در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم A Woman's Face 1941... لطفا منتظر بمانید ...
"آنا هولم" یک اخاذ است که زخم وحشتناکی بر روی صورتش دارد که همه کسانی را که می شناسد از او دور می کند.وقتی یک جراح پلاستیک عملی برای بهبود صورت او انجام می دهد؛"آنا" بین امید برای آغاز یک زندگی جدید و بازگشت به گذشته تاریکش گرفتار می شود و...
یک باجگیر زن با زخمی ناخوشایند با یک جراح پلاستیک ملاقات میکند که به او این امکان را میدهد که شبیه یک زن عادی به نظر برسد.
دانلود فیلم A Woman's Face 1941 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
از هر فیلم نمونه عجیب و غریب هالیوود، تعداد کمی از فیلمهای هالیوودی هستند که به عنوان قهرمان خود یک جنایتکار، باجگیر، قاتل و کودککشی مورد انتظار (همچنین بهعنوان یک نویسنده و مجری - این جوآن کرافورد است) را به عنوان قهرمان خود دارد، اما این نمونه معمولی شما نیست. دوره فیلم هالیوود این یکی از بهترین های Cukor است و موضوع تغییر آن را تکرار می کند - از عجیب و غریب زخمی تا عالی. از متخلف آزاد تا همسر محترم. از دختر کوچولوی نگون بخت از بازدید کننده برشته شده از chateaux; از جنایتکار تحریف شده به مدافع بی گناهی - در ساختار واقعی اش، همانطور که از درام غنی به سواری هیجان انگیز هیچکاکی پرتنش می رود، به روشی که کوکور بعدها با "Gaslight" انجام داد. یا به شیوهای که داستان اخلاقی مسیحی را کنار میگذارد (به جز اینکه خود را با شیطان میشناسد؛ سگرت «دانشمند» (مثل معشوق متخصص اطفال الین بنس، این متخصص پلاستیک در مورد ایستگاه خود فکر میکند) در نقش فرانکنشتاین/خدا؛ و آنا تمام شده است و به عنوان یک پیام آور مقدس، نه در هر مورد غیرمنتظره) به مطالعه وحشیانه فیلم و فرضیات آن، یا عادت بد، برعکس اشاره می شود.
هر رئیس فوق العاده ای موضوعی جایگزین دارد که او اعلام می کند و همه را ایجاد می کند. از طریق آثار او مولفه عادی در فیلم A Woman's Faceهای کوکور، علاقهی مکرر او به خودنمایی زندگی منظم روزانه است، اینکه چگونه شخصیت به عنوان یک نمایشگاه در نظر گرفته میشود، تا مدام در یک جامعه تقلبی چانهزنی شود. الیزا را در نظر بگیرید که در «بانوی زیبای من» به یک «بانو» تبدیل شود. «چهره یک زن» با لایحهای از دادگاه آغاز میشود که در آن اعلام شده است که این پرونده باید محاکمه شود. شبیه یک لایحه بازی است، و کوکور عقب مینشیند تا جمعی از بازیکنان بالقوه را که آن را درک میکنند، کشف کند. مقدمه واقعی، از هل دادن و نفس نفس زدن جمعیت گرفته تا نمایش تشریفاتی اجراکنندگان به نمایش در میآید، در حالی که فیلم مملو از تظاهر و هدایت نادرست است، جایی که گروه از اهمیت حیاتی برخوردار است. از نویسندگانی که نمایشنامههایی را برای سرگرمیها (هنرمندان یا غیرهنرمندان) میسازند.
