گروهی از دانشجویان اهل توکیو با مشکلات بزرگسالی، جدا شدن از دوستان و خانواده و مشکلات و نگرانیهای مربوط به آینده در محیطی بسیار خشن و خطرناک روبرو می شوند و...
گروهی از دانشآموزان دوره دبیرستان توکیو در حالی که در محیطی بسیار خشن زندگی میکنند، با مشکلات بزرگ شدن، جدا شدن از دوستان و نگرانی در مورد آینده خود مواجه میشوند.
دانلود فیلم Blue Spring 2001 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
نظرسنجی "بهار آبی" را در صفحه جشن فیلم خواندم و به نظرم به هر حال جذاب به نظر می رسید. من آن را بیهدف خریدم، اطمینان داشتم که بخشی از نظرسنجیهای هیجانانگیز آن را برآورده میکند. علاوه بر این واقعیت که از شارژ شدنش راضی بود، جایگزین «آتش بازی (هانا-بی)» تاکشی کیتانو به عنوان دست نخورده ترین فیلم من شد.
از صحنه ابتدایی ما این تمایل را دریافت می کنیم که Blue Spring نیست. دبیرستان معمولی شماست و اینها دانش آموزان معمولی شما نیستند. با وجود این، افراد زیرمجموعه به مسائلی می پردازند که به طور باورنکردنی شبیه مسائلی است که همه ما داشته ایم. با این وجود، متوجه می شویم که صحنه و شخصیت ها آنقدرها هم منحصر به فرد نیستند و داستان در واقع باورپذیر است. این بدون توجه به هر چیز دیگری توجیهی است برای اینکه چرا "بهار آبی" اینقدر با من تماس گرفت.
شخص اصلی Kujo بر مسابقه "Clapping" مسلط می شود و سرپرست گروهی از یک بچه تمام عیار می شود. مدرسه راهنمایی. امکان این بازی این است که به طور معمول از دیوار بالای پشت بام آویزان شوید بدون اینکه به سمت مرگتان غلت بزنید. در ابتدا کارش را تا حدودی سرگرمکننده میبیند، زیرا نظم و انضباط را برای هر کسی که به او یا نزدیکترین همراهش آئوکی نادیده میگیرد، معامله میکند. در دراز مدت، مانند همه چیز، او در کارش فرسوده می شود و کنترل خود را بر مدرسه از دست می دهد.
آئوکی به کوجو متکی است. او واقعاً می خواهد که کوجو او را راهنمایی کند، رفتار مناسب را. در هر صورت، وقتی کوجو آئوکی را از خود دور میکند، او را به سمت نابودی میفرستد.
ارتباط افراد مختلف از گروه ضربهای بسیار ساده بود. یک بخش تمام دوران نوجوانی خود را وقف دنبال کردن فانتزی در مورد بردن باشگاه توپ به ملی پوشان کرد. به هر حال، هر زمان که او فرصتهایشان را در آخرین زمین بازی به باد میدهد، نمیتواند فراتر از آن حرکت کند و نمیتواند به تجارت شخصیاش ادامه دهد. چیزی که تماشای این موضوع را برای ما به طور قابل توجهی چالش برانگیز می کند، این است که او به نوعی مربی یک دانش آموز استخدام شده در سال اول است که بازی را بیش از حد دور می کند و ظاهراً سرنوشتی مشابه را تجربه می کند.
br/> یکی دیگر از دانشآموزان قطعا هیچ تاثیری ندارد. هیچ اشاره ای در مورد کاری که او باید انجام دهد وجود ندارد. از آنجایی که فرصت ایده آل برای او برای انتخاب شروع به پایان می شود، فشار برای او زیاد می شود و او دست به تظاهرات خیره کننده ای می زند. شاید نفر شماره 1 من در کل فیلم.
بچه های دیگر تعداد زیادی را در خود جای داده اند که توسط انگیزه های پیشگامان محدود شده اند، برخی که واقعاً باید ترک کنند و به کلاس بروند و یکی که ظالمانه "شبح" نامیده می شود. "(حتی توسط مربیان) زیرا او یک بیماری لاعلاج دارد.
