در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم Nouvelle Vague 1990... لطفا منتظر بمانید ...
"هلن تورلاتو" زنی ثروتمند هنگام رانندگی در بزرگاهی عجیب با "راجر لنوکس" که در کنار جاده دراز کشیده برخورد می کند.آنها در همان لحظه عاشق یکدیگر می شوند اما پس از مدت کوتاهی شروع به بحث و مجادله می کنند.روزی "هلن" هنگام شنا "راجر"به درون آب هل داده و از قایقش غرق شدن او را تماشا می کند و...
فیلم گدار که به طور کامل توسط نقل قول های ادبی از منابع مختلف و از چندین دوره تاریخی ساخته شده است ، به عنوان تمثیلی درباره فیلم عمل می کند. این روایت گشاد درباره راننده ای است که توسط یک زن ثروتمند پیدا شده و خیلی زود عاشق او می شود. یک حادثه غرق شدن اتفاق می افتد و راننده می میرد اما مدتی بعد ، او دوباره در زندگی این زن ظاهر می شود و در جستجوی کار است. یا ممکن است برادر دوقلوی این مرد باشد
دانلود فیلم Nouvelle Vague 1990 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
در اینجا مبهم کلمه مهمی است. این مایه شرمساری است که گدار با استفاده از عنوان موج نو برای این تلاش مأیوس کننده از سال 1990، خاطره یک نوع فیلم واقعاً چشمگیر را از بین می برد. پیامی که گدار از دادن آن غافل است مبهم است. تلاشی که نویسنده برای تخیل و مهم بودن انجام می دهد، مشخص نیست، چنین سال های بیشماری پس از آغاز ناآرامی های اولیه توسط هنرپیشه او در ساخت هفتم.
پایین به امر ضروری: گدار در تلاش برای فیلمی است که گفتمان آن به ترکیبی از اصالت بیش از حد خشن و پرهیاهو و کلیشه های عمیق و روشنگر بستگی دارد. از این نظر او تا حدودی پیشرفت می کند. فیلم با سرعت خاص خودش ادامه مییابد، از یک طرف، و بعد از آن، در صحنهی 100 سال آخر بیستم، بنگاههای خصوصی اروپایی و اشتیاق خالی و مضحک پیش میرود. بخشی از این فورانهای فلسفی و برجسته بحث، بهطور مؤثری توسط متون مکانیکی و منظم به گونهای بدیع برای گدار ترسیم شده است. او از داستانهای واضح به دلیل روشی واقعاً کوبنده متنفر است، استنادهای علمی و واقعی را در کنار هم قرار میدهد تا مسائلی را مطرح کند که به نظر میرسد هرگز پاسخ داده نمیشوند. با وجود این، تعداد قابل توجهی از افکار معرفی شده، بیش از حد آفریده شده و درهم میآیند، گویی او از هر گونه تظاهر به تلاش برای تعیین هر یک از مسائل فلسفی بزرگتر دست برداشته است، و در اندیشه دوم، خود را با رضایتی لیبرال و باشکوه به امر اجتناب ناپذیر برآورده میکند.
اعدام دومیزیانا جووردانو، به عنوان دست و پا گیر و ذینفع ایتالیایی النا تورلاتو-فاورینی، بیشتر آزاردهنده است تا اینکه به شکلی ایده آل، هدف کارگردان باشد. دسترسی محدود او به خانه، ترکیب اضافی لهجهها، و پاسخ تقریباً حواسپرت آلن دلون، لحنی از دروغ و فرض را بهطور محسوس باقی میگذارد و در گوش بیننده زنگ میزند. به نظر می رسد خود دلون در شغل دوگانه خود یعنی راجر لنوکس، مصدوم بدبخت، دور افتاده، و ریچارد، دوقلوی با اعتماد به نفس و با همدلی، گم شده و گمشده است. توطئه گیجشده و در نهایت غیرضروری فیلم، توانایی او را برای القای هرگونه تبلیغات انتقادی، جذابیت یا عمقی در هر دوی این تصاویر تغییر اصلاح نشده از خود محدود میکند. صرف نظر از این، او در به تصویر کشیدن قاتل پرخاشگر و تلنگر مؤثرتر از به تصویر کشیدن شاگردی آرام و سازگار است که با تردید به جهان کم عمق جوامع ممتاز اروپایی گدار آورده شده است.
از نظر بصری، بدیهی است که Nouvelle Ambiguous تعداد زیادی از ویژگی های تولید کننده بی نظیر فرانسوی را دارد. او با تلاش هماهنگ و باورنکردنی فیلمبردار ویلیام لوبچانسکی، نقاشی میکند، رویاهایی که از دنیایی مشتمل بر خاطره و رویاهای نیمهدرک گرفته شده است. شوق به طور کلی در حد است، زیرا گدار به زیستگاه سرسبز و معمول دوران کودکی خود باز می گردد، که در حال حاضر با سایه های آخر شب و زنگ های درخشان زمان برداشت روشن شده است. به همین ترتیب، نکاتی از طنز وجود دارد که برخی از بینش های بزرگ و اغلب فرسوده شخصیت های مختلف را کاهش می دهد. رئیس در میان شوخیهای در حال اجرا تنش وجودی است که با یک پرسش رایج که توسط رائول دورفمن (کریستف اودنت) رائول دورفمن (کریستف اودنت) معشوقه جایزه فوقالعاده و جوان (ماریا پیتارسی) بیان میشود: "من چه کار خواهم کرد؟" واکنش واقع گرایانه او: «طبیعت را تحسین کن»؛ "معماری را تحسین کنید"؛ "اثاثیه را تحسین کنید!". درود کمتر موسیقی متن متناقض است که دیدن فیلم را به یک برخورد مثبت ناخوشایند تبدیل می کند.
دانلود فیلم Nouvelle Vague 1990 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
برجستهترین فیلم گدار (یا هر کسی) نشان میدهد که نماد نمایش اولیه آلن دلون تار و دوستداشتنی و فوقالعاده ماهر دومیزیانا جیوردانو به عنوان نمونه اولیه مرد و بانو در پایان 100 سال بیستم است. تراک تصویر یک داستان را بازگو می کند (داستانی شامل شخصیت هایی که به تدریج مشاغل روابط غالب و منطبق با یکدیگر را مبادله می کنند) و آهنگ صوتی داستانی دیگر (این مبادله به عنوان یک قاعده از نقل قول های علمی از دانته تا پروست تا ریمبو تا ریموند چندلر و غیره است) اما هر دو در بیشتر مواقع به هم نزدیک می شوند تا صدای گلدوزی و گلدوزی غنی ایجاد کنند. گدار از منطقی از جمله مرد و بانو، اروپا و آمریکا، صنعتگری و تجارت، صدا و تصویر و طبقه بالا و پایین استفاده میکند تا جلوهای فوقالعاده زیبا بسازد که قابلیتهایی را به عنوان گواهی شانس محبت در دنیای پیشرفته (و شاعرانهای دیگر از فیلم) و به همین ترتیب بهعنوان خوشبینانهای کنجکاوانه پر میکند. برای گدار فقید، تعجب و تعمق مدام دوربین برتر ویلیام لوبچانسکی است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.