این حیلهگری استادانه بر ظرافت موضوع اساسی تمرکز میکند، یعنی بانویی که احتمالاً زرق و برق دار است که توسط همراهانش به شدت زخمی شده و مورد تمسخر قرار گرفته است. یک قیافه ساده و معمولی می تواند قلب وحشتناکی را بپوشاند، و همچنین برعکس، اما مورد آنا گیج کننده تر است. در دنیایی از ظواهر، جایی که شخصیت فرد به معنای واقعی با چهره ای که به جهان ارائه می دهد تعیین می شود، آنا باید نقش او را بر عهده بگیرد. از آنجایی که چهره او به طرز وحشتناکی تغییر شکل داده است، روحش نیز تغییر شکل داده است. به همین ترتیب، وقتی چهرهاش دوباره تثبیت میشود، یا بهطور دقیقتر بازتولید میشود، به فردی دلپذیرتر تبدیل میشود. جای تعجب نیست، حتی امروزه، اکثر بچههای کوچک به نوعی یا روش پزشکی بازسازیکننده نیاز دارند - این یک راه ساده برای بهبود اخلاقی و اجتماعی است.
کوکور بیش از حد متفکر به زنان شجاع خود است که اجازه این کار را بدهند. مضر کیفیت عمیق به ایستادن. فیلم او یکی از درامهای خارقالعاده است، چرا که او محدودیتهای درگیر شدن زنان با دنیای مردانه خود شیفته را آشکار میکند. به جز آنا را مجزا می کند زیرا می بیند که تنفر او از خود را می توان برای پایان های خود کنترل کرد. علیرغم این واقعیت که آنا قانون شکن است، او یک قدرت اخلاقی است - او در خدمت بورژوازی است. صحنه ای که او به سگرت ضربه می زند، یک اتهام S&M حیرت انگیز دارد و مدتی دیگر منعکس می شود در حالی که اکسپتینگ پیروانش را شلاق می زند.
در نیمه ابتدایی، آنا یک زن کشنده است، از نظر مالی آزاد است و به دنبال طبقه کارگر ضعیف می رود. عادی شدن او در جامعه، ابتدا با کار در همه جا، به عنوان یک بازداشت نمایش داده می شود - ورودی تبعید شده که باعث می شود کاندوی Barring (دریافت؟) لابی آینه ها، شخصیت او با احترام به خود، تمام حس جهت گیری خود را از دست می دهد (شات شگفت انگیز). زندان سختی که او پس از قتل در آن می پیچد. میله های غیرمنتظره ای که بحث ظاهرا رستگارانه در مورد ازدواج با سگرت را نادیده می گیرند. بسته شدن مشکوک، جایی که آنا در این مرحله تبرئه نشده است - کوکور می داند که او به سادگی یک زندان را با زندان دیگر عوض می کند.
این احساس به دام افتادن در این حساب نشان داده میشود، جایی که داستان او در گروه بزرگی از داستانهای دیگران پایین میآید، همه مشکلساز و رو به کاهش است، و او را در چهره یک زن کوچکتر میکند. این بررسی اجتماعی گستردهتر از شغل زنان به صراحت به شغل سرگرمیها در دنیای سرگرمی، تکیه آنها به شکوه چهره، چیدمان آنها در تصاویر «کاذب» یا غیرمنطقی از جوانمردی گره خورده است - فیلم مملو از چراغهایی است که برای روشنکردن روشن میشوند. چهرههای زنانه، اما در مقابل تعارف، نابخشودنی و آشکار هستند. در ابتدا ایده شرورانه تحریف جوآن کرافورد به داستانی متفکرانه از مخمصه او تبدیل می شود.
دانلود فیلم A Woman's Face 1941 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«چهره زن» یک فیلم شبه هیجانانگیز و پرهیجان است که بهعنوان درام تصویر A معرفی شده است. من از زمان نوشتن این نظرسنجی چندین بار چهره یک زن را تماشا کرده ام و هر بار که آن را تماشا می کنم بهتر می شوم. در سال گذشته، من الهام بخش تماشای فیلم را چندین بار احساس کردم، چیزی که عملاً برای من قابل تصور نیست. A Woman's Face به سادگی شگفت انگیز است من در حال حاضر انتخاب کرده ام، آن را خراب کنم، A Woman's Face شماره یک من از جوآن کرافورد است و با توجه به رقابت شدیدی از جمله Whatever Ended up Pampering Jane?، Mildred Penetrate و The Ladies وجود دارد، این خیلی چیزها را می گوید.
