در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم Orphans of the Storm 1921... لطفا منتظر بمانید ...
"هنریت" و "لوئیس" کودکان سر راهی هستند که مانند دو خواهر با هم بزرگ می شوند.وقتی "لوئیس" نابینا می شود،"هنریت" قسم می خورد برای همیشه از او مراقبت کند.آنها به پاریس می روند تا شاید درمانی برای بینایی او پیدا کنند اما توسط نجیب زاده ای که "هنریت" را می رباید از هم جدا می شوند و...
هنریت و لوئیز ، یک فدل ، با هم به عنوان خواهر بزرگ می شوند. وقتی لوئیز نابینا می شود ، هنریت سوگند یاد می کند که برای همیشه از او مراقبت کند. آنها به پاریس می روند تا ببینند آیا کوری لوئیز قابل درمان است ، اما وقتی اشرافی به هنریت هوس می کند و او را می رباید از هم جدا می شوند. فقط شوالیه دو وودری با او مهربان است و آنها عاشق یکدیگر می شوند. انقلاب فرانسه همان روبسپیرر فاسد را جایگزین اشرافی گری فاسد می کند. دی وودری ، که همیشه با دهقانان خوب بوده است ، به دلیل اشرافی بودن و هنریت به خاطر پناه دادن به او محکوم به اعدام می شوند. آیا قهرمان انقلابی دانتون ، تنها صدای رحمت در رژیم جدید ، خواهد توانست آنها را از گیوتین نجات دهد
دانلود فیلم Orphans of the Storm 1921 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
طبق دستورالعملهای امروزی، ولگردها در طوفان بهعنوان بیش از حد احساسی یا معتبر تلقی میشوند. به سادگی چنین شرایط غیرواقعی بیشماری وجود دارد و با دقایق بی تکلف فاصله زیادی دارد. با این وجود، وقتی می فهمید که در اواسط دهه 1920 به این وضعیت نگاه نمی شد، می توانید ارزش فیلم را خیلی بیشتر ببینید. در حال حاضر، این بدان معنا نیست که هر فیلم آرام با این اجزا همراه است، اما قطعاً آنها در آن زمان رضایتبخشتر از اکنون بودند.
لیلیان گیش و خواهر واقعیاش، دوروتی، در نقش دو خواهر سرگردان بازی میکنند. . یکی، دوروتی، واقعاً دختر کوچک یک نجیب زنی است که در وسایل جماعت رها شده بود، اما آنها واقعاً متعهد هستند. سال ها پس از این واقعیت، نگهبانانی که آنها را بزرگ کردند از طاعون درگذشتند و دوروتی مات و مبهوت ماند. به این ترتیب، لیلیان تصمیم می گیرد خواهرش را به پاریس ببرد تا بررسی کند که آیا متخصصان آنجا می توانند به بازیابی بینایی او کمک کنند یا خیر. برای هر دوی آنها غم انگیز است، همانطور که فرانسوی Upset قرار است منتشر شود (درباره زمان بد شما بحث کنید).
در راه به آنجا، خانم های جوان با یک اشراف خوار روبرو می شوند. او باید به لیلیان حمله کند و هولیگان های خاصی را برای ربودن او جستجو کند - از دوروتی کور عبور می کند تا حوالی وقت عصر در جاده ها پیچ و خم کند! این یک ثانیه واقعاً ترسناک در فیلم Orphans of the Storm است و در نهایت یک ضرب و شتم مخرب او را دنبال می کند و او را به لانه زیرزمینی خود می برد - با این تصور که می تواند از نقص بینایی دوروتی برای درخواست بارهای سکه استفاده کند. دوروتی هنوز نیازی به این کار ندارد و تحت عذاب قرار میگیرد.
در این مدت، لیلیان در یک مهمانی فسقآمیز ظاهر میشود که در آن اشراف پیشبینی میکند که قبل از بازدیدکنندگان مهمانی به او حمله کند. به هر حال، یک فرد خوشحال (که در نهایت یکی از بستگان طبیعی دوروتی است) وضعیت مخمصهاش را میبیند و به او کمک میکند تا فرار کند. این امر خشم اشراف را برانگیخته است، با این حال شخص به شدت قابل احترام است که اجازه چنین کاری را بدهد.
