یک افسر پلیس به دنبال دستگیری یک خلافکار مخوف است اما او در واقع اهدافی شخصی و مخفیانه برای این کار دارد.
داستان دربار دربارهی یک افسر پلیس حرفهای میباشد که در تلاش و تعقیب و گریزی برای شکار یک گانکستر مخوف است ، او از هر روشی برای به دام انداختن این گانگستر استفاده میکند ، اما…
یک افسر پلیس برای حفظ اسرارش بدنبال شکار یک خلافکار بدنام می افتد .
آدیتیا افسر پلیسی است که بدنبال به دام انداختن گانگستر خطرناکی به نام هری است...
دربار یک افسر پلیس در حال تعقیب و گریز برای تعقیب یک گانگستر مخوف برای تحقق برنامه مخفی خود است...
داستان دربار درمورد یک افسر پلیس هندی است که می خواهد یک گانگستر بزرگ و مخوف را دستگیر کرده و به چنگال عدالت بسپارد او از هر روشی که میتواند استفاده می کند تا این جنایتکار را به دام بی اندازد ولی ...
دانلود فیلم Darbar 2020 (دربار) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
مخاطبان هندی از سرگرمی های ماسالای آبی واقعی لذت می برند. کارگردان A.R. موروگادوس به دلایل مختلف باید انتظارات را برآورده کند: او برای اولین بار با فوق ستاره راجینیکانت تیم می شود و بار دیگر یک داستان پلیس را امتحان می کند. دربار یکی از آن فیلم های ماسالای خاکی ، سنتی و بدون عارضه است که اکثر ما در آن بزرگ شده ایم. قهرمان اصلی دربار نه نسخه اصلی جیمز باند است و نه هیچ نوع ابرقهرمانی. داستان جالب است و اگرچه اغلب تکرار می شود ، اما زاویه جدید ، هم معاصر و هم کاملاً تازه است. اما آنچه تغییر نمی کند هدف ساخت یک سرگرمی ماسالای تمام عیار است. بله ، داربار یک کرایه مازالای پرنعمت است که یک قهرمان بزرگتر از زندگی دارد ، که در برابر همه شانس پیروز می شود. و البته یک عملکرد حذفی توسط راجینیکانت فوق ستاره دارد. اگر کلاً تردید وجود داشته باشد که آیا Thalaiva بهترین کار در تجارت است ، تنها کاری که باید انجام دهید تماشای Darbar است.
Darbar تصدیق یکی از موفق ترین ژانرها است - اکشن فیلم ها - معروف به مارک تجاری خوب در مقابل مضامین شیطانی و بدلکاری های خوش نقشه. داربار خاطراتی از دوران گذشته را زنده می کند که بر عمل خام تاکید داشت و غنی از صحنه های جنگ مشت به مشت بود. اما دربار یک فیلم امروزی است ، بنابراین بدلکاری ها بسیار متناسب و مطابق با زمانه ها سبک و صیقل داده می شوند. این قدرت خام است که با رفتاری نرم و صاف ارائه می شود. داربار به دلایل مختلف کار می کند: درگیری بین قهرمان (راجینیکانت) و آنتاگونیست (سونیل شتی) ، صحنه های نمایشی با کیفیت بالا ، اقدام خام و البته این نشان می دهد که چگونه نیروهای پلیس باید علیه فساد گسترده ، سیاستمداران متقلب و گون های بی مهره به طور خلاصه ، دربار یک بسته کامل است.
A.R. فیلمنامه موروگادوس جذاب و جالب است. نیمه اول مملو از لحظات سبک است که بینندگان را کاملاً سرگرم می کند. نیمه دوم جدی است اما هنوز بسیار جذاب و جذاب است. همچنین زمینه احساسات را فراهم می کند. چندین صحنه تحسینهای زیادی را در سالنهای سینما به نمایش می گذارد. مطمئناً ، وقتی تالایوا برای اولین بار روی صفحه می آید ، تک صفحه ها با تشویق صاعقه ای طنین انداز می شوند. اوج ، پس از آن ، به سادگی زمین شکن است و مخاطبان در سراسر اوج اکشن گرا هجوم آدرنالین را تجربه خواهند کرد. پیچ و تاب داستان نیز با هیجان خانه را فرو می اندازد. در مجموع ، فیلمنامه آنقدر خارق العاده است که باعث می شود قلب بینندگان از شادی رقصیده شود. در حقیقت ، درام و همچنین اجرای مطالب نوشته شده شما را کاملاً درگیر روند دادرسی می کند.