این تحمل کاملاً شگفتانگیز است. توشیاکی تویودا به طور کلی میداند که چگونه نقطه درست را ردیابی کند. چند صحنه کاملاً زیبا هستند. یکی از مدلها نقطهای است که در آن فرد بعد از مدرسه به دنبال سقف خانه میگردد و به دوربین اجازه میدهد تا به سرعت در تمام عصر و تا صبح پیشروی کند، زیرا او اطمینان دارد که روز بعد شروع خواهد شد. مورد دیگر زمانی است که فانتوم در حال خارج شدن از مدرسه دیده می شود، زیرا دانش آموزان مختلف به الهام گرفتن او فکر می کنند. یکی دیگر از مدلها تمایل یک دانشآموز به سایه انداختن چیزهای تاریک است و یک عکس سریع از او در مدرسه باقی میماند که ظاهراً تاریکی شب پوشانده شده است، فقط برای اینکه یک درامهای تلویزیونی بدون فیلمنامه مدرسه به این شکل باشد. با این حال سفیدی که تماشاگر را ترک میکند و فکر میکند "آیا من به سادگی آن را دیدم؟"
دقایق احساسی با عکسهایی از درختان گیلاس شگفتانگیز که در مدرسه قرار دارند (یک نفر با آنها با فداکاری ظالمانه برخورد میکند)، شکوفههای شکوفا شده است. ، افق های تار و غیره در واقع، حتی در عکسهای فوری وحشیانه یا پریشانی ظالمانه، هرگز اجازه نداریم به خاطر بسپاریم که Blue Spring دوستداشتنی است. موسیقی متن فیلم اساسا یکی از بهترین هایی است که شنیده ام. صخره زیرزمینی ژاپنی بهطور بیعیب و نقصی با گوشهای ما در حین نماهای آهسته میکوبد و به همین ترتیب با تعقیب در مدرسه و تظاهرات خشونت، به خوبی جا میگیرد.
تکمیل فیلم فوقالعاده است. این یکی از آن پایانهایی است که - وقتی تیتراژ پخش میشود - اخیراً نگاه میکنید و آرزو میکنید که ای کاش تمام نمیشد، اما میدانید که نمیتوانست طور دیگری تمام شود. من هرگز به یک فیلم 10/10 قبل از آن ندادهام، اما صمیمانه میپذیرم که Blue Spring شایستگی آن را دارد. مشاهده آن به خصوص ساده نیست، اما به طور غیرقابل انکاری متحرک و قوی است.
دانلود فیلم Blue Spring 2001 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"بهار آبی" توشیاکی تویودا (آئوی هارو، 2001) فیلمی است که به نظر می رسد در چند ژاپنی وفادار به زندگی و جریان اصلی جامعه در ژاپن فشرده شود. با توجه به یک مانگای "yankii" (بزهکار نوجوان) با نام مشابه، این مجموعه طولانی از مانگا، انیمه و فیلم ژاپنی را در بر می گیرد که مردان جوان نوجوان را برجسته می کند که در تاریکی خود تزئین شده اند و در انواع خلاقانه به یکدیگر ضربه می زنند. از وحشیگری اشاره به فصول در عنوان برای بازتاب صحنه زندگی شخصیتها نیز شناخته شده است.
دبیرستان آساهی مدرسهای است که در آن مردان جوان حکومت میکنند و مربیان آن کمتر از افراد کمآموز است. بدون توجه به اینکه آیا باید به آن توجه کرد. با این حال دوباره روی پشت بام، گروههای مدرسه گرد هم میآیند تا خارج از کنترل بنشینند و یک سری «کف زدن» را اجرا کنند، جایی که پیروز کسی است که میتواند نرده را رها کند و قبل از بازپسگیری بیشترین بار کف زدن را بزند. پیروز مدرسه را رهبری خواهد کرد.
کوجو (ریوهی ماتسودا) جدیدترین قهرمان است و در ابتدا به شغل جدید خود میپردازد و با کسانی که او را زیر پا میگذارند خشونت میکند. با وجود این، داراییهای او در دنیای مدرسهای از بقای قویترینها، کمی شکستهتر هستند. مربیان حداقل تلاش واقعی را برای نفوذ به بچه ها انجام می دهند و از هانادا (مامه یامادا) عبور می کنند، و در نهایت، مردان جوان شروع به درک این موضوع می کنند که نمی توانند به یکدیگر وابسته باشند و همچنین احساس بیگانگی می کنند.