بعداً، برخی از اشراف توپ لجن (و اکثریت قریب به اتفاق آنها در فیلم Orphans of the Storm هستند) تلاش می کنند تا این کار را انجام دهند. رئیس پیشرو، دانتون، کشته شد. مرد آسیب دیده در حالی که قاتلان حرفه ای در حال تعقیب هستند تا زمانی که لیلیان او را پیدا کرده و نجات می دهد، در جاده تلوتلو می زند.
در بین لیلیان و کنت احساسات جوانه زده ای وجود دارد، اما قبل از اینکه بتواند بیشتر پیشرفت کند، کنت به دلیل حمله به نیاز به ازدواج با یک فرد روزمره بازداشت می شود و لیلیان به خاطر "زنان افتاده" به زندان انداخته می شود. من هرگز در مورد چنین نقطه ای نمی دانستم و انتظار داشتم به طور غیرقابل انکاری برای فیلم جبران شود! یک بازه زمانی کوتاه بعد، ناراحتی اتفاق می افتد و متعاقباً دو عزیز از زندان آزاد می شوند. با وجود این، دوروتی هنوز غایب است و احتمالاً زمانی که لیلیان و کنت به دلیل سلطنت طلب بودن تحت نظر دادگاه قرار می گیرند، لو می رود! آنها هر دو به مرگ محکوم می شوند زیرا دوروتی در گروه حضور دارد و خواهرش را نیز برعکس می داند. آنها در چند مایل دورتر به سمت گیوتین می روند که دوروتی فریاد می زند و مانند بنشی فریاد می زند. دقایقی پس از این واقعیت، دانتون ظاهر می شود و می فهمد که کار ناموفق عدالت اتفاق افتاده است. او یک تضرع پر انرژی می کند و دادگاه را وادار می کند که درخواست اعدام را لغو کند. با این حال، کامیونها با دو عزیز تقریباً روی سکو هستند، بنابراین دانتون و مردانش برای محافظت از آنها در آخرین لحظه ممکن رقابت میکنند (لیلیان از هم اکنون سرش را در داخل گیوتین قرار داده است، وقتی آنها ظاهر میشوند). صحنه آخر همه راضی هستند. حذه! صرف نظر از این که اینقدر پر شور و هیجان انگیز است و چنین اتفاقات بی شماری دارد، انرژی و نمایش فیلم شما را سرگردان نگه می دارد. به این ترتیب، میدانید که Orphans of the Storm فوقالعاده است، اما از آنجایی که فیلم در همه جا ساخته شده است، برایتان مهم نیست. مجموعهها و مجموعههای عظیم و شگفتانگیز شکوفا شدند و چاپ از Kino Video فوقالعاده بود. به طور تصادفی، خانه ای که لیلیان در بخش بزرگی از فیلم در آن زندگی می کرد، از چند فیلم مختلف، از جمله یکی دیگر از فیلم های دی. دبلیو گریفیث، شکوفه های شکسته و من نیز آن را از بخشی از فیلم های فرانکنشتاین به یاد آوردم، قابل انکار نیست.
یک نکته جالب در مورد Orphans of the Storm این است که چندین بار در طول فیلم، کارت های عنوان درباره "شرارت های بلشویسم" بحث می کنند - و می گویند که ناآرامی فرانسه به آشوب جدید روسیه تشبیه شده است. در حالی که برابری های غیرقابل انکار وجود دارد، این بیشتر توضیحی در مورد زمان ساخت فیلم بود تا سال 1789.
یک فیلم حیاتی در کل و یکی از آخرین فیلم های گریفیث که درآمد نقدی به همراه داشت. . Orphans of the Storm اصلاً شبیه به بدخواهانه او BIRTH OF A Country نیست، اما شایستگی افتخارات و دستاوردهایی را داشت که به دست آورد.