من می خواهم به ذکر ویژه ای از صحنه های اکشن بپردازم (Ram-Laxman، Peter Hein) . در زمانی که اکثر سازندگان فیلم برای هیجانات مبتنی بر گجت به انتخاب مدیران اکشن از خارج از کشور می پردازند ، داربار به دنبال عطر و طعم طراحی می رود و این کار درخشان عمل می کند. اکشن خشن و هاردکور به راحتی در میان نکات مهم فیلم قرار دارد. در بسیاری از موارد ، هنگام تماشای صحنه ها ، قلب های خود را در دهان خود دارید. امتیاز زمینه دار اثر آنیرود راویچاندر نیز شایسته ستایش بسیار زیاد است.
برای کلیک کردن هر فیلم خوب در مقابل شر ، باید قهرمان و آنتاگونیست در یک تریبون باشند. در دربار نیز فقط قهرمان نیست که قدرتمند و توانا است. شرور به همان اندازه وحشی است. این همان چیزی است که درگیری را لذت بخش تر می کند - این یک مبارزه برابر است. علاوه بر سکانس هایی که آنها را درگیر می کند ، تعدادی از سکانس های دراماتیک تصور ناپذیری بر جای می گذارد. و البته فینال ، که به سادگی برجسته است. به طور خلاصه گفتگوها (A.R. موروگادوس) برای توده ها انجام می شود و زمان زیادی را صرف می کند. فیلمبرداری سانتوش سیوان چشم نواز است. دربار در تمام مدت ظاهری شیک دارد. A.R. کارگردانی موروگادوس فوق العاده است. روایت او این درام را باورپذیر می کند. او بوم عظیمی به فیلم داده است و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است تا آن را به یک لذت بصری تبدیل کند. تعدادی صحنه وجود دارد که نبوغ او را به عنوان یک فیلمساز نشان می دهد.
اما حتی گل های رز نیز خار دارند و جنبه ای که واقعاً ژل نمی شود عاشقانه Thalaiva و Nayanthara است. در واقع ، روال عاشقانه و آهنگ به عنوان یک سد معبر پیش می آید و شما را از نظر خود دور می کند ، هیچ ارتباطی با کمبود شیمی بین این دو بازیگر ندارد. این به این دلیل است که درام بسیار قدرتمند ، فرمانده و همه کاره است که شما می خواهید همه جنبه های دیگر کنار گذاشته شود. آنیرود راویچاندر فرصتی برای ارائه موسیقی متن درخشان پیدا نمی کند. با این حال ، آهنگ تیتراژ (که با شور و حرارت زیادی توسط ناکاش عزیز ارائه شده است) تنها آهنگی است که کار می کند. ویرایش (Akkineni Sreekar Prasad) در اکثر مواقع کاملاً تیغ است اما ممکن است در طول مقطع میانی آن را گسترش دهد.
سوپراستار راجینیکانت در مرکز نبرد بین خیر و شر است. او مایه نجات ، روح فیلم است. تجسم مردانگی صفحه نمایش ، Thalaiva شخصیت اصلی یک پلیس صالح و خونگرم را شکوفا می کند و شکوفا می شود. او یک شخصیت قهرمان بزرگتر از زندگی را با اعتقاد راسخ ، که شما را رعد و برق می کند ، زنده می کند. او با این یکی از ژانرهای اکشن برتر فیلم ها بازگشت. به طور خلاصه ، بازی او نقش اساسی در انتقال فیلم به پست برنده دارد. داربار به وی فرصت فراوانی می دهد تا هر سایه مهارت خود را به رخ بکشد. این فقط نقشه نیست که داربار را حمل می کند. همچنین حال و هوا و بیان Thalaiva است که داربار را به عنوان یک درمان تبدیل می کند.