نقش مهمی از بازیگران در «چهره زن» برجسته است. من متوجه هستم که به نظر می رسد یک حدس و گمان است، با این حال معتبر است. در همان لحظه کنراد وید در نقش Torsten Excepting حضور دارد. من از هر بعدی که این مرد روی پرده حضور دارد احترام می گذارم. او به طرز درخشانی پست است و در عین حال به جذاب ترین شکل - من عمیقاً از حضور او الهام گرفته ام. من می توانم کاملاً با احساساتی که او به آنا هولم (کرافورد) می دهد درگیر شوم، زیرا او از اعوجاج صورت او گذشته است و از آن ناراحت نیست. ملوین داگلاس دیگر افسونگر فوقالعاده بازیگران است که من هنوز ندیدهام او را با سرگرمیکنندهای که علم فوقالعادهای به اشتراک نمیگذارد همسان باشد. اوسا ماسن، رجینالد اوون، آلبرت باسرمن، مارجوری فاندامنتال (در اینجا قابل تشخیص نیست) و دونالد داسیل نیز به همین ترتیب همگی از اهمیت بالایی برخوردارند و در زمینه های جدی قدرت برای شغل خود قرار دارند. به طور مشابه در تماشای مجدد، به عکس های فوری پیشگویی توجه ویژه ای داشته باشید ("شما بچه ها را دوست دارید؟ من از آنها متنفرم"). بسیاری از افراد سرگرم کننده آماده بازی خواهند بود. شخصیت آنا هولم او فقط در تظاهرات های مخفیانه به دلیل سوء استفاده جامعه از او از دوران جوانی شرکت می کند، اما به طور کلی در اساسی ترین سطح عالی است. آنا سعی می کند بهترین ها را برای او بسازد و در یک مجتمع استثماری باقی نمی ماند ("من برای اتر متاسفم مهم نیستم"). او بار خود را اداره می کند، به دنبال هدایای مختلف می گردد و کمتر با عدالت درگیر گناه می شود. در هر صورت، در تمام طول فیلم، دلم برای بانوی بدبخت می ریزد، اما حتی با تغییر شکل، در واقع مشاهده می کنم که کرافورد در A Woman's Face به طرز باورنکردنی دوست داشتنی است، و این تحریف در هیچ نقطه ای از منبعی که بدن خیره کننده او است کم نمی کند. با فرض اینکه هر ثانیهای که آنا از یک سفر خرید برمیگردد و پیراهنی فوقالعاده گزاف میپوشد تا توجه را از چهرهاش حذف کند، یک ثانیه در فیلم A Woman's Face است که شخصیت او بهعنوان منظرهای غمانگیز به نظر من میافتد.
br/> چهره یک زن یکی از معدود سواری های هیجان انگیز استثنایی جورج کوکور است که با طنین هیچکاک در سراسر آن هماهنگ شده است، به عنوان مثال، نماهای کارخانه ذوب و آبشار در پشت صحنه (مانند منظره در فیلم A Woman's Face هایی مانند خبرنگار ناآشنا). )، به صحنه های دراماتیک فیلم مانند آن در تراموا. این گروه بندی خود هیچ موسیقی را از دست داده است، فقط اجازه می دهد که آبشار نزدیک و کارخانه ذوب فشار را افزایش دهد در حالی که اوج فیلم، دوباره، نوعی بن هور را در پایان سورتمه ارائه می دهد. از آنجایی که من A Woman's Face را بینهایت بهتر از سواری هیجانانگیز هیچکاک میدانم که آن زمان شک و تردید را ارائه میدهد، کوکور از هیچکاک هیچکاک بیرون میآید. با توجه به اینکه کوکور یکی از رئیسهای باورنکردنی مبادلهاش است، فیلمبرداری «چهره یک زن» ضیافتی برای چشمهاست. در واقع صحبت کردن، صحنه های کلینیک اورژانس و بازکردن بانداژ متعاقب آنا، اصلی ترین چیز من از فیلم است. در کنار «چهره یک زن» و نمایش بالینی «مردان سفید پوش» در سال 1934، من را وادار میکند به این فکر کنم که آیا این فقط من هستم یا درون بالینی و ترکیبات، احتمالاً بهترین سوژهها برای تماشای فیلم است.
