بخش بزرگی از هنرمندان برای هر فردی که دیگر فیلمهای ناروس یا اوزو را دیده باشد، بهطور استثنایی قابل تشخیص خواهد بود). به شدت توصیه می شود.
به عنوان آخرین نکته، من این را در DVD Bosses of Film دیدم. نکته برجسته «اضافی» مختصر و بسیار روشنگر است (علی رغم این واقعیت که چند اشتباه جزئی در نقد وجود دارد). بدون شک بهتر از انتشار تصاویر متحرک ژاپنی از این دوره توسط BFI است.
دانلود فیلم Repast 1951 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"آیا تا به حال به این فکر کردهای که من چه احساسی دارم و چند روز به این زندگی ادامه میدهم؟ آیا ازدواج به این معناست؟ من احساس میکنم یک نظافتچی خانه هستم. من تمام روز را در حال پوشیدن لباس و برنامهریزی وعدههای غذایی بردهام."
بخش نفیسی از آزادی زنان در Repast وجود دارد که نشان میدهد چگونه جامعه متعارف غیرقابل توجیه است، بانویی که انتظار میرود از نیازهای مرد پیروی کند و تحمل کند که او تا دیروقت بیرون بماند و مست شود. اتفاقاً، هر یک از همراهان همسر (ستسوکو هارا) به او میگویند که چقدر باید «ازدواج خوشبختی» داشته باشد، در حالی که او پشت یک پوزخند یا بیرون زدن چشمانش را تجربه میکند. زمانی که اطلاعاتی در مورد او به دست میآورند، فقط پاسخ میدهد که گربه دارد. در حالی که او با احتیاط با بودجه خانواده برخورد می کند، او بیرون می رود و یک سری کفش های گران قیمت می خرد، ظاهراً بی خبر. تماشای آن خشمگین است، و وقتی خواهرزاده ویران شده او (یوکیکو شیمازاکی) در جستجوی مکانی برای ماندن می گردد، اوضاع خراب می شود، زیرا او در حال حاضر دو چرخ دستی در اطراف خانه دارد.
صحنه های اوزاکا که ناروسه به ما می دهد که تقریباً به اندازه دو زن راننده زرق و برق دار هستیم و فیلم را به یک لذت بصری تبدیل می کند. به همین ترتیب، احساس عمیقی نسبت به آنچه شخصیت هارا دارد وجود دارد، و این چیزی است که فیلم را برای من ساخته است. در ابتدای فیلم او می پرسد "من قبلاً انتظارات و رویاهایی داشتم. کجا رفته اند؟" و "با وجود روز به روز محدود به آشپزخانه و اتاق خانواده، آیا هر خانمی باید پیر شود و غبار را گاز بگیرد؟" دیدن حرکت او و رفتن او به توکیو، بدون فکر کردن به دیگری (یا متأسفانه متأسفانه، متأسفانه با او) بسیار راحت بود. و به طرز عجیبی ما شاهد آزار و اذیت بین آن دو و همچنین ضربات آهسته پسرعموی زن به او هستیم. هر دوی آنها میدانند که مرز خیانت را مشخص میکنند، اما با توجه به این که فیلم مطمئناً همسر را بدبینانه نشان میدهد، به هر حال بیشتر میگوید که این دو فرد عادی و خوب در یک ازدواج هستند. هشدار دادن به شوهران برای رفتار بهتر با همسرانشان براوو برای آن، و با این حال، دیدگاه "ایستادن در کنار مرد خود" قطعا برای من 70 سال پس از این واقعیت کارساز نبود. او حواسش است که او با مشکل مواجه شده است، اما به نقش خودش در این امر توجهی ندارد و اینکه چگونه او را کاملاً دست کم گرفته است. این یک تکمیل غیرقابل قبول است، اما برای چیزهایی که در سال 1951 این گزینه را داشت، من آن را دوست داشتم.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.