نایانتارا افسانه است. اینکه فضای نمایش را با بازیگری از راجینکانته در اختیار داشته باشید و حتی پس از پایان نمایش در حافظه خود باقی بمانید ، هیچ جبهه ای نیست. او ظاهری تازه و فتوژنیک دارد و نقش خود را درخشان بازی می کند. سونیل شتی به شکلی فوق العاده است. اگر آنتاگونیست به اندازه شخصیت اصلی قانع کننده نبود داربار دچار تزلزل می شد. Suniel Shetty هر بار که رو در رو می شوند با Rajinikanth مطابقت دارد. او تا حصار سمی است! داربار از بازیگران بزرگ حمایت کننده برخوردار است ، اما من می خواهم چند اسم را جدا کنم که بر روند کار سنگینی می کند. Nivetha Thomas دوباره تحت تأثیر قرار می گیرد. او سزاوار فیلمبرداری بیشتر بود. Prateik Babbar عالی است. او فقط با هر فیلمی بهتر می شود.
به طور خلاصه ، داربار از روند موجود برای ایجاد فیلم های طراحی شده با طعم خانگی بیشتر استفاده می کند تا اینکه به دنبال سوغات NRI پول گردانی باشد که تا همین اواخر ، سفارش روز بوده است. در حالی که طرح مرکزی یک مشت محکم را در خود جای داده است ، با چندین موقعیت کف زدن ، در روایت قاطی شده است ، اما گاهی اوقات به منطقه شناخته شده می رود. به طور کلی ، داربار به دلایل مختلف زمان زیادی را صرف می کند: درام پرانرژی ، درگیری های فوق العاده ، بدلکاری های خام و البته برای سه "قهرمان" - فوق ستاره راجینیکانت ، سونیل شتی و کارگردان A.R. موروگادوس این یکی فیلم فرمول نمادین با ملزومات مشخصی است که توده های هند مشتاق آن هستند. یک بسته کامل سرگرمی برای توده های مردم و طرفداران فداکار فیلم های ماسالا. برو ، یک انفجار!
دانلود فیلم Darbar 2020 (دربار) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ادای احترام بزرگ به راجینی ، اما می توانست بهتر باشد
همانند پتا ، داربار یکی دیگر از ادای احترام به راجینی های است که توسط یکی از طرفداران راجینی برای هواداران راجینی ساخته شده است.
طرفداران : 1. راجینی - این مرد هنوز جذابیت ها ، سبک ، شخصیت و انرژی خود را دست نخورده حفظ کرده است. حتی در 70 سالگی ، این افراد هنوز هم می توانند مخاطبان را برای تماشای یک فیلم اکشن توده ای معمولی به سینماها بکشاند. مراقب صحنه تمرین در ورزشگاه باشید که گواهی بر تناسب اندام او است ، نوعی قصیده عالی برای صحنه بدون پیراهن در پادایاپا 2. Nivedha Thomas - بهترین بازیگر نقش اول را در کل دربار تحویل می دهد. او قوس احساسی را با موفقیت به داستان می آورد. 3. یوگی بابو - بعد از ویوک در فیلم Darbar Sivaji The Boss ، سرانجام راجینی پس از مدت ها یک بازیکن کمدی خوب داشت که می تواند شمارنده و مشت بدهد. 90٪ از شوخی های یوگی بابو در دربار کار می کند و کارگردان بدون اینکه در کارهای خود در بازی زیاد استفاده کند ، به اندازه کافی از او استفاده کرده است. 4. گریم و لباس - همه شخصیت های دربار به بهترین حالت نگاه می کنند ، به خصوص راجینی و نایانتارا. به نظر می رسد راجینی در دربار حتی بهتر از پتا است. برای هر کس که لباسهایش را طراحی می کند ، قدردانی می شود. 5. BGM - آنیرود بار دیگر با نمره زمینه که صحنه ها را بالا می برد ، خصوصاً آهنگ بیت و Bgm برای صحنه مبارزه با ایستگاه قطار شگفت انگیز است. 6. رقص شیرین کاری - گرچه سایر منتقدان از این جنبه انتقاد می کنند ، من به ویژه از صحنه های جنگ ، به ویژه ایستگاه قطار یکی لذت می بردم