مانگا مجموعهای از داستانهای کوتاه بود، و بنابراین، تجلی تویودا طرح کلی زیادی ندارد که بتوان درباره آن صحبت کرد. «باند» نسبت به یکدیگر بسیار مستقل هستند و حسابهای خود را دارند، با شخصیتهای دلخواه که اینجا و آنجا پرتاب میشوند.
«بهار آبی» بازتاب زمانی است که از آن آمده است. مانگایی که در سال 1993 توزیع شد، فیلمهای مختلفی در اواسط اواخر دهه نود بود که در میان رکود پولی، جوانان متخاصم را تماشا میکردند. در این ظرفیت، ما یک داستان طبیعی از بچهها را میبینیم که حداقل آینده را بعد از مدرسه میبینند، مانند فیلم «بازگشت بچهها» اثر تاکشی کیتانو در سال 1995: بازیکن بیسبالی که از حضور در فینالهای عمومی غفلت میکرد تا به یاکوزا بپیوندد. دردسرساز به او گفت که دم میزند و باید یک سال دوباره تمرین کند در حالی که صرفاً نیاز به فارغالتحصیلی دارد، همراه خود را با حالتی بیاحساس بریده است.
عالی آساهی مدرسهای از تخیل است. با رنگ آمیزی اسپری دیوارها و مستراح ها از رنگ پاشیده، خون و کثیفی، مربیان به بچه ها اجازه می دهند که حکومت کنند، آزادانه در سرتاسر کلاس قدم بزنند، غذا بخورند و انواع و اقسام تخته ها را پرتاب کنند. شعله ور شدن تویودا برای عکس های با حرکت آهسته نیز رایج است. پوز به طور کلی به سمت موسیقی گیتار حرکت می کند. در حالی که تا حدی لیبرال، او به آرامش ایدهآل دست مییابد: بازیگران با سادهلوحی پرانرژی تعادلی از دردسرساز را حفظ میکنند.
ما به ندرت جهان را فراتر از دیوارهای مدرسه میبینیم: صاحبان حداقل آینده را از گذشته خود میبینند. در خارج، فقط بلوک های قابل توجهی، کابل های برق و پیشاهنگان یاکوزا وجود دارد. در حالی که این چند خط مناسب را برای فیلمبرداری نوریمیچی کاساماتسو انجام می دهد، اما تصویر زیبایی را برای پسرها ترسیم نمی کند.
کوجو به طور انحصاری بقیه را از صاحبان درخواست می کند که چگونه باید زندگی خود را مدیریت کنند. آنها واقعاً پاسخی ندارند. او واقعاً اینطور نیست. او در حین رسیدن به جایگاه تأثیرگذار خود، از لابی ها عبور می کند و از محل پیروزی خود، محوطه مدرسه را نادیده می گیرد. او می تواند یک فوتبالیست ستاره باشد، با این حال نیاز به ارادت به آن دارد و ذره ذره شروع به رد موقعیت تازه کشف شده خود می کند. او هیچ آرزوی بی چون و چرای ندارد و تصمیم می گیرد که شرایط را به شکلی که هست بپذیرد. عزیزترین همراه آئوکی (هیرووفومی آرای) نمی تواند با رفتار جدید کوجو سازگار شود. با کوجو به عنوان پیشگام و عزیزترین همراهش، او قدرت داشت. اگر کوجو کنترل دیگران را در دنیای کوچکشان نداشته باشد، او هم چنین نخواهد داشت.
کوجو، یاکوزای جدید کیمورا (یوسوکه اوشیبا) را انتخاب کرده و اخیراً یوکیو (سوسوکه تاکائوکا) را اسیر کرده است که همه شکوفه های گیاهی زیر نظر هانادا هستند. ادراک این سه با سرعت های مختلف توسعه می یابند که توسط سیگار با نام آنها جدا می شوند. کوجو کسی است که به بهترین شکل شکوفا می شود. با نادیده گرفتن وحشیگری ظاهرا، او ممکن است به سمت تابستان ادامه دهد، با این حال دیگران ممکن است همیشه در بهار بی انتها خود اسیر شوند.