نکته آخر: در فیلم Orphans of the Storm های سینمایی، دانتون به طور قانونی به عنوان یکی از سران خوب Orphans of the Storm نمایش داده شد. ناراحتی که برای عدالت مبارزه کرد، نه قتل دسته جمعی. در هر صورت، آنها هرگز اشاره نکردند که در نهایت او را به دلیل بررسی دقیق حکومت مترقی، و به طور خاص، روبسپیر، در پایان عصر گیوتین کردند. نیم ماه پس از این واقعیت، در واکنش به این اعدام، خود روبسپیر اعدام شد و قانون ترس به نتیجه رسید.
دانلود فیلم Orphans of the Storm 1921 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
اساساً Orphans of the Storm یک تفسیر استثنایی و شگفت انگیز از تحولات فرانسه است، زمانی که دولت جایگزین جمهوری شد. داستان از دیدگاه دو خواهر روایت میشود که یکی از آنها بهعلاوه دچار اختلال بینایی است، که در موقعیتهایی که منجر به تغییر احتمالی فرانسوی و نتیجه آن میشود، منزوی میشوند. این یک روش باورنکردنی و منحصربهفرد برای بازگویی داستان است، در حالی که هرگز خیلی «تاریخی» از آب در نمیآید، با این نکته اشاره میکنم که به یک درس کسلکننده در کلاس تاریخ تبدیل نمیشود.
این یک نمایش گروهی با ظاهر و خلقت خیره کننده است که از همه مهمتر به همین ترتیب در اطراف بسیار تعریف شده است. آن را به D.W. گریفیث برای بازگویی یک داستان افسانه ای خارق العاده. بدیهی است که فیلم به طور کلی هیجان انگیز است، مانند هر فیلم طبقه بندی دیگری از یک بازه زمانی مشابه. بیشتر از این، اغراق آمیز یا نه، فیلم و احساسات آن عملکرد قابل تحسینی دارد. Orphans of the Storm را به یک فیلم واقعاً موفق برای تماشا تبدیل می کند، اما مطمئناً فقط نمایش است و همچنین فیلم در سبک کلی آن بسیار سبک است (مخصوصاً در تضاد با سایر فیلم های دی دبلیو گریفیث) و حتی فضایی برای طنز بسیار باقی می گذارد. این ته رنگ سنگین و هیجان انگیز است.
D.W. فیلمهای گریفیث پیوسته حاوی طنز بودهاند، معمولاً از نوع کم و نامشخص، که اغلب برای احیای مولفههای سنگینتر و احساسیاش کار میکردند. Orphans of the Storm از این قاعده مستثنی نیست و حتی یک سرگرمی هم دارد، به عنوان کریتون سالیدنس، در نقش کارگر شوالیه دو ودری. Orphans of the Storm واقعاً حاوی مقدار قابل توجهی طنز است، به خصوص در قسمت دوم آن. تأیید می کند که D.W. گریفیث حس فوقالعادهای برای زمانبندی داشت.
Orphans of the Storm مملو از شخصیتهای زیادی است و علاوه بر این، خطوط داستانی بسیاری را در بر میگیرد. به هر حال Orphans of the Storm به یقین به اندازه سایر D.W خسته کننده و طولانی نیست. تصاویر متحرک گریفیث در مواقعی این وضعیت را دارد. Orphans of the Storm میداند که شما را به خاطر داستان خارقالعادهاش و خوبی که گفته شده و برای جستوجوی کامل در فیلم Orphans of the Storm پایانی احتمالی، مجذوب خود نگه میدارد. بهعلاوه دنبال کردن Orphans of the Storm با تعداد زیادی از فیلمهای بیصدا دیگر که اغلب در موقعیتهای مختلف است، دشوار نیست. من فکر می کنم این نیز به دلیل رویکرد "سبک" بیشتر به روایت است. واضح است که سازندگان فیلم نیاز داشتند بینندگان خود را درگیر کنند.