موارد منفی: 1. ویرایش / جریان داستان - داستان داربار کاملاً عمومی است - بی رحمانه پلیس برای از بین بردن مافیای مواد مخدر و سندیکا جنایت در بمبئی قانون را به دست خود می گیرد و به خشم چندین شرور متوسل می شود. اما این داستان برای خنثی کردن یک فیلم انبوه سرگرم کننده کافی است. اما آنچه گیج کننده است سکانس های ناموزون است. آ. در 15 دقیقه اول ، صحنه ها کاملاً ناگهانی تغییر می کنند ، بدون اینکه برای ورود قهرمان و آهنگ chumma kizhi ساخته شود. ب من همچنین اهداف ARM را برای آشکار کردن 2 پیچ و تاب عمده در ذهن مخاطبان خیلی زود و بعداً نشان دادن پس زمینه چگونگی وقوع آن درک نمی کنم. به همین دلیل ، عامل غافلگیری از بین رفت. ج عقاید شرور - اینکه او 27 سال پیش کل کلانتری و افسران پلیس آن را زنده زنده سوزانده و از بمبئی فرار کرده و به عنوان یک داروی مواد مخدر تبدیل شده است - به نظر می رسد موضوع اصلی این داستان باشد. اما چرا فقط در گذر ذکر شده و از طریق توالی های فلش تقسیم ثانیه نشان داده شده است؟ این صحنه می توانست به گونه ای تنظیم شود که اقدام ابتدایی فیلم و داستان بتواند به نوعی قهرمان را به این صحنه خاص متصل کند (شاید پدرش یکی از افسران پلیس است که زنده زنده سوخته است و به همین دلیل او برای انتقام جویی نقش افسر پلیس را به عهده گرفت و برای ایجاد ترس در میان اربابان مواد مخدر و غیره این همچنین می توانست فرصت خوبی برای نشان دادن نسخه های جوانتر راجینی و سونیل شتی و ایجاد ارتباط شخصی بین قهرمان و شرور باشد. 2. طراحی هنری - گفته می شود بودجه تولید داربار 180 کرور (هم تراز با آنتهیران و بیگیل) است اما به هیچ وجه به نظر گران نمی رسد. اگر شانکار یا راجامولی این مقدار هزینه کرده باشند ، مطمئن می شوند که دربار را از نظر مجموعه های بزرگ در هر فریم از فیلم خود نشان می دهند. برای داستانی که در وضعیت متراکمی مانند بمبئی قرار دارد ، حتی یک فریم از فیلم نیز مقیاس عظیم یا جمعیت شهر را نشان نداده است. کاملاً واضح است که آنها فیلم را در مکان های واقعی فیلمبرداری نکرده اند و این بر صحت فیلم تأثیر می گذارد. مکان های تکراری نیز باعث یکنواختی فیلم می شود. حداقل سکانس های آهنگ باید در پس زمینه دیگری مانند آهنگ "Aathi" در Kaththi ساخته شده باشد که VFX خالص است اما کمی رنگ به لحن کسل کننده فیلم می دهد. 3. گفتگوها - برخلاف فیلم های قبلی AR Murugadoss ، دربار گفتگوهای آتشین و تأمل برانگیزی ندارد. حتی یک دیالوگ مشت زنی که ارزش کف زدن را هم از قهرمان یا شرور نداشته باشد. 4. Lip Sync - چرا موروگادوس برای چنین داستان عمومی پلیس ، فیلم را در بمبئی تنظیم کرده و بسیاری از سخنرانان غیرتامیل را به عنوان هنرمندان پشتیبانی استخدام کرده است؟ در کل فیلم ، فقط 5 بازیگر (راجینی ، نایانتارا ، یوگی بابو ، نیویدها و سریمن) می توانند تامیل صحبت کنند. بقیه کاریکاتور هستند. به دلیل مشکلات همگام سازی لب ، برخی از صحنه های مهم کارایی خود را از دست دادند. در بسیاری از صحنه ها احساس خواهید کرد که در حال تماشای یک فیلم دوبله شده هستید. کارگردان باید بازیگران تامیل زبان را برای نقش های مهم استخدام کرده باشد. به عنوان مثال به Baasha نگاه کنید که در بمبئی نیز راه اندازی شده است. تمام بازیگران مهم در آن به زبان تامیلی روان صحبت می کنند و به خصوص مکالمه بین قهرمان و شرور بسیار م effectiveثر است. تصور کنید اگر برخی از بازیگران تصادفی بمبئی به جای راگواران ، نقش مارک آنتونی را بازی می کردند ، کل قسمت فلش بک بائشا کاملاً متلاشی می شد. 5. شرور - روند داشتن شرور ضعیف برای راجینی دوباره ادامه دارد. Sivaji The Boss آخرین فیلم راجینی بود که یک شخصیت شرور مناسب داشت. سونیل شتی ، با وجود کت و شلوارهای گران قیمت و مدل موهای شیک ، هنوز هم مانند یک پسر خوب به نظر می رسد و از این رو تهدیدهای کافی برای راجینی ندارد. نواب شاه ، بازیگر Vinod Malhotra (شرور شماره 2) با هیکل و صدای عمیق خود از سونیل شتی موثرتر و وحشتناک تر به نظر می رسد ، او می توانست نقش اصلی این شخصیت منفی را بازی کند.