دانلود فیلم Blue Spring 2001 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
با موسیقی متنی از «فیل میشل سلاح گرم» که اکثر سازندگان غیرمعمول انگلیسی برای آن می کشند، و بازیگران و تیم خیره کننده. آئوی هارو ما را وارد وجود جوانان ژاپنی میکند که در طول زندگی روزمره چندان خوش شانس نیستند، که باید از پیش تعیینشدهی خود از انتقال تکههایی از افراد دیگر که در نهایت آنها را به راه خود پرتاب میکنند، تعیین کنند.
آئوی هارو در یک مدرسه عمومی مردان جوان به نام Asahi High واقع شده است.
مکانی فوقالعاده ناامیدکننده که در آن مربیان برای ترغیب مردان جوان برای موفقیت مشکلی ندارند، برچسبهای نقاشی با اسپری در هر جایی که نشان دهنده چمن آنها باشد وجود دارد، و یاکوزاها هر از گاهی در نزدیکی مدرسه میمانند و سعی میکنند تا افراد جوان را به خدمت بگیرید
مردان جوان تقریباً بلافاصله یاد میگیرند که اگر برای آنچه مال خودت است و نیاز داری نمیجنگی، بهتر است دهانت را ببندی و از راه دوری کنی. و، با کمال تعجب، هر چند این مردان جوان واقعاً افراطی رفتار می کنند و وحشیگری را مانند شکل جامد یخی در پشت پیراهن شما به نمایش می گذارند، مردان جوان به دلیل واقعیتی که نمی توانند دلیل این امر را درک کنند احساس گمراهی و گیجی می کنند. فانتزی های خود را در هر نقطه ای که انتظار می رود عملی کنند. تقریباً احساس میکنند که در وحشیگری و انفجاری که ایجاد میکنند محدود شدهاند، زیرا این میراث اصلی اصلی آنها خواهد بود که میتوانند قبل از ورود به این واقعیت کنونی و اساساً به بنبست زندگیها رها کنند.
در بیست و پنجمین مراسم فارغ التحصیلی در آساهی عالی، جمعی از سالمندان جدید به پشت بام مدارس می روند تا یک رسم مخرب توسط مردان جوانی که مایل به مدیریت مدرسه هستند برگزار شود. شروعی که شامل مردان جوان می شود که از کنار سازه بیرون می آیند و متوجه تعداد تشویق هایی می شوند که می توانند قبل از تسلیم شدن انجام دهند یا وقتی نمی توانند به موقع به ریل برسند.
و این بار کوجو برنده دولت می شود، که دیگر مردان جوان را گیج می کند، به این دلیل که آرام است و مدام در جایی درگیر مسائل فکری است، اما آن را تصدیق می کند، زیرا او همه چیز را به خوبی و خوبی به دست آورده است.
حتی با وجود اینکه کوجو از هر نظر بیضرر و ظریف است، اما همه چیز در نظر گرفته میشود که او میتواند به طرز مضحکآمیزی شرورترین فرد از گروهش باشد. با وجود این که کوجو رئیس پوز است و عزیزترین همراهش آئوکی عمیقاً به او احترام می گذارد، کوجو واقعاً نیازی به تغییر چیزی ندارد. او نیازی به پاره کردن مدرسه جدا شده با شرارت ندارد، مگر در صورت نیاز. او به سادگی از درک آنچه در افق است و آنچه در دبیرستان گذشته است، گم شده است، و به طور مداوم از همراهانش می پرسد که واقعاً بعد از دبیرستان چه خواهند کرد، زیرا او به طرز ماهرانه ای نمی داند که خودش چه کاری انجام دهد. که آئوکی را به طور فوقالعادهای آشفته میکند، به این دلیل که او تمام قدرت را دارد و معتقد نیست که باید کاری با آن انجام دهد. با این کار، Aoki تصمیم میگیرد تا Asahi High را قطع کرده و به تجربهای وحشتناک برای هر فردی تبدیل کند که به اندازه کافی متأسف است که مانع از او شود، که در نتیجه این همراهان گرامی را از هم جدا میکند.