بودن با تغییر یک فیلم سوئدی، چیزی تا حدی عجیب و غریب در مورد چهره یک زن برای یک فیلم هالیوود وجود دارد. A Woman's Face نشان میدهد که چگونه میتوان تجسم فضای اروپای شمالی خود را به تصویر کشید (علیرغم اینکه بخش قابل توجهی از بازیگران از تلفظهای آمریکایی حمایت میکنند) و برشی از فرهنگ سوئدی را با سکانس متحرکاش ارائه میدهد.
من سال 1941 را در نظر میگیرم. بهترین سال در تمام عمر فیلم باشد. نتیجه این یک سال، بیهودگی آرزومند سالهای متمادی است و چهره یک زن به سادگی به این امر می افزاید. به نظر می رسد که درام به طور ناگهانی شهرت پیدا کرده است. مانند سایر چیزها، تمایل دارد که به طرز تحسین برانگیزی کنار بیاید و به طور ناکافی انجام شود. چهره یک زن به سفارشی درام قدیمی هالیوود میپردازد که بهطور بیعیب و نقصی تعبیه شده است.
دانلود فیلم A Woman's Face 1941 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
جورج کوکور محیطی فوقالعاده پایدار را طراحی میکند و این نمایش بیقرار را در استکهلم برپا میکند و در اواخر شب در یک کافه سوئدی کشور افتتاح میشود که در آن کنراد وید، در نقش یک مرد شرافتمند مجلل، گردهمایی دارد. در نقطهای که بار در حال حاضر اعتبارش را افزایش نمیدهد، او جوآن کرافورد را خوشحال میکند، کسی که حس کل فیلم را بهعنوان مالک واقعاً زخمخورده تحریک میکند تا چکش را علامت بزند. کرافورد به زودی آشکار نمی شود که یک باج گیر بی رحم است. پس از تسلیم شدن یک خانم به پیام های تهدیدآمیز خود، کرافورد با تحقیر پول بیشتری را به این دلیل که آن خانم لذت بخش است، درخواست می کند. بانو با بازی اوسا ماسن سرد، ابتدا توسط کرافورد وحشت میکند، اما وقتی باجگیر بیاحساس خود را در خوابی که درباره عشق بحث میکند گم میکند، ماسن با بدخواهی نوری را به همه جا متمرکز میکند.
هنگام سنجش اعدام کرافورد در یک زن در برابر اعدام برنده اسکار او در Mildred Penetrate، بدون در نظر گرفتن اینکه Mildred Puncture فیلم کمتری بود، در A Woman's Face دردناک، نمایشگاههای فوقالعادهای برگزار کرد. در خویشتنداری قویتر است، چیزی که بت دیویس نداشت. جراحات درونی شخصیت او از چشمان باز و غیرمنتظره زیبا و نگاه له شده او ناشی می شود. (بدون توجه به تغییر شکل وحشتناک شخصیتش، او به شدت دوست داشتنی باقی می ماند.) دیدن صحنه ای که در آن هنگام برداشتن کلاه، چهره مخدوش او به طرز جالبی نشان داده می شود، گویی که منتظر واکنش ترسناک ویدت است و ناراحتی واقعی را در خود فرو می برد. چشمها و لبهایی که در ارتباط با شخصیت او، ناخواسته ایدههای شکاکانهاش را نشان میدهند، سرگرمکننده واقعی حقیقت ظرافتهای تصویری خود را مدیون شخصیت پرفراز و نشیب خودش است.