در کل ، خوب است برای Petta پیگیری کنید و برای طرفداران راجینی معالجه کنید. من فقط آرزو می کردم فیلم مانند Sivaji The Boss رضایت بخشی بیشتری داشته باشد
دانلود فیلم Darbar 2020 (دربار) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ادای احترام دیگری به راجینی، برای طرفداران راجینی، که توسط یکی از طرفداران راجینی ساخته شده است.
مزایا: 1) راجینی - این مرد حتی پس از گذشت چندین سال هنوز جذابیت، انرژی و سبک خود را حفظ کرده است. مراقب صحنه تمرین در باشگاه باشید که نشان دهنده رفتار ضد پیری راجینی است. 2) یوگی بابو - پس از ویوک در سیواجی رئیس، شاهد یک دستیار کمدی خوب برای راجینی در قالب یوگی بابو هستیم. ARM بدون افراط و تفریط از او به اندازه کافی استفاده کرده است و 90 درصد کانترهای او با راجینی کار می کند. باید از راجینی قدردانی کرد که به کمدین های جدیدی مانند یوگی بابو اجازه داد او را مسخره یا ترول کنند. 3) نیودا توماس - بهترین هنرمند در کل فیلم را از دست می دهد. او با موفقیت قوس عاطفی را به داستان وارد می کند. 4) گریم و لباس) - همه شخصیت های فیلم، به خصوص راجینی و نایانتارا مانند یک میلیون دلار شیک به نظر می رسند. گریم و لباس های راجینی در دربار حتی بهتر از پتا است. 5) BGM - Anirudh بار دیگر توانایی خود را در BGM ثابت کرده است که بهتر از آهنگ های او هستند. به خصوص صحنه مبارزه BGM برای Train باعث ایجاد ضربات غازی می شود. مبارزه در ایستگاه قطار یک نکته برجسته است. 7) فاش کردن چرخش فاصله - این صحنه ها مقدمه شخصیت منفی اصلی را تنظیم می کند و تا حد زیادی کار می کند
معایب: 1) جریان/ویرایش داستان - داستان دربار چیز جدیدی نیست - یک پلیس بی رحم قانون را در دستان خود می گیرد تا مافیای مواد مخدر و سندیکاهای جنایت را در بمبئی ریشه کن کند و خشم چندین شرور را برانگیزد. اما این برای ایجاد یک سرگرمی عالی برای طرفداران راجینی در سبک Dabangg کاملاً کافی است. اما جریان داستان به خوبی هماهنگ نیست. صحنه ها به طور ناگهانی در 15 دقیقه اول تغییر می کنند بدون اینکه هیچ ساخت مناسبی برای ورود قهرمان یا آهنگ chumma kizhi وجود نداشته باشد. و من قصد ARM را برای آشکار کردن 2 پیچش اصلی داستان برای مخاطبان و نشان دادن سکانس های فلش بک و پس زمینه را درک نمی کنم. با این کار عوامل غافلگیر کننده از بین رفتند. نشان داده شد که این تبهکار قبل از فرار از بمبئی 27 سال پیش، کل یک ایستگاه پلیس و افسران پلیس را زنده زنده سوزانده است. این می توانست به عنوان صحنه آغازین فیلم تنظیم شود و به نوعی شخصیت راجینی را به این حادثه مرتبط کند (شاید پدرش یکی از افسران پلیس بود که زنده زنده در آتش سوخته بودند و برای انتقام، راجینی نقش افسر پلیس را بر عهده گرفت و غیره) برای ایجاد یک شخصیت شخصی. ارتباط بین قهرمان و شرور اما در عوض، این صحنه به طور گذرا و بدون هیچ اهمیتی در روند رسیدگی ذکر شد. 2) طراحی هنری - گفته می شود که هزینه تولید دربار حدود 180 کرور است که برابر با Bigil و Enthiran است. اگر شانکار