اما آیا آنها می توانند قبل از اینکه خیلی دیر شود، رابطه خود را اصلاح کنند؟ روحیه از دست رفته از آنجایی که همه می توانند با جایی در اطراف یکی از این شخصیت ها در Aoi Haru ارتباط برقرار کنند
دانلود فیلم Blue Spring 2001 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
بهار آبی، یک فیلم ژاپنی که توسط توشیاکی تویودا هماهنگ شده است، نگاهی زمخت و جدی به وجود دانشآموزان دبیرستانی ارائه میدهد که برای ردیابی جایگاه خود در این سیاره مبارزه میکنند. Blue Spring کوجو (با بازی ریوهی ماتسودا) و جمع همراهانش را دنبال میکند که پیچیدگیهای دوران پیش از بزرگسالی و عوامل واقعی نابخشودنی زندگی را بررسی میکنند.
Blue Spring به طرز لذتبخشی فیلمبرداری شده است و یک موسیقی متن ناخوشایند را برجسته میکند. که وضعیت وخیم داستان را تکمیل می کند. نمایشگاه ها قابل توجه هستند، به ویژه تصویر ماتسودا از کوجو به عنوان یک مرد جوان پریشان و درگیر.
بهار آبی دیدگاه خاصی را در مورد مقاومت جوانان ارائه می دهد و ذهنیت های شکاکانه و تمایلات وحشیانه شخصیت ها را بررسی می کند. احساس مشروعیت و بی حوصلگی می کند. Blue Spring نیز به موضوعات خویشاوندی، قابلیت اطمینان و احساس ترس نسبت به ناشناخته ها می پردازد.
به طور کلی، بهار آبی فیلمی قوی و جالب است که تفسیر جدیدی از نوع در حال گذار ارائه می دهد. اگرچه ممکن است برای همه مناسب نباشد، افرادی که به فیلم کم نور و انعکاسی اهمیت می دهند، آن را تجربه ای جبران کننده می دانند. مزایا: نمایشگاه های قوی، موسیقی متن عذاب آور، دیدگاه بدیع در مورد شورش جوانان.
معایب: برخی ممکن است ذهنیت های شکاک و بی رحمی نگران کننده را ردیابی کنند.
دانلود فیلم Blue Spring 2001 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«بهار آبی» ساخته توشیاکی تویودا (آئوی هارو، 2001) فیلمی است که به نظر می رسد در چند عنصر اصلی جامعه واقع گرایانه و جریان اصلی ژاپنی فشرده می شود. در پرتو یک مانگای "yankii" (بزهکار نوجوان) با نام مشابه، این مجموعه طولانی از مانگا، انیمه و فیلم ژاپنی را در بر می گیرد که مردان جوان نوجوان را برجسته می کند، که در تاریکی خود تزئین شده اند و در انواع تخیلی به یکدیگر ضربه می زنند. از وحشی گری اشاره به فصلهایی که در عنوان منعکسکننده صحنه زندگی شخصیتها است، به همین ترتیب شناخته شده است.
دبیرستان آساهی مدرسهای است که در آن مردان جوان حکومت میکنند و مربیان آن کمتر از نیمکتنشینان هستند. از اینکه آیا باید به آن توجه کرد. در پشت بام، گروههای مدرسه دور هم جمع میشوند تا خارج از کنترل بنشینند و یک سری «تشویق» بازی کنند، جایی که پیروز کسی است که میتواند نرده را رها کند و قبل از بازپسگیری دوباره دست بزند. پیروز مدرسه را اداره خواهد کرد.
کوجو (ریوهی ماتسودا) جدیدترین قهرمان است و در ابتدا به سمت شغل جدید خود می رود و با کسانی که او را زیر پا گذاشته اند خشونت می کند. با وجود این، داراییهای او در دنیای مدرسهای از بقای قویترینها، کمی شکستهتر هستند. مربیان حداقل تلاش واقعی را برای نفوذ به کودکان انجام می دهند، از هانادا (مامه یامادا) عبور می کنند، و در نهایت، مردان جوان شروع به درک این موضوع می کنند که نمی توانند به یکدیگر وابسته باشند، یا به طور بالقوه فقط احساس بیگانگی می کنند.
br> مانگا مجموعهای از داستانهای کوتاه بود، و بنابراین، تجلی تویودا طرح کلی زیادی برای گفتن ندارد. "دارا" بسیار آزاد از یکدیگر هستند و حساب های خود را دارند، با شخصیت های نامنظم که اینجا و آنجا پرتاب می شوند.