در همین راستا کوکور همخوانی تنبلی دارد. به طور پراکنده اجازه می دهد به اطراف نگاه کنید، برای مثال، ابزار مکرر بازگویی داستان از طریق فلاش بک از دادگاهی از اغراق های گروهی، استفاده سهام آن از ملوین داگلاس، مطابق با استاندارد خود، ارائه یک نمایشگاه دوستانه به عنوان یک قهرمان سوانک رد مقصری که در یک فیلم 1941 مجاز است. کرافورد به سراغ کنراد ویدت می رود که در این مرحله از داستان برای مدت کوتاهی از او فاصله گرفت و او به طور غیرمستقیم به او می گوید که عموی واقعی پیر و بسیار خوبش در حال انتقال همه چیز به نوه چهار ساله اش است، علیرغم این واقعیت که با فرض اینکه اتفاقی برای بچه بیفتد، خود ویدت از همه چیز سود می برد. سپس این ایده آغاز می شود، زیرا کرافورد مانند معلم دیگری برای کودک عمل می کند، که کوکور به طرز وحشیانه ای او را به عنوان شاید لذت بخش ترین کودک کوچک در پس زمینه تاریخی فیلم ها معرفی می کند.
این بیگانه جذاب یک فیلم خواهد بود. فیلم نوآری باشد که علیرغم انطباق با نمایش آن، با آشکار کردن دلسوزی و اعتماد از طبقه بندی بیان شده فراتر می رود. فیلم نوآر، در هر صورت درست انجام شده، غیرقابل حرکت و افراطی است. فیلم نوآر بیانگر روح طبیعت درون، انگیزههای تصادفی شخصیتها، عمق مادی، حسادت، اشتیاق، نفرت، دوگانگی و تمام زشتیهای شناختهشده افراد ناآگاه است که میتواند به دو صورت دوستداشتنی و بدخواهانه را نشان دهد. . شخصیت اصلی فیلم، زنی است که در وسط یک جمعیت اخاذی قرار دارد و متعاقباً در دنیایی زندگی میکند که او را طرد کرده است، بنابراین باید اینطور تخمین زد. کوکور از صراحت در کنترل دنیای فیلم از طریق چشم ذهنش استفاده میکند، از نور استفاده میکند، چیزهایی که در طرف زخمدار صورت او قرار گرفتهاند، پرتاب کردن تکهای از نور بالای چشم باز او پس از یک فعالیت و سایر نکات ظریف دیگر. تنش آشناست، ما باید ببینیم که او پانسمان را باز می کند، از بسیاری جهات، و همین فکر ساده کل فیلم را هدایت می کند. این به یاد ماندنی ترین فیلم کوکور من است و می بینم که او یک رئیس واقعاً توانا است. ارزش های خلقت او در سال 1941 معادل ارزش های امروزی است. موسیقی فیلم، به جز بستن سنتی، بسیار قدرتمند است و به هیچ وجه کسل کننده نیست.
دانلود فیلم A Woman's Face 1941 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
به جوآن کرافورد هشدار داده شد که بازی در نقش آنا هولم، بانویی که صورتش در جوانی زخمی شده بود، احتمالاً در سال 1941 هنگام تحویل فیلم، او را برای تماشاگران فیلم جذاب نخواهد کرد. او تصمیم گرفت در هر حال این کار را بازی کند. پذیرش چنین شخصیت "کالاهای آسیب دیده" یک آزمایش سودمند بود. انتخاب او نتیجه داد و برخی از کارشناسان معتقدند که اعدام کرافورد در فیلم A Woman's Face A Woman's Face نشاندهنده برنده شدن بهترین بازیگر او در سال 1945 برای میلدرد پیرس بود. ) با توجه به نمایش صحنه ای فرانسوی. بخش آرایش به طور موثری به کرافورد یک زخم معقول داد که آنا با پوشیدن کلاهش سعی میکند دائماً آن را پنهان کند تا جایی که او بهعنوان یک ایراد خشمگین میپندارد.