اینقدر برای فیلمش خرج کرده باشد، مطمئن خواهد شد که آن را روی پرده نمایش می دهد. اما دربار ارزان تر از آنچه هست به نظر می رسد. برای چنین شهر پرجمعیتی مانند بمبئی، هیچ یک از فریمها مقیاس مناسب شهر را نشان نمیدهند، بیشتر تنظیمات مصنوعی به نظر میرسند و کاملاً واضح است که هیچ یک از صحنهها را در مکانهای واقعی بمبئی نگرفتهاند. علاوه بر این، لوکیشن های تکراری حس یکنواختی به فیلم می دهد. حداقل آهنگها باید در منظرهای متفاوت فیلمبرداری میشد تا رنگهایی به فیلم اضافه شود (مانند آهنگ Aathi در Katthi که کاملاً VFX اما رنگارنگ بود) 3) همگامسازی لب / شخصیتهای حمایتی - برای چنین داستان عمومی پلیس و شرور، چرا ARM مجبور شد بمبئی را به عنوان پسزمینه انتخاب کند و بدتر از آن، چرا مجبور شد این همه سخنران غیر تامیلی را برای صحبت کردن دیالوگهای تامیلی انتخاب کند؟ در کل فیلم، تنها 5 بازیگر می توانند تامیل صحبت کنند (راجینی، نایانتارا، نیودا، یوگی بابو و سریمن). در بسیاری از موارد حس تماشای یک فیلم دوبله را خواهید داشت. به دلیل همگام سازی لب، برخی از صحنه های مهم کارایی خود را از دست داده اند. چرا کارگردان نمی تواند فقط بازیگران تامیلی را برای ایفای این نقش ها در بمبئی قرار دهد؟ به عنوان مثال Basha را در نظر بگیرید که در بمبئی نیز راه اندازی شد، همه شخصیت های فرعی و شرور به درستی تامیلی صحبت می کنند. تصور کنید اگر آنها یک فرد خارجی را برای بازی در نقش Mark ANTHONY که توسط راگواران بازی میکرد، قرار میدادند، کل قسمت فلاش بک آن فیلم شکست میخورد. و روند بدخواهان بمبئی وارداتی در دربار نیز ادامه دارد. اگر شرور حتی نمی تواند به همان زبان قهرمان صحبت کند، چگونه تهدیدی معتبر برای قهرمان ایجاد می کند و دیالوگ های کوبنده ای را بیان می کند؟ و سانیل شتی هنوز هم مثل یک مرد خوب به نظر می رسد، حتی با دم اسبی که بلند شود و با شخصیت مافیای مواد مخدر بی رحم مطابقت ندارد. نواب شاه که در نیمه اول نقش یک شرور فرعی وینود مالهوترا را بازی می کرد، با بدن هالک و صدای عمیق خود ترسناک تر به نظر می رسید. او می توانست به جای سونیل شتی نقش شرور اصلی را بازی کند. 5) دیالوگ ها - حتی یک بار هم دیالوگ های کوبنده ای که ارزش کف زدن داشته باشد
به طور کلی، فیلم فاقد داستان امضای ARM است که دیالوگ های جادویی و آتشین را بیان می کند، مانند آنچه در Thuppakki و Kaththi دیدیم. اما به نوعی با کاریزمای راجینی جبران می شود.
دانلود فیلم Darbar 2020 (دربار) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
روزی روزگاری سرگرمی هایی مثل قاجینی، رامانا و حتی توپاککی می ساختید. در بین همه اینها، شما فیلم های "مفهوم بالا" مانند EZHAM ARIVU، SPYDER و فیلم های سیاسی مانند SARKAR را امتحان کرده اید. مرحله Pre-THUPPAKI بهترین بازی شما بود، اما به اندازه کافی در مورد آن گفته شده است (و حتی شایعات تقریباً تأیید شده مبنی بر اینکه رامانا داستانی «برگرفته» از دستیار کارگردان آن زمان است که بعداً با ویجایکانت، THENNAVAN فیلمی ساخت.)