شخصیتهای متعدد توسط چند سرگرمی خوب بازی میشوند، علیرغم این واقعیت که بدیهی است که نمایشگاههای آنها قطعاً بیش از حد بر اساس دستورالعملهای امروزی است. خواهران اصیل لیلیان و دوروتی گیش به همین ترتیب در این فیلم، در آخرین کار سینمایی خود، نقش دو خواهر را بازی می کنند. لیلیان مشخصاً محبوب ترین در بین این دو است، قطعاً به دلیل D.W. فیلمهای متفاوت گریفیث اما دوروتی در Orphans of the Storm نشان میدهد که او نیز به همان اندازه استعداد دارد. این دو به همین ترتیب علم واقعاً باورنکردنی با هم روی پرده دارند که مطمئناً به فیلم و داستان آن کمک می کند. جوزف شیلدکرات نقش خارقالعادهای را بازی میکند. ظاهر، انسان شریف و جوانمرد. با این حال، «شرورها» به ویژه در Orphans of the Storm فوقالعاده هستند. Orphans of the Storm دارای طیف گسترده ای از شخصیت های نفرت انگیز، از طبقات مختلف است. بدجنسهای تصفیهشده بینقص هستند، اساساً بهخاطر قیافهشان و شیوهی عملکردشان، اما شخصیتهای طبقات پایینتر، برای مثال، ژاک-فراموش نکن و مادر فروچارد حقیر، بینقص هستند. کاراکترها واقعاً قوی هستند و فیلم نشان میدهد که چگونه به هر یک از آنها شخصیت مشخصی بدهد.
فیلم به بررسی شیوه زندگی آبیرنگ پاریسی در هجدهم میپردازد. 100 سال. به همین ترتیب، به طرز بیعیب و نقصی از چگونگی و چرایی این آشفتگی فرانسوی معنا مییابد، در حالی که هرگز مرکز اصلی خود را حول خطوط داستانی احساسی دو خواهر از دست نمیدهد، که اساساً در این تحول نقشی ندارند. آنها درست در یک نقطه بد شانس با برخی از افراد غیر قابل قبول هستند. تحولات فرانسه فقط به عنوان منظره ای برای فیلم پر می شود.
فیلم ظاهری خارق العاده دارد، با دکورهای عالی و لباس های خاص. شما می توانید Orphans of the Storm را همانطور که من دوست دارم به عنوان یک نمایش گروهی به تصویر بکشید. علاوه بر این، چند گروهبندی و دعوای تودهای خارقالعاده وجود دارد که مشخصاً همه بخشی از D.W. سبک فیلمسازی با نام تجاری گریفیث.
تلاش برای شکست دادن احتمالات از نوع پایانی کاملاً خارقالعاده است. تنش و بسیار خوب توسعه و اجرا شده است. پایان احتمالی فیلم نیز واقعا عالی است، که در آن همه چیز به وضوح فوق العاده ای می رسد. این برای کلاس و به خصوص Orphans of the Storm مناسب است. Orphans of the Storm من را با یک تمایل باورنکردنی شاد به جا گذاشت و فیلم کلی با من ارتباط زیادی برقرار کرد.
حتی D.W. بهترین فیلم گریفیث (این کاملاً بیانیه ای در مورد فیلم های مختلف او است!) با این حال مطمئناً فیلمی جذاب برای تماشا و جذاب بودن او.http://bobafett1138.blogspot.com/
دانلود فیلم Orphans of the Storm 1921 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
اشتباهات DW Griffith در دهه 1920 به این دلیل نبود که استراتژی او منسوخ به نظر می رسید. این بود که حساب هایش خراب شد. ساختارهای حساب او توسط آثار نویسندگی باورنکردنی، به ویژه نوشته چارلز دیکنز برانگیخته شد، با این حال طرحهای او اغلب از کتابهای تاریک یا درامهای صحنهای مضر به دست میآمد. این روایتها اغلب مشکوک و کوتهبینانه بودند، ضعفهایی که او میتوانست با استراتژی هنری حساس و کیفیت تزلزل ناپذیر بازیگرانش جبران کند. شرایط غیرمنتظره و اتفاقات غیرمنتظره پریدن از روی سوراخ های داستان، به عنوان دو خواهر، یکی از آنها نابینا، یکدیگر را گم می کنند، یکدیگر را می بینند، سپس دوباره در میان بی نظمی تحول فرانسوی یکدیگر را از دست می دهند. با این وجود، (تقریباً) قابل تصور است که از یک داستان وحشتناک