داستان از سوئد شروع میشود. در حالی که آنا به دلیل قتل مورد بازجویی قرار می گیرد (رئیس مشهور جورج کوکور ما را تا آخر نمایش دوم روایت ما را در مورد اینکه مجروح کیست گمانه زنی می کند).
راهپیمایی شاهدان زیر نظر ثابت قرار می گیرد. از مقام منصوب که آنها را سرزنش می کند تا زمانی که اظهارنامه خود را در اتاق ناظر ارائه می کنند، پرونده را بررسی نکنند. ناظران همگی در گزارشهای خود به صورت متوالی فلاشبکها را بازگو میکنند.
این باعث میشود که آنا برای همیشه از آتشسوزی ناشی از پدر بداخلاقش که از پنج سالگی چهرهاش را نابود کرده بود، ناراحت باشد. آنا تصمیم میگیرد به دنبال یک تخلف باشد و تبدیل به سر دستهای از باجگیرانی میشود که در حومه شهر یک بار کار میکنند.
علامت آنها ورا سگرت (اوسا ماسن) است، همسر غیرقابل اعتماد متخصص برجسته اصلاحی گوستاف سگرت (ملوین داگلاس) که آنا با دریافت نامه های محبت آمیز که توسط معشوق فعلی اش با او در تماس بود، او را اخاذی می کند. یک بن ویوان ورشکسته، که آنا (مرد اصلی را برای بررسی او فریب می دهد). بنابراین او از او استقبال می کند که معلوم شود برای داشتن کلاهبردارانش مهم است.
این شاید اولین مورد از سه نقطه ضعیف در داستان باشد. علیرغم اینکه وید در زمان ایفای نقش کمتر از پنجاه سال سن داشت، اما بسیار تثبیت شده به نظر می رسد (و قرار بود دو سال پس از این واقعیت از یک نارسایی قلبی عبور کند). وید که به خاطر شغل سرهنگ اشتراسر در کازابلانکا شناخته شده است، به عنوان یک مرد فریبنده کسی مانند آنا را متقاعد نمی کند (صرف نظر از عدم اطمینان او در مورد تصادف زندگی جوانش).
بخش دوم فیلمنامه ای که من عموماً از آن خوشم نمی آمد این است که متخصص رضایت می دهد که عمل پزشکی ترمیمی صورت را رایگان برای آنا انجام دهد. این درست پس از آن است که او متوجه می شود که او برای اخاذی از ورا وارد خانه اش شده است. گوستاف صرفاً یک شخصیت فوقالعاده مغرور است که قابل اعتماد و معمولی است که در یک نقش رانندگی صمیمانه هالیوود انتظار دارید.
در نهایت، ترتیب حیلهگرانه تورستن برای کشتن لارس-اریک کوچک وجود دارد که میخواهد آن را به دست آورد. ثروت و خانه عمویش من به سختی می توانم تصور کنم که چگونه آنا (که در حال حاضر با نام اینگرید پاولسن، معلم کودک کار می کند) در ابتدا با ترتیب بد تورستن موافقت می کند (بالاخره او یک باج گیر است نه قاتل!).
اوج در پیست اسکی با برجسته کردن سورتمه سواری دوئل هایپر دوئل، امروز بهتر شده بود، زیرا صحنه هایی از جمله عقب نشینی در کل واقعیت را خراب می کند.
اوج در دادگاه در زمان مقرر فعلی ممکن است عالی ترین جنبه فیلم مارجوری مان در نقش اما کریستینداتتر، خدمتکار مزاحم عموی تورستن، توجه همه را به خود جلب میکند که بدون لحظهای احساس درد میکند و میخواهد یادداشت خود ویرانگری آنا را بگیرد که او را برای کشتن تورستن بهانه میکند.
کرافورد نیست. به عنوان باج گیر پشیمان وحشتناک نیست، با این حال علاقه قلبی غیر محتمل متخصص ترمیمی فوق العاده به او تا آنجا که ممکن است برای هالیوود است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.