بیایید فاز «پس از تاپاککی» شما را تحلیل کنیم. چرا این مارپیچ رو به پایین؟ چه اتفاقی برای پست توپاکی افتاد؟ این KATHTHI شما در خارج از طرفداران Vijay بیش از حد ارزیابی شده است، خود فیلم هیچ معنایی ندارد. بین دعوای شرکتی نیل نیتین موکش، اپیزودهای شهروند ارشد و بحران هویت دوقلوها (اوه و سامانتا در این بی دلیل)، فیلم مزخرفی است. SPYDER ثبت نام نکرد زیرا در حالی که ما یک SJ Suryah لعنتی خوب دریافت کردیم، فیلم یک شوالیه تاریک بدون هیچ گونه ساخت و ساز بود. سرکار برای من ویجی بود که اهداف سیاسی خود را آشکار می کرد و صرفاً تبلیغاتی بود (اگرچه خود فیلم پر از مشکلات بود.)
اکنون به دربار می آید. داستان کجاست؟ چرا وقتی شما هریس جایاراج یا دیگران را دارید، آهنگهایی را دنبال میکنیم که به کیفیت «گاراژبند» منتقل میشوند؟ نه تنها عالی نیستند، بلکه دقایقی را به فیلم بدون کارگردانی اضافه می کنند. کارگردانان عزیز، شما هنوز هم می توانید یک فیلم انبوه را بدون پرتاب هر سیم به سمت بیننده انجام دهید. شاید برای طرفداران 30 دلاری (بله این میانگین قیمت بلیط آخر هفته افتتاحیه فیلم راجینیکانث در ایالات متحده است.)
مشکل دیگری که با فیلم داشتم، مصرف بیش از حد کمدی است. میدانید که با مشارکت یوگی بابو و همنگهای زیادی که قبلاً در فیلم Darbarهای KS Ravikumar دیده شده بود، برای نوشتن یک سکانس «ملاقات-کمدی» با مشکل مواجه شدید. فیلم قبلی راجینی PETTA صحنههای بسیار بهتری داشت زیرا با وجود فنبوی در Karthik Subbaraj، او آنقدرها در فیلم Darbarسازی خود سازش نکرد (میدانم که در آن فیلم خشن بودم، اما با تماشای DARBAR، ارزش PETTA را اکنون متوجه شدم. ) صحنه های نایانتارا و راجینیکانث در آن دیدار اول فقط دردناک بود و احتمالاً شما را به انجام یک فوروارد سریع سوق می دهد. به نظر میرسد نقش نایانتارا فقط رویکرد «اندهر پایسا، نقش بهارنه» بوده است.
در مورد احساس «بیگانه» دربار زیاد گفته شده است. این یک فیلم هندی است که به زبان تامیل دوبله شده است. برای این بررسی پس از تماشای نسخه "دوبله هندی" که اخیراً از STAR GOLD پخش شده است. آیا این باعث بهتر شدن فیلم می شود، بله.
حالا به هدف این بررسی، یعنی داستان برمی گردیم؟ پلیس هوشیار تلاش می کند تا گونداها را شکار کند و در حالی که آنها به طور اتفاقی پراتیک بابار (در نقشی غیرقابل تشکر) را عصبانی می کنند، سونیل شتی را نیز عصبانی می کنند (که ظاهرش شامل پرسه زدن در اطراف 1-2 طراحی صحنه است، هرگز پا نمی گذارد. در بیرون برای تهدید هر کس دیگری به جز نقطه اوج، حدس می زنم شتی تاریخ فیلمبرداری را نداشته است.) اگر خطایی نقره ای وجود دارد، نیودا توماس در نقش والی، دختر است. صحنههایی با او و راجینی در این اکشن و سرگرمکننده پفآلود یک فیلم نقش مهمی داشتند.
آقا، لطفاً درک کنید، فیلمهای بهتری برای کارگردانی راجنیکانث وجود دارند، اما به نظر میرسد این نفرین Baasha/Padaiyappa همچنان ادامه دارد. بازگشت. هوادارانی که کنترلی بر خواستههای مخاطب ندارند، برای طرفداران فیلم میسازند. Karthik Subbaraj تقریباً در PETTA موفق شد، چرا نتوانستید؟
به GHAJINI و RAMANA و حتی THUPPAKKI خود نگاه کنید. چرا حتی تا امروز مورد احترام بودند؟ همه آنها داستانی داشتند، ظاهری از هدف، قهرمانان (آسین در قاجینی) نقشی داشتند که توسط نویسنده حمایت می شد که قهرمان را به هدف خود سوق داد. فیلمهای بعد از Thuppakki پروژههای غرورآفرینی بودند که حول محور ماسالا (که میتواند بهتر باشد) متمرکز بودند.