تا آنجا که بسیار روایت شده است غفلت کنیم. متأسفانه، گریفیث این تصور را به وجود میآورد که دنبال مسیر داشتن کارتهای عنوان بیشتر و طولانیتر است، هر نکته را معنا میکند و از خطوط کم عمق مبادله مراقبت میکند، جایی که فعالیت به تنهایی باید به ما اطلاع دهد که چه اتفاقی میافتد. در صحنههای خاصی، برای مثال، در صحنههایی که نقص بینایی دوروتی گیش مطرح میشود، ما وحشتناکترین را در بین دو جهان دریافت میکنیم، که دارای کارتهای عنوان پرمحتوا هستند، اما بهعلاوه تقلید نادرست، با شخصیتهایی که با جدیت به هر دو چشم اشاره میکنند. br/>
گریفیث باید متوجه می شد که بهترین دقایق او ساکت و کم اهمیت بوده است. خوشبختانه، او در به یاد آوردن نحوه هماهنگ کردن یک صحنه عاشقانه نجیب نمانده است، و آنهایی که بین جوزف شیلدکرات و لیلیان گیش قرار دارند، بسیار قدرتمند هستند، به وضوح در یک پیشروی از نمای نزدیک مشخص شده اند، و به ندرت چهره خود را حرکت می دهند و در عین حال جهانی از احساس را منتقل می کنند. این اولین عکس آمریکایی شیلدکرات بود و او یکی از معمولیترین و متقاعدکنندهترین افراد اصلی است که گریفیث تاکنون با آنها کار کرده است. او با عناصر ظریف و تیزش به همان اندازه جذاب بود، البته چند فیلم بعد در ارباب حاکمان نقش یهودا را بازی کرد و در نتیجه تبدیل به یک کبوتر چاله شد. با احترام به گیش، او بدون شک در یکی از مشاغل آرام و معقول خود، به جای بخش های احمقانه دیوانه کننده ای که به تدریج به او داده شد، واقعاً رضایت بخش است. قهرمان دیگر این بازیگران، مونته بلو در نقش دانتون است که گروهی را بدون یک بار وابستگی به حماقت به هیجان میآورد.
این تصمیم طولانی مدت بود که هر عکس مهم گریفیث برای برجسته کردن یک مبارزه لازم بود. جایی در مرکز، و با یک سواری اوج برای نجات به پایان می رسد. در سال 1921 این توالی فعالیت ها به یک امر پیش پا افتاده تبدیل شده بود. نبرد بین پیشروها و سربازان پیشرفتی باورنکردنی دارد، اما در آن مرحله به شوت های بی مزه خدا تبدیل می شود و باعث می شود که دومی از ناکجا آباد به نظر برسد. فینال یکی از کمترین جذابیت های گریفیث است، من فکر می کنم با توجه به این واقعیت که در حالی که سواری واقعی به طرز هیجان انگیزی فیلمبرداری شده و تغییر کرده است، تجارت در گیوتین تنها یک تن فریبنده است، از قدم زدن عذاب آور بابی هارون تا چارچوبی در Intolerance.
برای تحقیر این، Vagrants of the Tempest - مانند هر اثر برجسته گریفیث که دیدهام - دقایق کاملاً آسمانی خود را دارد. توانایی بسیار قدرتمندی برای حفظ سرعت صحنه در توپ و جشنواره بعدی ترقی خواهان پیروز وجود دارد. گردهمایی Schildkraut و Lillian Gish هم قوی و هم حساس است. گریفیث ممکن بود شروع به لغزش کرده باشد، اما اساساً او به طرز شگفت انگیزی بمباران می کرد.
دانلود فیلم Orphans of the Storm 1921 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
گربه چاق پدرسالار حساب است. با "آن کلاه های وحشتناک" 1909، "گوشه ای در گندم"، "بانوی نقاشی شده" و تعداد قابل توجهی از زندگی نامه های او، می توانید تشخیص دهید که این مردی است که فرهنگ لغت فیلم را درک می کند (اما آن را در کتاب پیشرو نکرده است. کاملاً احساس می کند که جورج آلبرت اسمیت قطار را در همان نزدیکی ساخته است یا اینکه چگونه لوئیس لومیر قطار اولیه را در حال ارتباط با جمعیت آمریکایی نشان داد)، او هنوز مسئول عبور از خط است و این در "با قدیمی خود چه خواهیم کرد"، "تولد یک" آشکار است. ملت، «مشکبازان از کوچه خوکها» و به بعد.