"بهار آبی" آینه دوره ای است که از آن آمده است. مانگایی که در سال 1993 توزیع شد، فیلمهای مختلفی در اواسط اواخر دهه نود بود که در میان رکود پولی، جوانان بیگانه را تماشا میکردند. با این ظرفیت، ما یک داستان طبیعی از جوانانی میبینیم که آیندهای حداقلی را بعد از مدرسه میبینند، مانند فیلم «بازگشت بچهها» اثر تاکشی کیتانو در سال 1995: بازیکن بیسبالی که از حضور در فینال عمومی غفلت میکرد و به یاکوزا میپیوندد. مشکل ساز به او گفت که کوتاه می آید و باید یک سال دوباره تمرین کند در حالی که به سادگی نیاز به فارغ التحصیلی دارد، همراه خود را با بیانی بی احساس قطع می کند.
عالیه آساهی یک مدرسه تخیل است. با رنگ آمیزی دیوارهای پر از اسپری و مستراح ها از رنگ دوش، خون و ناپاک، مربیان به کودکان اجازه می دهند که حکومت کنند، آزادانه در سرتاسر کلاس قدم بزنند، غذا بخورند و انواع و اقسام را روی تخته های تحریر پرتاب کنند. شعله ور شدن تویودا برای عکس های با حرکت آهسته نیز رایج است. گروه به یکباره به سمت موسیقی گیتار حرکت می کند. در حالی که تا حدی لیبرال است، او به آرامش ایدهآل دست مییابد: بازیگران تعادلی از دردسرساز را با ساده لوحی جوان حفظ میکنند.
ما به ندرت دنیایی را فراتر از دیوارهای مدرسه میبینیم: گروهی که آیندهای حداقلی از خود میبینند. در خارج، فقط بلوک های قابل توجهی، کابل های برق و پیشاهنگان یاکوزا وجود دارد. در حالی که این چند خط خوشایند را برای فیلمبرداری نوریمیچی کاساماتسو انجام می دهد، اما تصویر زیبایی را برای پسرها به نمایش نمی گذارد.
کوجو به طور جداگانه از گروه درخواست می کند که چگونه باید زندگی خود را مدیریت کنند. آنها در واقع پاسخی ندارند. او واقعاً اینطور نیست. در حالی که جایگاه مهم و تأثیرگذار خود را به دست می آورد، از لابی ها عبور می کند و محوطه مدرسه را از نقطه پیروزی خود نادیده می گیرد. او می تواند یک فوتبالیست ستاره باشد، با این حال به آن نیاز دارد و به آرامی شروع به رد موقعیت تازه کشف شده خود می کند. او هیچ آرزوی بی چون و چرای ندارد، تصمیم می گیرد که همه چیز را بپذیرد. نزدیکترین همراه، آئوکی (هیرووفومی آرای) نمی تواند با رفتار جدید کوجو سازگار شود. با کوجو به عنوان پیشگام و عزیزترین همراهش، او قدرت داشت. به احتمال زیاد کوجو کنترلی بر دیگران در دنیای کوچکشان ندارد، او هم همینطور.
کوجو، یاکوزای جدید کیمورا (یوسوکه اوشیبا) را انتخاب کرده و اخیراً یوکیو (سوسوکه تاکائوکا) را شکوفه های گیاهی اسیر کرده است. تحت ادراک هانادا. این سه با سرعت های مختلف توسعه می یابند که توسط سیگار با نام آنها جدا می شوند. Kujo یکی از بهترین شکوفا کردن است. با نادیده گرفتن شرارت ظاهرا، او ممکن است تا تابستان به راه خود ادامه دهد، اما دیگران ممکن است همیشه در بهار ابدی خود اسیر شوند.
politic1983.home.blog
دانلود فیلم Blue Spring 2001 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
با موسیقی متنی از "You Michelle Weapon Elephant" که اکثر سازندگان غیر اصلی انگلیسی برای آن می کشند، و گروه و بازیگران خیره کننده. آئوی هارو ما را وارد وجود جوانان ژاپنی میکند که در طول زندگی روزمره چندان خوش شانس نیستند، که باید از پیش تعیینکردن خود از انتقال تکههایی از افراد دیگر که در نهایت آنها را به راه خود پرتاب میکنند، تعیین کنند.