دانلود فیلم Darbar 2020 (دربار) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من فیلمهای راجینی را دوست دارم، اما این یکی برای من ساعت وحشتناکی است. نیم ساعت اول قابل تماشا بود و بعد از آن فیلمنامه یا داستان مناسبی وجود نداشت. بازیگری نیودا توماس هم احساساتی ایجاد کرد. من می دانم که فیلم چیزی ندارد فقط برای دیدن صحنه های دسته جمعی راجنی تماشا کردم، اما بدشانسی هیچ چیز به عنوان بیننده برای من کار نمی کند. آخرین مبارزه اوج خوب بود و بازی های پر انرژی راجینی در آهنگ ها هم خوب بودند. Murugadoss، وقت آن رسیده است که مسیر را متوقف کنید.
امتیاز من - 2/5 اما من 5/10 را در imdb فقط برای Thalaivar داده ام!
دانلود فیلم Darbar 2020 (دربار) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
آیا ما زندگی هایی داریم که تا این حد ناکامل هستند؟ آیا ما در باتلاقی از ناامیدی و بدبینی گرفتار شدهایم که سرنوشت ما را برای همیشه در شبکهای چسبنده از عذاب و تاریکی محبوس کرده است؟ آیا ما از این واقعیت که از نظر فکری آنقدر ورشکسته هستیم که نمیتوانیم خودمان را با چکمههایمان بالا ببریم، تسلیم شدهایم؟
آیا منتظر آن شوالیه خیالی با زره درخشان هستیم تا ما را به طرزی جادویی از سوراخ خرگوش غمانگیزمان بیرون بکشد؟ آیا امکان دارد؟ یا آیا ما قلمرو دیگری را تصور می کنیم که در آن همه دردها، دردها و دلبستگی های ما به شکلی جادویی از بین می رود؟
شاید ما جنگیده بودیم و تسلیم شده بودیم. تمام قدرت و ثروت قدرت ها ما را از سپر مقاومت خلع سلاح کرده است. ما زیر فشار فرو ریخته ایم و پژمرده شده ایم. ما از اعتیادمان به وسایلمان که آب ما را برای فکر کردن آب میکشند بیحس شدهایم.
شاید این پدیده جدیدی نباشد. برای قرن ها، ما از نژاد بشر زیر ظلم دیکتاتورها و دیوانگان تشنه قدرت رنج کشیده ایم. و ما نجات دهندگانی را در قالب انقلابیون، سخنوران، داستان نویسان و حتی پادشاهانی دیده ایم که به آنها مقام نیمه خدا داده شده است. برخی از آنها را پسر خدا، رسول خدا و حتی آواتار یا نمایش خدا در حال راه رفتن بر روی زمین نامیده اند. زمانی که کشور آرام بود، محصولات فراوان بود و بلایای طبیعی غایب بود، به فرمانروایان مقام الهی داده شد. زمانی که علم اقتصاد به سمت جنوب رفت، شهرت آنها تضعیف شد و درجات شیطانی به دست آورد.
این امر باید وجود ادیان را تقویت کرده باشد. و فرشته و شیاطین و وقتی همه چیز شکست خورد، زندگی پس از مرگ سعادتمندانه در انتظار!
دربار صرفاً برای طرفداران سرسخت تالایوا است که به اندازه کافی ذهن دهه 80، 90 و قرن 21 او را ندیده اند. تلنگرهای ماسالا-اسپاگتی گیج کننده، گرانش و فرار از منطق. خط داستانی همان قالب قدیمی است که زمان آزمایش شده است. یک پلیس هندی گرگ تنها، کلاهبرداران را به لرزه در میآورد و به تنهایی بدون برنامهریزی یا توجه به قانون و نظم، حرفهای بودن پلیس و همچنین حقوق بشر، رو در رو با کل نیروی مافیا با زور وحشیانه درگیر میشود.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.