تحمل ناپذیری احتمالاً قدرتمندترین فیلم ساخته شده توسط یک بازی قدیمی خسته است. بسیاری می گویند که ولز بهترین تعیین کننده روند بود - در واقع، او چیزی شبیه به رباط جدید انجام داد، با این حال او در پایان روز به همین ترتیب تعصب گریفیث را به عنوان تأثیری بر معرفی برجسته اش ذکر کرد. کوبریک نیز می گوید که او مانند ایکوروس بود، زمانی که بیش از حد نزدیک خورشید پرواز می کرد و مایع می شد، اما در هر صورت او در تغییر فیلم از یک هنر عجیب به یک هنر پرستش پرخاشگر بود.
پس وارد «یتیمان از» شوید. طوفان» فیلم دوره او (مثل فیلم فرانسوی فصلی تر «اتاق ثابت») که اساساً با آمادئوس و بری لیندون به عنوان نمایش دوره فوق العاده تمام می شود. علاوه بر این، این در پرتو تأثیر غیرقابل بازگشت آموزه های فیلم است. انقلابیون فرانسوی افرادی خودخواه هستند و ماکسیمیلیان روبسپیر کسی است که آن را تشویق می کند. Orphans of the Storm وحشتناک انتخاب ژان پیکارد برای اجازه دادن به دختران کوچکش در اسراف زندگی می کند. با این انتخاب معقول و در عین حال پشیمان کننده، لوئیز (دوروتی گریفیث) و هنریت (لیلیان گیش) آبستن می شوند. در ادامه مسیر، لوئیز دچار اختلال بینایی است و هنریت، خواهر دلدار او، اخباری را در مورد راه حلی برای آن پیدا می کند. زمانی که آنها از آنجا دور می شوند، در تاریکی منزوی می شوند - لوئیز گم می شود و هنریت منحصراً برای نجات توسط دشمن انقلابی فرانسوی شوالیه دو ودری، که به عنوان یکی از افراد در فیلم Orphans of the Storm می گوید: "آرزو دارم آبی بیشتر شود، نجات پیدا می کند. -bloods مثل تو بودند» و لوئیز در آن لحظه به دام فروچارد می افتد، که به طور متوالی می بینیم که یکی از برجسته ترین شات های گاری برداشته می شود که او کنترل می شود و از او به عنوان خواننده برای به دست آوردن پول نقد استفاده می شود. در جایی که این قانون آسیب قابل توجهی را علیه بلشویسم وارد می کند، ژاک-فراموش نکن-چارچوب را به طور متناوب تضعیف می کند و این با توجه به شخصیت واقعی آن بسیار قوی است، می توانید نبرد این گروه های مردمی را درک کنید. به هر حال، با صحنههای خاص، مثلاً صحنهای که مردی پشت سر یک انقلابی فرانسه مینشیند، مضحک به نظر میرسد، برای من نشان میدهد که چگونه این نقطه به افراد مضطرب متعددی رسیده است.
Orphans of the Storm به احتمال زیاد کم هیجان ترین فیلم گریفیث است. تبادل آن با شخصیت های مناسب، با زمان قوی و محیط مجلل جبران می شود. فیلم جذاب است - شمشیرزنی، گیوتین، کامیون ها، لباس - همه چیز مشروع به نظر می رسد و گریفیث واقعاً نیاز دارد تا کتاب را به طور قابل اعتماد تنظیم کند، و این برای نشان دادن یک لامپ مفید بود که مملو از چنین ناامیدی، بلاتکلیفی و فرار است. .
مهم نیست که چه باشد، مقیاس ناپلئونی (همانطور با فیلم های قبلی او) هرگز مرا مسحور نمی کند. من گریفیث را به این دلیل درگیر میکنم که او توهمگرا است که اقتدارگراها و شخصیتهایی را میسازد که ما در پیروزی آنها به آنها ضربه میزنیم، و همه اینها با یک مکث سخت در میان است. دوره ای که بسیار صرف شده است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.