>Aoi Haru در یک مدرسه عمومی مردان جوان به نام Asahi High واقع شده است.
محلی فوقالعاده ناامیدکننده که در آن مربیان سعی میکنند مردان جوان را به موفقیت ترغیب نکنند، برچسبهای نقاشی با اسپری در هر جایی که نشان دهنده چمن آنها باشد وجود دارد، و یاکوزاها هرازگاهی بیرون از مدرسه میچرخند و سعی میکنند افراد جوان را جذب کنند.
مردان جوان از همان ابتدا یاد می گیرند که اگر برای آنچه که مال خودت است و نیاز داری نمی جنگی، آنگاه بهتر است دهانت را ببندی و از مسیر. و، با کمال تعجب، هر چند این مردان جوان واقعاً افراطی رفتار می کنند و مانند یک تکه یخ در پشت پیراهن شما وحشیگری را از بین می برند، مردان جوان به دلیل واقعیتی که نمی توانند دلیل این کار را درک کنند احساس گمراهی و گیج می کنند. خیالات آنها در هر نقطه تحقق می یابد. تقریباً احساس میکنند که در وحشیگری و انفجاری که ایجاد میکنند محدود شدهاند، زیرا این میراث اصلی اصلی آنها خواهد بود که میتوانند قبل از ورود به این واقعیت کنونی و اساساً به بنبست زندگیها رها کنند.
در بیست و پنجمین مراسم فارغ التحصیلی در Asahi High، جمعی از سالمندان جدید به پشت بام مدارس می روند تا یک رسم خطرناک توسط مردان جوانی که مایل به اداره مدرسه هستند برگزار شود. شروعی که شامل تعادل مردان جوان در کنار سازه و درک تعداد تشویقهایی است که میتوانند قبل از تسلیم شدن انجام دهند یا وقتی که نمیتوانند به موقع به ریل برسند.
و این بار کوجو اقتدار را به دست میآورد، که دیگر مردان جوان را گیج میکند به این دلیل که او صلحآمیز است و مدام در جایی درگیر مسائل فکری است، اما از آنجایی که او همه چیز را به دست آورده است، آن را تصدیق میکند.
حتی با وجود اینکه کوجو از همه نظر بیضرر و ظریف است، همه چیز در نظر گرفته میشود که او میتواند بیرحمانهترین فرد از گروهش باشد. با این حال کوجو رئیس گروه است و عزیزترین همراهش آئوکی او را عمیقا دوست دارد، کوجو واقعاً دوست ندارد چیزی را تغییر دهد. او ترجیح می دهد مدرسه جدا شده را با وحشیانه پاره نکند مگر در صورت نیاز. او به سادگی از درک آنچه در افق است و آنچه در دبیرستان گذشته است، گم شده است، و به طور مداوم از همراهانش می پرسد که واقعاً بعد از دبیرستان چه خواهند کرد، زیرا او مخفیانه ترین ایده را ندارد که خودش چه کاری انجام دهد. که آئوکی را به شدت عصبانی می کند، به این دلیل که او تمام قدرت را دارد و ترجیح می دهد هیچ کاری با آن انجام ندهد. با این کار، Aoki تصمیم میگیرد Asahi High را قطع کرده و به تجربهای وحشتناک برای هر فردی تبدیل کند که آنقدر بدبخت است که مانع از او شود، که در نتیجه این همراهان گرامی را از هم جدا میکند.
اما آیا آنها می توانند قبل از اینکه خیلی دیر شود، رابطه خود را اصلاح کنند؟ . از آنجایی که همه می توانند با چیزی شبیه به یکی از این شخصیت ها در Aoi Haru ارتباط برقرار کنند
دانلود فیلم Blue Spring 2001 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«آئوی هارو» یک فیلم فوقالعاده ناراحتکننده است که به طور قطع از احساس وهمآور شکگرایی برتری میگیرد. مدرسه تقریباً تخریب شده با اتاق های کثیف و رنگ آمیزی ضخیم با اسپری صرفاً مجموعه فعالیت نیست، به نظر می رسد به عدم وجود امکانات شخصیت ها می پردازد. فیلمی که در مورد یک شوخی با کلمه «جوانی» (با هم کانجی برای «ao» و «هارو» به عنوان «نابالغی» خوانده میشود) صحبت میکند، نمیتواند در برابر اصرار برای تفکر درباره آینده مقاومت کند، اما اینها نکتهای هستند. در واقع امیدوار کننده نیست مدرسه محل انتخاب یاکوزاها به سختترین روشها است و شروع به گروهها آنچنان یک شورش دائمی از جانب نوجوانان دردمند نیست، زیرا زمینهای برای وجود تخلف است. رویاها به طور انحصاری به طور کامل اجرا می شوند. وحشیگری از کنترل خارج می شود، اما دوربینی که دقیقاً میزان نشان دادن برای برانگیختن واکنش را می داند، با آرامش از آن مراقبت می شود.
برخلاف این پایه است که داستان اصلی باز می شود: همراهی بین دو مرد جوان بد بیرون ماتسودا (کوجو) نمایشگاه خیره کننده ای برگزار می کند، روحیه خونسرد او به خوبی با گرایش های جامعه شناسی مطابقت دارد و او را به عنوان یک جوان بی عاطفه و محصور که حتی به زندگی خود علاقه چندانی ندارد، قابل تصور می کند. بازی تشویق هر کسی تنفس خود را متوقف می کند و به گونه ای فیلمبرداری می شود که به طور قابل توجهی واقعاً ناراحت کننده باشد. آرای (هیرووفومی) نیز بهعنوان بدن سینهای که بیرون افتادن او، فرو رفتن او را در نواحی جدی قدرت برای تاریکی مهر میکند، بسیار ماهر است.
a به این تصور میافزاید که چیزها به شیوهای خلاقانه بد پیش میروند. نوجوان سرزنش شده یا نه بخش انسانی مردان جوان در دوراهی به تماشاگر انگیزه می دهد تا کیفیت ضعیف عملاً مشخصه گذشته را ببیند، با در نظر گرفتن همه چیز، ریوهی که موهای اراکی را کوتاه می کند در حالی که آنها بررسی می کنند وقتی بزرگ شدند چه کاری انجام دهند به طرز تکان دهنده ای حرکت می کند و اوج فیلم به شیوه ای دشوار و در عین حال عالی به همه چیز خانه ارائه می کند. جدای از این دو سرنخ، شخصیتهای کوچکی نیز وجود دارند که به طور مشابه جذاب هستند، برای مثال، بچهی ضعیف شیفته کرمها (که با وجود این که خیلی آرام بودن، کوجو را با توجه به اینکه دلیلی دارد میترساند)، دیوانهای که واقعاً شکل میگیرد، بچه ای که باید به کوشین برود. همه افرادی که بدون دستورالعمل کنترل نمیشوند.
بزرگسالان غایب نیستند، اما با صرفهجویی ظاهر میشوند و فقط یک مربی کوچک فردی که به مردان جوان نشان میدهد چگونه به شکوفهها آب بدهند تأثیر مثبتی دارد. کانون توجه بدون ابهام بر روی سرگرمیکنندگان جوان قرار میگیرد و آنها واقعاً میدرخشند.
«آئوی هارو» صرفنظر از اینکه فیلمی فوقالعاده تخیلی باشد، کاربردی است. باید دنبالهروی «کلاغهای صفر» مایکی دید که برداشتی از ایدهای مشابه به شیوهای عجیبتر و کمتر دلسردکننده است. در هر صورت، «آئوی» با پایبندی مداوم به اخلاقی از ناامیدی و بدبختی، با عملکرد خود بسیار عالی است. توسعه، فراتر از بحث، دشوار است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.